درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 - 08:42   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت

  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند قدم اساسی برای تقویت اراده و انضباط شخصی
  انتصاب مدیر روابط عمومی شرکت آریا ساسول
  اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد انتخاب شدند
  انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد برگزار شد
  رییس جدید مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  مرجع فیلترینگ «سیگنال» در هاله ای از ابهام
  برگزاری جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان البرز
  روابط عمومی برای دوران پساکرونا
  آیا جرح و تعدیل محتوا در شبکه‌های اجتماعی کار درستی است؟
  چند مهارت نرمی که هر فریلنسر موفق باید داشته باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42461صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 29 فروردین 1399 - 13:59
فیسبوک شبکه اجتماعی مخصوص بات‌ها می‌سازد
فیسبوک در تلاش برای فهم بهتر عملکرد و رفتار «ترول‌»ها و کلاهبرداران در این شبکه، یک شبکه اجتماعی مشابه تولید می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فیسبوک در تلاش برای فهم بهتر عملکرد و رفتار «ترول‌»ها و کلاهبرداران در این شبکه، یک شبکه اجتماعی مشابه تولید می‌کند.

به گزارش شارا به نقل از ایندیپندنت، شبکه شبیه‌سازی مبتنی بر وب موسوم به «دبلیو‌ای‌اس»، در یک گزارش پژوهشی اعلام شد. این گزارش توضیح می‌دهد که «سیم»‌های هوش مصنوعی (artificial intelligence sims) مقلد رفتار انسان چگونه به نسخه مخفی
فیسبوک اعزام می‌شوند.

پژوهشگران امیدوارند که از طریق تعامل «بات»‌ها (برنامه‌های خودران که می‌توانند با شبیه‌سازی رفتار کاربر انسانی، به برنامه‌های نرم‌افزاری دیگر راه یابند و خودگردان، به تماس و ردوبدل کردن داده‌ها بپردازند) دریابند که چگونه افراد با سوءاستفاده از فیسبوک، از دیگر کاربران کلاهبرداری می‌کنند یا اطلاعات شخصی آنان را می‌زدند.

این شبیه‌سازی به «بات»‌ها اجازه می‌دهد تا همان رفتاری را داشته باشند که یک کاربر معمولی فیسبوک می‌تواند انجام دهد، مانند پسندیدن پست‌ها و فرستادن درخواست دوستی.

هر بات بر اساس نوع متفاوتی از شخصیت کاربران احتمالی فیسبوک مدل سازی شده است؛ به این معنی که برخی از این بات‌ها طوری طراحی شده‌اند که دنبال هدفی باشند، و دیگران طوری هستند که رفتارشان آنان را مناسب کلاهبرداری می‌کند.

این پژوهش می‌گوید: «این ابزار از یک پلتفرم نرم‌افزاری برای شبیه‌سازی تعامل کاربران واقعی و رفتار اجتماعی در فیسبوک واقعی استفاده می‌کند… برعکس شبیه‌سازی‌ سنتی، که مدلی از واقعیت است، یک سیستم دبلیو‌ای‌اس روی یک پلتفرم نرم‌افزاری واقعی تعبیه شده است.»

«امیدواری به دبلیو‌ای‌اس، واقعگرایانه، قابل انجام، و مبتنی بر پلتفرم شبیه‌سازی‌شده از تعاملات پیچیده‌ای است که می‌تواند برای فهم بهتر و بهبود اعزام سیستم‌های چندکاربری مورد استفاده قرار گیرد.»

پژوهشگران فیسبوک که این سیستم شبیه‌سازی را تولید کرده‌اند، می‌گویند که این سیستم می‌تواند به شناسایی «باگ»‌ها در این بزرگترین شبکه اجتماعی جهان که در سطح دنیا دو و نیم میلیارد کاربر دارد، کمک کند.

روی این شبیه‌سازی، هزاران سناریو می‌تواند به شکل همزمان جریان داشته باشد، و این قابلیت می‌تواند خودبه‌خود برای پیشنهاد به‌روزرسانی‌ها و تغییراتی برای بهبود تجربه کاربران واقعی، مورد استفاده قرار گیرد.

رفتار و عملکرد این بات‌های هوش مصنوعی را، فقط چند سطر برنامه‌نویسی کامپیوتری از کاربران واقعی فیسبوک مجزا می‌کند. در عین حال، بنا به پژوهش فوق، خطر سرریز شدن این آزمایش تجربی پلتفرم شبیه‌سازی شده بر نسخه عمومی فیسبوک (و تداخل عملکرد «برنامه» با «کاربر انسانی») دور از ذهن نیست.

بنا به این پژوهش:‌ «بات‌ها باید به شکل مناسبی از کاربران واقعی جدا شوند تا اطمینان حاصل شود که شبیه‌سازی، منجر به تعامل‌های پیش‌بینی‌نشده میان بات‌ها و کاربران واقعی نمی‌شود.»

«علی‌رغم این جداسازی در برخی زمینه‌ها، بات‌ها باید رفتاری واقعی از کاربران واقعی را بروز دهند، و این ضرورت، رویکردهای آموزه‌های کامپیوتری مورد استفاده برای آموزش‌ آنها را دشوار می‌سازد.»

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان


  در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است


  مدیر روابط عمومی وزارت اقتصاد نماینده ایران در بانک جهانی شد


  ابوالحسن صفرپور مدیر روابط عمومی خانه صنعتکاران ایران شد


  عناصر یک بیانیه مطبوعاتی


  توصیه استاد دانشگاه ملی سنگاپور در مورد هوش مصنوعی


  اصول انتشار کتاب در روابط‌عمومی


  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت


  نشست تخصصی روابط‌عمومی‌ها و سنجش افکار عمومی برگزار می‌شود


  مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها)


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد