درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:58   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42447صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 27 فروردین 1399 - 23:55
شانزده آسیب جهانی ناشی از انتشار اطلاعات و آمار غیرواقعی کرونایی
مریم سلیمی، پژوهشگر و مدرس علوم ارتباطات - در پی شیوع کرونا، برخی دولتها بعضاً به انتشار آمار و اطلاعات نه چنـدان واقعـی و دقیـق درباره بیمــاری کـــرونا اقــدام کـــرده اند که این مســألــه، موجبات گله مندی ایران و دیگر کشورهـا را فراهم کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در پی شیوع کرونا، برخی دولتها بعضاً به انتشار آمار و اطلاعات نه چنـدان واقعـی و دقیـق درباره بیمــاری کـــرونا اقــدام کـــرده اند که این مســألــه، موجبات گله مندی ایران و دیگر کشورهـا را فراهم کرده است.

 

به گزارش شارا، این حرکت، حداقل دارای 16 آسیب احتمالی است که به آنها اشاره می شود.

ارزیابی و برآورد اشتباه از بیماری و سطح خطرات و صدمات احتمالی و نیز راهکارهای مقابله و مهار آن


ارزیابی غیرواقعی از تبعات و حواشی ناشی از بیماری در حوزه های مختلف اعم از اقتصادی، اجتماعی و...


تصمیمات نادرست به اتکای آمار و اطلاعات ناصحیح یا غیرواقعی


خــطا در سیاسـت‌گذاری‌ها، سطـــح محدودیت‌ها، تدوین دستورالعملها و... از سوی دولتها، سازمانها و...


خطا در محاسبه و اختصاص نامناسب بودجه لازم برای پیشگیری، درمان و مهار


خطا در تجهیز و ایجاد آمادگی لازم به لحاظ روحی، جسمی و... برای مواجهه و مقابله با بیماری


بزرگنمایی یا کوچکنمایی واقعیت و پیامدهای ناشی از آن درابعاد جهانی


تعمیم بی اعتمادی نسبت به سایر آمار و اطلاعــات و نیز به مراکز رســانه ای و غیـر رسانه ای ارائه کننده آنها


خطا در برنامه ریزی و تحقق هدف از سطوح جهانی تا شخصی


صدمات مالی، جانی و... مختلف ناشی از اتکا به اطلاعات نادرست


بروزابهام و عدم امکان ارزیابی صحیح از احتمال پایان وضعیت فعلی با توجه به عدم دقیق بودن اطلاعات


عدم امکان تشخیص واقعیت و عمق حادثه برای خانواده ها و نحوه مواجهه مناسب آنها


تأثیر منفی بر روند مطالعات علمی و تحقیقاتی داخلی و جهانی و برآمارهای سازمان بهداشت جهانی و ...


ایجـــاد گفتمــان ناسالـــم به ویژه در سطح بین المللی و موثر بر روابط کشورها ، ملتها، نژادها و... با یکدیگر


عدم درک صحیح جهان از وضعیت واقعی بیماری برای هرگونه کمک و یاری احتمالی بشردوستانه


ثبــت تاریخـــی و مستندنگاریهــای غیرواقعی در انتقال تجارب به آیندگان

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد