درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 09:43   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42376صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 23 فروردین 1399 - 09:07
8 نکته برای ارتباطات مفید و راحت در زمان کویید 19
تیم ارتباطی COVID-19 شما باید افراد متخصص در شرکت را شامل شود و آنها باید به طور مرتب برای بحث و تنظیم برنامه ها با توجه به تغییر اوضاع، جلسه داشته باشند. به طور واضح کانال هایی را که برای برقراری ارتباط با کارمندان در هر سطح استفاده می شود مشخص کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا 8 نکته برای ارتباطات داخلی در طی بحران کرونا آورده شده است:

1. یک تیم بسازید و انتظارات را تعیین کنید.
تیم ارتباطی COVID-19 شما باید افراد متخصص در شرکت را شامل شود و آنها باید به طور مرتب برای بحث و تنظیم برنامه ها با توجه به تغییر اوضاع، جلسه داشته باشند.

به طور واضح کانال هایی را که برای برقراری ارتباط با کارمندان در هر سطح استفاده می شود، از جمله کارمندان از راه دور، افراد در مرخصی و حتی کسانی که پیشنهادات شغلی دریافت کرده اند، مشخص کنید.


یک ریتم ارتباطی روزانه برقرار کنید و به کارمندان بگویید چه انتظاری دارند.

2. بالاتر از همه، همدلی، شفقت و درک را نشان دهید.
بگذارید همدلی راهنمای شما باشد.به یاد داشته باشید که احتمالاً اولویت اول کارکنان، کسب و کار شما نیست، بلکه خود و خانواده آنها هستند.

3- شفاف، آرام و سازگار باشید.
ارتباط روزانه تنها چیزی است که باید برای آن وقت بگذارید. بدون ارتباطات منظم، مورد اعتماد، اطلاعات غلط و شایعه‌ها پخش می شوند. صادق و شفاف باشید، مرتباً ارتباط برقرار کنید و کارمندان را در اولویت قرار دهید.

4- به سیستم عامل های موجود اعتماد کنید، اما روش های خود را تغییر دهید.
اکنون زمان آن نیست که با یک رسانه جدید ارتباط برقرار کنیم. اگر ایمیل، خط ارتباطی اصلی شماست، می توانید از آن برای برقراری ارتباط به روش های مختلف، استفاده از متن، تصاویر، فیلم و موارد دیگر استفاده کنید.

در صورت امکان با استفاده از فیلم، چهره شخصی را در ارتباطات خود قرار دهید. یک پیام کوتاه از رهبران به طور مستقیم و با صدای خود و سخنان خود با لحنی اطمینان بخش می تواند تأثیر بسیار بیشتری نسبت به یک بیانیه کتبی به شدت ویرایش شده داشته باشد. علاوه بر فیلم ضبط شده، برگزاری جلسات مجازی ایده خوبی است تا کارمندان شما بتوانند از شما بشنوند و ببینند.

5. به یاد داشته باشید که ارتباطات از دو طریق پیش می رود.
مهم است که راهی برای پاسخگویی به سوالات کارمندان فراهم شود و این پاسخ ها به صورت گسترده به اشتراک گذاشته شود. سؤالات مربوط به کارمندان را بخوانید و در ارتباطات عادی خود به آنها پاسخ دهید و سپس یک مخزن پرسش و پاسخ را در جایی راه اندازی کنید تا همه بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.


ایده عالی دیگر این است که رهبران هر روز یک قهوه آنلاین 20 یا 30 دقیقه ای قهوه با گروهی از کارمندان داشته باشند. این امر به شما این فرصت را می دهد تا کارمندان بتوانند نگرانی ها یا موفقیت های خود را به اشتراک بگذارند و این امکان را به شما می دهد که نبض سازمان را در دست بگیرید.

6- به افراد خود کمک کنید تا سالم باشند.
در سال‌های اخیر صحبت‌های زیادی در مورد سلامتی در محیط کار صورت گرفته است و بحران COVID-19 اهمیت این بحث ها را مجدداً نشان می دهد. در واقع، همه چیز را به یک سطح کاملاً جدید می برد.

به کارمندان خود کمک کنید در حین کار از خانه عادات سالم را در پیش بگیرند.

یک فرد معمولی احتمالاً از ویژگی های قدرتمند تقویت سیستم ایمنی از طریق برخی غذاها یا اهمیت ورزش و خواب در سیستم های دفاعی بدن ما آگاه نیست. به دنبال منابع معتبری باشید که بتوانید به آنها کمک کنید تا افراد خود را آموزش دهند.

نکات مربوط به آشپزی سالم و ورزش روزانه را که می توانید در خانه انجام دهید به اشتراک بگذارید و مطمئن شوید که کارکنان می دانند سلامتی آنها، اولویت شماست.

7. تشویق شوخ طبعی، سرگرمی و ارتباط شخصی.
این اوقات جدی است، اما اگر فقط به موارد منفی بپردازیم، از آنها عبور نخواهیم کرد. بله، شما باید اطلاعات ضروری را ارائه دهید، اما در نظر داشته باشید که پیام های خود را با دوز سرگرمی روزانه بسته بندی کنید. اینترنت مملو از شوخی ها و یادداشت‌هایی است که می توانید به اشتراک بگذارید و این به کارکنان شما القا می کند که شوخ طبعی را پیشه خود سازند.

برخی از شرکت ها حتی از این فرصت استفاده می کنند تا از کمپین ها یا مسابقات کارمندان حمایت مالی کنند. من درباره یکی از آنها شنیده ام که در حال برگزاری مسابقه خانه است. مردم را ترغیب کنید عکس هایی از دفاتر خانه خود و یا داستانهایی درباره چگونگی کنار آمدن با "همکاران" جدید خود - بویژه از آن نوع جوان و خزنده - تهیه کنند.

شرایط غیرمعمول همچنین می تواند فرصتی عالی برای آشنایی کارمندان باشد. تیم ها می توانند چت های ویدیویی آنلاین، تاریخ قهوه مجازی یا حتی ساعت‌های شاد داشته باشند. چه کسی می داند - با پایان این کار همه ما می توانیم به روابط عمیق تر و درک قوی تر از یکدیگر خاتمه دهیم.

8. خودتان را فراموش نکنید.
اگر چیزی مؤثر واقع نشد، خودتان را سرزنش نکنید. چیز دیگری را امتحان کنید و حتما پیام های خودتان را به قلب کارکنان خود ببرید. نکات مربوط به تغذیه و ورزش سالم خود را دنبال کنید و خود را با همدلی درمان کنید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد