درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 5 خرداد 1399 - 21:29   

نمایش دورکاری‌های آینده با واقعیت مجازی توسط فیس‌بوک

  نمایش دورکاری‌های آینده با واقعیت مجازی توسط فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب یک

رادیو تلویزیون دولتی ترکیه یک کانال روسی به راه انداخت

  رادیو تلویزیون دولتی ترکیه یک کانال روسی به راه انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

افزایش یک میلیون برابری سرعت بارگذاری از اینترنت

  افزایش یک میلیون برابری سرعت بارگذاری از اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

صفحه اول نیویورک تایمز در تسخیر نام هزار تن از قربانیان کرونا

  صفحه اول نیویورک تایمز در تسخیر نام هزار تن از قربانیان کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نمایش دورکاری‌های آینده با واقعیت مجازی توسط فیس‌بوک
  تشدید انتقادها از تأخیر اپلیکیشن هشدار کرونا
  رادیو تلویزیون دولتی ترکیه یک کانال روسی به راه انداخت
  افزایش یک میلیون برابری سرعت بارگذاری از اینترنت
  آگهی جنجالی فولکس‌واگن را مجبور به عذرخواهی کرد
  صفحه اول نیویورک تایمز در تسخیر نام هزار تن از قربانیان کرونا
  نشست تخصصی/ بررسی بحران تئاتر و ارتباطات در پساکرونا
  راهکار شرکت اپل برای مشکل استفاده از ماسک صورت هنگام باز کردن قفل گوشی
  4 موردی که روزنامه نگاران می خواهند بدانید
  تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ توسعه‌ی روزمره، فکورانه‌تر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42302صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 17 فروردین 1399 - 14:19
مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی
برای اجرای مؤثر مدیریت پروژه نمونه کارها (PPM) به طور مؤثر باید فرضیاتی را در نظر بگیرید که می توانند تأثیر زیادی در اجرای آن داشته باشند. در عین حال شرکتها باید بدانند که این فرضیات همیشه نمی توانند معتبر باشند. به همین دلیل، شرکتها باید قبل از اجرای PPM، همه جوانب را به طور عمیق تجزیه و تحلیل کنند.
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت پروژه نمونه کارها یک فرایند تصمیم گیری منطقی تلقی می شود. برای اجرای مؤثر PPM، لازم است جنبه های دیگری در نظر گرفته شود. بگذارید برخی از مهمترین فرضیات و خصوصیات  را که می تواند تأثیر زیادی در اجرای موفقیت آمیز PPM داشته باشد، تجزیه و تحلیل کنیم.
 
 پروژه ها به شرکتها کمک می کنند تا به اهداف استراتژیک برسند
 برای دستیابی به اهداف استراتژیک، شرکت ها ابتدا به تدوین برنامه استراتژیک نیاز دارند. پس از آن، برای تحقق اهداف برنامه استراتژیک، آنها باید پروژه های خود را انتخاب و اولویت بندی کنند. ایجاد ترکیب مناسب انواع مختلف پروژه ها از جمله پروژه های نوآورانه، پروژه های بهبود فرآیند و پروژه های تعمیر و نگهداری بسیار مهم است.
 
 برای پشتیبانی از برنامه استراتژیک، شرکت ها نیاز به راه اندازی و تکمیل انواع پروژه ها دارند. در حقیقت، شرکت ها برای دستیابی به استراتژی خود، باید تعادل پروژه هایی را که باید راه اندازی شوند در نظر بگیرند که به آنها اجازه می دهد، پس از اتمام آنها، به آن برسند.
 
 عواملی که می توانند پروژه ها را تحت تأثیر قرار دهند
 هنگامی که شرکتها پروژه ها را اجرا می کنند، باید از تمام عوامل احتمالی مؤثر در پروژه ها آگاه باشند. عوامل داخلی و خارجی وجود دارد.
 
 عوامل داخلی به هر چیزی که تحت کنترل شرکت باشد، اشاره دارد. رسالت شرکت، فرهنگ و سبک رهبری نمونه هایی از عوامل محیطی داخلی سازمان هستند. در حالی که شرکت ها عناصر خارجی را کنترل نمی کنند. عناصر خارجی زیادی مانند وضعیت اقتصادی فعلی، قوانین و مطالبات مشتری وجود دارد.
 
 از آنجا که فن آوری، بازارها و محیط های صنعت همچنان در حال تغییر هستند، آگاهی کامل از همه عواملی که ممکن است بر سبد پروژه تأثیر بگذارد، دشوار است.
 
 یادت باشه
 ما فقط گفتیم که برای اجرای مؤثر مدیریت پروژه نمونه کارها (PPM) به طور مؤثر باید فرضیاتی را در نظر بگیرید که می توانند تأثیر زیادی در اجرای آن داشته باشند. در عین حال شرکتها باید بدانند که این فرضیات همیشه نمی توانند معتبر باشند. به همین دلیل، شرکتها باید قبل از اجرای PPM، همه جوانب را به طور عمیق تجزیه و تحلیل کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ تکامل حرفه روزنامه نگاری


  روابط عمومی پاسبان صداقت سازمانی و مدیران


  27 اردیبهشت روز ملی روابط عمومی هم گذشت


  تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ توسعه‌ی روزمره، فکورانه‌تر است


  4 موردی که روزنامه نگاران می خواهند بدانید


  آگهی جنجالی فولکس‌واگن را مجبور به عذرخواهی کرد


  راهکار شرکت اپل برای مشکل استفاده از ماسک صورت هنگام باز کردن قفل گوشی


  نشست تخصصی/ بررسی بحران تئاتر و ارتباطات در پساکرونا


  رادیو تلویزیون دولتی ترکیه یک کانال روسی به راه انداخت


  افزایش یک میلیون برابری سرعت بارگذاری از اینترنت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2