درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 12 خرداد 1399 - 18:46   

امنیت؛ الزام بانکداری الکترونیکی

  امنیت؛ الزام بانکداری الکترونیکی


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی  (یک راهنمای جامع)/1

  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


ادامه ادامه مطلب سه

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی و نگارش: چطور خود را با آینده سازگار کنیم
  معیار تخصیص اعتبار و ارزیابی عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، میزان اثرگذاری در حوزه فضای مجازی است
  مدیر روابط عمومی شهرداری کرمان؛ جای خالی آموزش فرهنگ شهروندی در رسانه‌ای کرمان
  کسب رتبه چهارم روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ارزیابی عملکرد 98
  نشست صمیمی رئیس اداره روابط عمومی سازمان با اصحاب رسانه در تایباد برگزار شد
  تسلیت اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان درپی درگذشت روزنامه‌نگار خبرورزشی
  پروژه نصب بزرگ‌ترین تلویزیون شهری یکپارچه استان در نیشابور آماده‌سازی شد
  مجمع روابط عمومی‌های صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، درگذشت رضا طاهری را تسلیت گفت
  اوبر قابلیت Hourly را معرفی کرد
  تقدیر مدیرعامل برق لرستان از کارکنان دفتر روابط‌عمومی به‌مناسب روزارتباطات و روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42258صفحه نخست » رادیو روابط عمومیپنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 01:59
فناوری هایی که فرایندها و اثربخشی مدیریت روابط عمومی را تغییر می دهند
فناوری در حال تغییر همه جنبه های مدیریت کسب و کار است و بخش روابط‌عمومی نیز مصون نیست. عوامل بسیاری در تغییر چهره روابط عمومی در عصر دیجیتال نقش دارند و فناوریهای نوظهور همچنان باعث ایجاد اختلال می شوند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فناوری در حال تغییر همه جنبه های مدیریت کسب و کار است و بخش روابط‌عمومی نیز مصون نیست. عوامل بسیاری در تغییر چهره روابط عمومی در عصر دیجیتال نقش دارند و فناوریهای نوظهور همچنان باعث ایجاد اختلال می شوند.
 
 استفاده از فناوری مناسب در بخش روابط عمومی بسیار مهم است. در اینجا فناوری هایی که فرایندها و اثربخشی مدیریت روابط عمومی را تغییر می دهند آورده شده است:
 
 داده بزرگ
 اگر اثربخشی آخرین کمپین روابط عمومی خود را ردیابی نکنید، هرگز نمی دانید که آیا مؤثر بوده یا خیر. اما تیم های روابط عمومی همچنان از فناوری های مورد نیاز برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل مجموعه داده های گسترده و بینش های ارزشمند استفاده می کنند. از تجزیه و تحلیل احساسات گرفته تا تحلیل روندهای مربوط به صنعت در زمان واقعی، تیم روابط عمومی شما باید با دقت بیشتری به چگونگی تغییر داده های بزرگ در زمینه روابط عمومی توجه کند.
 
 رضایت کارمندان
 اعضای تیم ناراضی برای تجارت خوب نیستند. بسیار مهم است که کارکنان از حجم کار و فضای کاری خود راضی باشند چون روحیه مثبت تیم برای بهره وری خوب است. این همچنین یک دارایی ارزشمند روابط عمومی است.
 
 انقلاب ویدئو
 محتوای مبتنی بر متن همیشه ارزشمند است، اما ارتباطات ویدیویی به طور فزاینده ای حیاتی می شوند. ویدئو به سرعت به یک جزء اساسی در مدیریت روابط عمومی تبدیل می شود.
 
 ارتباطات شخصی/ چهره در حال تغییر ایمیل
 ارتباطات شخصی بویژه از طریق ایمیل، شانس خرید و فروش و ایجاد مشتری وفادار بیشتر به برند را افزایش می دهد.
 
 با تغییر چهره روابط عمومی و فن آوری های هماهنگ آن به روز باشید و شغل شما قوی تر از همیشه باشد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بازنشر/ خوزستان خانه اول روابط عمومی ایران است


  چهره نام‌آشنای روابط عمومی صنعت نفت به دیار باقی شتافت


  دیپلماسی عمومی و سرمایه اجتماعی


  سیاست زندگی علیه سیاست مرگ


  مایکروسافت خبرنگاران را اخراج و روبات جانشین‌شان می‌کند


  استعفای «حسن بشیر» از ریاست هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری


  چهار هدف مدیریت نمونه کارها


  استراتژی ساده برای تصمیمات سخت


  الهام بصری شما چگونه است؟ مصرف کنندگان به احتمال زیاد کالاهایی را که از لحاظ بصری قابل جستجو باشد بیشتر خریداری می کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2