درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 00:07   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42257صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 13 فروردین 1399 - 20:27
ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا
ترکیبی از روابط‌عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا به دستیابی به مخاطبان جدید و شاید گسترده تر کمک خواهد کرد. بعلاوه روزنامه نگاران به محتوا نیاز دارند، محتوایی که واقعاً مخاطبان را درگیر کند و عمق بیشتری به گفتگو بدهد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ترکیبی از روابط‌عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا به دستیابی به مخاطبان جدید و شاید گسترده تر کمک خواهد کرد. بعلاوه روزنامه نگاران به محتوا نیاز دارند، محتوایی که واقعاً مخاطبان را درگیر کند و عمق بیشتری به گفتگو بدهد.


سازگاری پیام برند
همه ارتباطات برند باید یکپارچه شوند تا هویت و شخصیت برند را تقویت کند. باید اطمینان حاصل شود که محتوای نشریات آفلاین، فضای وب و شبکه های اجتماعی ما هماهنگ باشد.

بهینه سازی SEO
مدیران بازاریابی محتوا به طور چشمگیری در انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی خاص در استراتژی تحریریه خود پیشرفت کرده اند تا سئو سایت را بهبود بخشند.
 
ایجاد روابط واقعاً محکم با تأثیرگذاران
یکی از اصلی ترین چالش های روابط عمومی، ایجاد روابط واقعاً محکم با تأثیرگذاران است. اینفلوئنسرها همچنین می توانند با تیم های محتوا ارتباط برقرار کنند که محتوای خود را برای اشتراک گذاری با مخاطبان خود ارائه می دهند. بنابراین کتابهای الکترونیکی، اینفوگرافیک ها یا موارد دیگر به صراحت می توانند برای تأثیرگذاران ارسال شوند و آنها استفاده کنند.

اندازه گیری ROI کمپین ها
با کمک یک راه حل نظارت بر رسانه، می توانیم تأثیر کلی کمپین های روابط عمومی، محتوا و رسانه های اجتماعی خود را اندازه بگیریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد