درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 12 خرداد 1399 - 16:11   

امنیت؛ الزام بانکداری الکترونیکی

  امنیت؛ الزام بانکداری الکترونیکی


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی  (یک راهنمای جامع)/1

  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


ادامه ادامه مطلب سه

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی و نگارش: چطور خود را با آینده سازگار کنیم
  معیار تخصیص اعتبار و ارزیابی عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، میزان اثرگذاری در حوزه فضای مجازی است
  مدیر روابط عمومی شهرداری کرمان؛ جای خالی آموزش فرهنگ شهروندی در رسانه‌ای کرمان
  کسب رتبه چهارم روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ارزیابی عملکرد 98
  نشست صمیمی رئیس اداره روابط عمومی سازمان با اصحاب رسانه در تایباد برگزار شد
  تسلیت اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان درپی درگذشت روزنامه‌نگار خبرورزشی
  پروژه نصب بزرگ‌ترین تلویزیون شهری یکپارچه استان در نیشابور آماده‌سازی شد
  مجمع روابط عمومی‌های صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، درگذشت رضا طاهری را تسلیت گفت
  اوبر قابلیت Hourly را معرفی کرد
  تقدیر مدیرعامل برق لرستان از کارکنان دفتر روابط‌عمومی به‌مناسب روزارتباطات و روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42249صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 13 فروردین 1399 - 01:48
اصول روابط عمومی - چگونگی تنظیم یک برنامه روابط عمومی
هر فعالیت روابط عمومی در برنامه شما باید با اهداف مشخص و نتایج مطلوب در رسانه های اجتماعی همراه باشد. این اهداف نه تنها به شما در حفظ مسیر کمک می کند، بلکه اندازه گیری و تجزیه و تحلیل نتایج می تواند مسیر برنامه های روابط عمومی آینده شما را مشخص سازد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی در مورد قرار دادن نام تجاری در تصویر بزرگتر است. این جایی است که یک برنامه روابط عمومی در جهت دستیابی به موقعیت های برتر و تأثیرگذاری بیشتر، به آن کمک می کند.

بیایید با هم نگاهی گذرا به این مراحل بیندازیم:

- ارزیابی وضعیت
- تنظیم اهداف
- شناسایی مخاطبان
- طراحی پیام های کلیدی
- مشخص کردن تاکتیک ها و کانال ها
- برنامه ریزی بودجه
- اندازه گیری نتایج

ارزیابی وضعیت
تحلیل وضعیت فعلی کسب و کار مبنای اصلی برنامه های روابط عمومی است.

تنظیم اهداف
هر فعالیت روابط عمومی در برنامه شما باید با اهداف مشخص و نتایج مطلوب در رسانه های اجتماعی همراه باشد. این اهداف نه تنها به شما در حفظ مسیر کمک می کند، بلکه اندازه گیری و تجزیه و تحلیل نتایج می تواند مسیر برنامه های روابط عمومی آینده شما را مشخص سازد.

شناسایی مخاطبان
هنگامی که یک بررسی کلی از وضعیت و اهداف فعلی کسب و کار خود کسب کردید، مرحله بعدی برای برنامه روابط عمومی شما شناسایی مخاطبان است. مشتریان شما چه کسانی هستند و چرا از محصول/ خدمات شما استفاده می کنند؟ از چه نوع رسانه ای استفاده می کنید؟ هنگامی که به این سؤالات پاسخ دهید، می توانید مخاطبان تأثیرگذار را نیز شناسایی کنید.

طراحی پیام های کلیدی
پیام را کوتاه، ساده و سازگار نگه دارید. پیام های کلیدی، ارتباطات شما را یکپارچه و مداوم نگه می دارد و همه پیام ها را در کانال های روابط عمومی دیگر شما هدایت می کند.

مشخص کردن تاکتیک ها و کانال ها
کانال هایی را مشخص کنید که مخاطبان هدف شما وقت خود را در آنجا سپری می کنند و کدام تاکتیک ها بیشترین ارزش و تاثیر را برای شما کسب می کنند.

- کانالهای روابط عمومی شامل:
- یک اتاق خبر مرکزی
- اطلاعیه های مطبوعاتی
- وبلاگها
- رسانه های اجتماعی
- مناسبت ها و ...

برنامه ریزی بودجه
برای عملی کردن برنامه روابط عمومی خود به چه ابزارها و منابعی نیاز دارید؟ در کجا بودجه خود را خرج کرده و تحقیق و اولویت بندی می کنید. تیم های روابط عمومی معمولاً بودجه هایی را برای ابزارها، کانال های پولی، رویدادها و آژانس ها اختصاص می دهند.

اندازه گیری نتایج
حرف قدیمی صادق است: "اگر نتوانید آن را اندازه بگیرید، نمی توانید آن را بهبود بخشید." بازی آینده را با آموختن از رویکرد فعلی خود ادامه دهید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بازنشر/ خوزستان خانه اول روابط عمومی ایران است


  چهره نام‌آشنای روابط عمومی صنعت نفت به دیار باقی شتافت


  دیپلماسی عمومی و سرمایه اجتماعی


  سیاست زندگی علیه سیاست مرگ


  نگاهی به اقدامات بانک سینا در بخش مسئولیت های اجتماعی/ زندگی با همدلی زیباست


  مایکروسافت خبرنگاران را اخراج و روبات جانشین‌شان می‌کند


  مدیرکل جدید روابط عمومی شورای عالی استان‌ها منصوب شد


  استعفای «حسن بشیر» از ریاست هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری


  استراتژی ساده برای تصمیمات سخت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2