درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 5 خرداد 1399 - 21:43   

نمایش دورکاری‌های آینده با واقعیت مجازی توسط فیس‌بوک

  نمایش دورکاری‌های آینده با واقعیت مجازی توسط فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب یک

رادیو تلویزیون دولتی ترکیه یک کانال روسی به راه انداخت

  رادیو تلویزیون دولتی ترکیه یک کانال روسی به راه انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

افزایش یک میلیون برابری سرعت بارگذاری از اینترنت

  افزایش یک میلیون برابری سرعت بارگذاری از اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

صفحه اول نیویورک تایمز در تسخیر نام هزار تن از قربانیان کرونا

  صفحه اول نیویورک تایمز در تسخیر نام هزار تن از قربانیان کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نمایش دورکاری‌های آینده با واقعیت مجازی توسط فیس‌بوک
  تشدید انتقادها از تأخیر اپلیکیشن هشدار کرونا
  رادیو تلویزیون دولتی ترکیه یک کانال روسی به راه انداخت
  افزایش یک میلیون برابری سرعت بارگذاری از اینترنت
  آگهی جنجالی فولکس‌واگن را مجبور به عذرخواهی کرد
  صفحه اول نیویورک تایمز در تسخیر نام هزار تن از قربانیان کرونا
  نشست تخصصی/ بررسی بحران تئاتر و ارتباطات در پساکرونا
  راهکار شرکت اپل برای مشکل استفاده از ماسک صورت هنگام باز کردن قفل گوشی
  4 موردی که روزنامه نگاران می خواهند بدانید
  تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ توسعه‌ی روزمره، فکورانه‌تر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42245صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 12 فروردین 1399 - 15:42
کروناویروس: رهنمودهایی برای منابع انسانی و کارفرمایان در مورد برنامه ریزی استمرار کسب و کار
ذینفعان ذیربط مانند تأمین کنندگان، ارائه دهندگان خدمات و مشتریان و پیام های کلیدی برای هر گروه ذینفعان را شناسایی کنید و گفتگو با آنها را در مورد اقدامات احتمالی در هنگام شیوع ویروس آغاز کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| راهنمای برنامه ریزی استمرار کسب و کار در هنگامه کروناویروس را مطالعه کنید:

مدیریت منابع انسانی
فرآیندها و عملکردهای تجاری
تأمین کننده و مدیریت مشتری
ارتباطات داخلی و خارجی

مدیریت منابع انسانی
- باید یک مدیر دوره بحران کرووناویروس منصوب شود تا کارکنان را با برنامه های استمرار کسب و کار آشنا نموده و در این دوره از آنها پیروی کند. وظایف آنها شامل جمع آوری اطلاعات به روز شده همه کارمندان، یعنی آدرس منزل/ شماره تلفن منزل و انتشار پیام به طور فعال در هنگام نیاز به اقدامات برای کارمندان است.

- در صورت عدم وجود تصمیم گیرندگان و مدیران کلیدی، برنامه ای را برای تداوم رهبری تهیه کنید.

- سیاست کار انعطاف پذیر (FWA) را برای کارمندان پرخطر و همچنین کارمندانی که نیاز به ماندن در خانه دارند را در نظر بگیرید. به عنوان مثال. برای مراقبت از اعضای خانواده که به کشورهای یا مناطق آسیب دیده شناخته شده سفر کرده اند.

- سیاست های مدیریتی کارمندان مانند غیبت، مرخصی بیمار، مسافرت خارج از کشور، تعطیلی محل کار و فراخوان کارمندان غیر بحرانی و خانواده های آنها را از کشورهای آسیب دیده مرور کنید.

- کلیه سفرهای تجاری غیر ضروری به سرزمین های شیوع بیماری را به تعویق بیندازید.

- اخطار سلامتی و سفر به کارمندانی که اخیراً به سرزمین های شیوع بیماری سفر کرده اند یا برنامه های آینده برای سفر به این مناطق را دارید.

- سیاست های بیمه درمانی را برای کارمندان مرور کنید.

فرآیندها و عملکردهای تجاری
- فعالیت های اولویت دار و کارمندان اصلی را شناسایی کنید. شرکتها باید موارد زیر را در نظر بگیرند:
تیم های متناوب کارمندان را تشکیل دهید (به عنوان مثال تیم الف و تیم ب) که می توانند در برنامه های کاری مختلف مستقر شوند.
تیم الف و تیم ب باید از نظر جسمی از هم جدا شوند تا از خطر ابتلا به عفونت بین تیمها جلوگیری شود.
 

- کارمندان را در زمینه کنترل عفونت و بهداشت شخصی خوب آموزش دهید.

- برنامه های مربوط به غربالگری بازدیدکننده و کارکنان و اقدامات پیگیری مانند فرم غربالگری سلامت، اجباری ساختن تست دما و سایر وسایل ارتباطی را درنظر بگیرید.

- از نزدیک تحولات مربوط به کرونا ویروس را رصد کنید و اطلاعات سفر و بهداشت را در وب سایت سازمان بهداشت جهانی دنبال کنید.


- برای شناسایی و مدیریت کارمندان آلوده، یک فرآیند نظارت بر بیماری کارمندان را توسعه دهید.


- از تأمین تجهیزات مناسب شخصی و تجهیزات پزشکی مانند دماسنج، دستکش یکبار مصرف، ماسک های جراحی، ماسک های N-95 و ضد عفونی کننده ها و تهیه آموزش برای آشنایی کارمندان در استفاده از آنها اطمینان حاصل کنید.


- محل های شرکت را که در معرض کروناویروس قرار دارند تمیز و ضد عفونی کنید.

تأمین کننده و مدیریت مشتری
- تأمین کنندگان و ارائه دهندگان خدمات اساسی را شناسایی کرده و در مورد مسائل مربوط به تداوم همکاری با آنها صحبت کنید.


- مشتریان مهم را شناسایی کنید و اطمینان حاصل کنید که برنامه هایی برای رفع نیازهای مشتری در نظر گرفته شده است.


- طرحی را در مورد نحوه و زمان فعال سازی تهیه کنید.

ارتباطات
- با شناسایی یک هماهنگ کننده ارتباطات که برنامه ارتباطات شما را مطابق با نیازهای تجاری و برنامه های ادامه کسب و کار شما منتشر می کند، شروع کنید

- اطمینان حاصل کنید که کارمندان قبل از شیوع ویروس، درک واضح از نقش ها و مسئولیت های خود داشته باشند.

 

- راه اندازی یک کانال ارتباطی برای کارکنان برای گزارش وضعیت خود و سوالات خود را انجام دهید.

- ذینفعان ذیربط مانند تأمین کنندگان، ارائه دهندگان خدمات و مشتریان و پیام های کلیدی برای هر گروه ذینفعان را شناسایی کنید و گفتگو با آنها را در مورد اقدامات احتمالی در هنگام شیوع ویروس آغاز کنید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ تکامل حرفه روزنامه نگاری


  روابط عمومی پاسبان صداقت سازمانی و مدیران


  27 اردیبهشت روز ملی روابط عمومی هم گذشت


  تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ توسعه‌ی روزمره، فکورانه‌تر است


  4 موردی که روزنامه نگاران می خواهند بدانید


  آگهی جنجالی فولکس‌واگن را مجبور به عذرخواهی کرد


  راهکار شرکت اپل برای مشکل استفاده از ماسک صورت هنگام باز کردن قفل گوشی


  نشست تخصصی/ بررسی بحران تئاتر و ارتباطات در پساکرونا


  افزایش یک میلیون برابری سرعت بارگذاری از اینترنت


  رادیو تلویزیون دولتی ترکیه یک کانال روسی به راه انداخت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2