درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:38   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42244صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 12 فروردین 1399 - 14:54
اوج‌گیری استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط ویدئویی در پی شیوع کرونا
شرکت مایکروسافت می‌گوید در سایه خانه‌مانی بسیاری از مردم جهان به خاطر شیوع کرونا، استفاده از نرم‌افزار کاربردی اسکایپ برای ارتباطات مردمی ۷۰ درصد افزایش یافته است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شرکت مایکروسافت می‌گوید در سایه خانه‌مانی بسیاری از مردم جهان به خاطر شیوع کرونا، استفاده از نرم‌افزار کاربردی اسکایپ برای ارتباطات مردمی ۷۰ درصد افزایش یافته است.
 
 اسکایپ از زیرمجموعه‌های مایکروسافت است.
 
 به گزارش خبرگزاری رویترز، شمار کاربران اسکایپ طی یک ماه گذشته به ۴۰ میلیون نفر افزایش یافته است.
 
 همچنین مدت زمان ارتباطات مستقیم اسکایپ به اسکایپ طی یک ماه ۲۲۰ درصد افزایش یافته است.
 
 بر اساس گزارش‌ها، برخی نرم‌افزارهای کاربری ارتباط ویدئویی مانند «زوم» نیز به خاطر ترجیح مردم به ماندن در خانه و استفاده از فضای مجازی برای ارتباطات به شدت افزایش یافته است.
 
 در این میان استفاده از نرم‌افزار کاربردی واتس‌آپ در کشورهایی که به شدت با ویروس کرونا درگیر هستند نیز بیش از ۵۱ درصد افزایش یافته است.
 
 فیس بوک، شرکت مادر واتس‌آپ نیز از افزایش شمار کاربران خبر داده و گفته است شمار تماس‌های ویدئویی از طریق پیام‌رسان این نرم‌افزار ۷۰ درصد افزایش یافته است.
 
 به رغم افزایش کاربران برنامه‌های ارتباط مجازی، ارزش سهام این شرکت‌ها نیز به خاطر شیوع کرونا به شدت کاهش یافته است.
 
 ارزش سهام مایکروسافت طی یک ماه گذشته ۷.۵ درصد و ارزش سهام فیس‌بوک حدود ۱۸ درصد افت کرده است. البته افت ارزش سهام این شرکت‌ها تا هفته گذشته بسیار بیشتر از این رقم بود، اما دوباره مقداری احیا شد.
 
 برخلاف این شرکت‌ها، ارزش سهام شرکت ارتباطات ویدئویی «زوم» حدود ۳۵ درصد طی یک ماه افزایش یافته است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد