درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 - 11:47   

آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد

  آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد


ادامه ادامه مطلب یک

برنامه‌های جدید فیس‌بوک

  برنامه‌های جدید فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب دو

مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟

  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟


ادامه ادامه مطلب سه

اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند

  اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند
  ممنوعیت «تلفن حرف زدن حین راه رفتن» در یکی ازشهرهای ژاپن
  برنامه‌های جدید فیس‌بوک
  آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد
  دو دسته‌گی در فیس‌بوک؛ پیام ترامپ زاکربرگ را از چشم کارکنانش انداخت
  شیوع کرونا؛ شبکه‌های اجتماعی میدان اصلی رقابت برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا
  «تاثیر چشم‌گیر» فاصله‌گیری و ماسک بر کرونا
  بازار داغ اخبار جعلی در رابطه با اعتراضات آمریکا
  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟
  آیا ویروس کرونا با حرف زدن منتقل می شود؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42224صفحه نخست » رادیو روابط عمومیدوشنبه، 11 فروردین 1399 - 16:50
یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید
در زمان های پرتلاطم، نحوه واکنش یک سازمان یک عامل اصلی در چگونگی توانایی آنها برای حفظ ارتباط با مردم به شیوه ای متفکرانه است. ارتباط برقرار کنید، اما همدلی را فراموش نکنید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ضروری است که سازمان ها و شرکت ها، ماموریت برنامه ارتباطات مناسب را در دست داشته باشند. علاوه بر این، آنها در موقعیت منحصر (عصر کروناویروس) به فرد امروز، پشتیبان قوی و بزرگی برای کمک به حل این بحران بی سابقه جهانی هستند و این به مردم کمک می کند تا یک برنامه ارتباطی فوری برقرار کنند و این دوره را با استرس و نگرانی کمتری سپری کنند.

در زمان های پرتلاطم، نحوه واکنش یک سازمان یک عامل اصلی در چگونگی توانایی آنها برای حفظ ارتباط با مردم به شیوه ای متفکرانه است. ارتباط برقرار کنید، اما همدلی را فراموش نکنید. از آنجا که شرکت ها برای حفظ روابط و خدمات با مشتری و ادامه روند رشد تجارت تلاش می کنند، هنوز هم باید بتوانند ارتباط خارجی برقرار کنند و در این محیط، آنها باید در همه گونه های مختلف ارتباطات، پیام شخصی همدلی ارسال کنند.
 

اکنون، بیش از هر زمان دیگر، کسب و کارها باید در چگونگی برقراری ارتباط با مشتریان شان فکر کنند. داشتن همدلی فراتر از یک بیانیه کتبی است البته تا عمل باید گسترش یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  بلاکچین باعث تغییر صنعت روابط عمومی می شود


  انتصاب سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۵تهران


  کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر شد


  آگهی جدید نایک علیه نژادپرستی


  آیا ویروس کرونا با حرف زدن منتقل می شود؟


  کتاب برگزیده مؤسسه رسمی روابط‌عمومی به چاپ دوم رسید/ خلاقیت در روابط عمومی


  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟


  خیره شدن به صفحه گوشی در تاریکی شب می‌تواند باعث افسردگی شود


  انتصاب مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس تهران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2