درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 14 تیر 1399 - 23:56   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس

  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حضور مدیران روابط‌عمومی حرم کریمه اهل بیت(س) در دفتر تسنیم قم از قاب دوربین
  فعالیت خوب رسانه‌ها سبب پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان البرز می‌شود
  امضای تفاهم نامۀ احداث شاخص ترین خط ریلی کشور با حضور مدیر عامل فولاد مبارکه
  مهندس عظیمیان: فولاد مبارکه به اقتدار اقتصاد ملی می اندیشد
  نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در بازدید از فولاد مبارکه: توسعه های فولاد مبارکه پویایی صنعت و اشتغالزایی برای جوانان به همراه دارد
  معاون بهره برداری فولاد مبارکه تشریح کرد؛ نقش و اهمیت احداث خط نورد گرم شمارۀ 2
  با حمایت فولاد مبارکه و در مجتمع فولاد سبا به دست آمد؛ ایران به جمع سازندگان رباتهای مکندۀ کاتالیست پیوست
  ثبت بهترین عملکرد بازده کیفی و بازده عمودی در فولاد مبارکه
  در خرداد ماه سال جاری صورت گرفت؛ تولید محصولات منطبق با سفارش در فولادسازی و ریخته گری فولاد مبارکه از 98.3 درصد گذشت
  تأکید رئیس ادارۀ اداره صنعت، معدن و تجارت لنجان بر حمایت از صنعت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42186صفحه نخست » ادامه مطلب یکپنجشنبه، 7 فروردین 1399 - 00:16
استقبال شدید از نرم‌افزار نشانه‌شناسی ویروس کرونا
اندرو گریفین - این نرم‌افزار کاربردی تاکنون صدها هزار بار پیاده‌سازی شده و با موج حرکت کاربران به سوی شناسایی نشانه‌های بیماری در خود، به صدر جدول «اپ استور اپل» راه یافته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| این نرم‌افزار کاربردی تاکنون صدها هزار بار پیاده‌سازی شده و با موج حرکت کاربران به سوی شناسایی نشانه‌های بیماری در خود، به صدر جدول «اپ استور اپل» راه یافته است.

مهمتر این است که پژوهشگران از کاربران خواسته‌اند تا در برنامه فوق ثبت نام کرده و حتی اگر نشانه بیماری را در خود نمی‌بینند، بنویسند که چه احساسی دارند. این کار موجب جمع‌آوری اطلاعات بیشتر درباره محل سرایت ویروس و نحوه اثر آن بر افراد مختلف می‌شود.

تمامی گزار‌ش‌های رسیده از افراد، در یک مرکز بزرگ داده‌های اطلاعاتی جمع‌اوری می‌شود و به گفته سازندگان اپلیکیشن، در اختیار سازمان‌های بهداشت و سلامت از سرویس سلامت همگانی در بریتانیا و دیگر موسسات پژوهشی از جمله دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

پژوهشگران امیدوارند که با فهم سرعت انتشار ویروس، شناسایی مناطق پرخطر و افرادی که در معرض بیشترین خطر هستند، از این داده‌ها در جهت کاهش روند سرایت همه‌گیری کمک کنند. تعقیب نشانه‌های بیماری همچنین به پژوهشگران کمک می‌کند تا فهم بهتری درباره ارتباط نشانه‌های کووید-۱۹ با بیماری‌های زمینه‌ای داشته باشند.

این نرم‌افزار کاربردی جدید فعلا تنها در بریتانیا در دسترس است و قرار است روز پنجشنبه در آمریکا نیز راه‌اندازی شود. این اپ می‌تواند به یافتن پاسخ برای پرسشهای مهم درباره بیماری کمک کند، مثلا این که چرا برخی افراد نشانه‌های شدید و مرگبار بروز می‌دهند و برخی دیگر به نوع ملایم آنها دچار می‌شوند. این اپ همچنین به پزشکان کمک می‌کند تا بتوانند میان نشانه‌های کووید-۱۹ و سرفه یا سرماخوردگی فصلی تفاوت قائل شوند. همچنین به افراد کمک می‌کند تا متوجه شوند که چه چیزی باعث می‌شود حالشان بدتر شود.

مطالعه به روی عموم مردم و هر کسی که بتواند این اپ رایگان را بر تلفن خود نصب کند، باز است. برای استفاده از آن، افراد باید با سیاست حریم خصوصی تعبیه شده موافقت کنند که طبق آن داده‌های اطلاعاتی مربوط به سلامت فردی می‌تواند با موسسات تحقیقاتی در میان گذاشته شود اما تعهد داده می‌شود که از این اطلاعات برای اهداف تجاری استفاده نشود.

این اپلیکیشن را شرکت علوم تغذیه زوئی، به ریاست تیم اسپکتور پرفسور اپیدمیولوژی ژنتیک در کالج کینگ لندن، تهیه کرده است. زوئی قبل از آن که به عنوان شرکت خصوصی تاسیس شود، در کالج کینگ شروع به کار کرد و پژوهشگران دانشگاه و دیگر سازمان‌ها به ایجاد اپ آن کمک کردند.

این برنامه همچنین از اطلاعات و مشارکت‌کنندگان در تحقیق دوقلوهای بریتانیا موسوم به «تویینز-یو‌کی» استفاده می‌کند که اطلاعات ۱۵ هزار دوقلوی همسان و غیرهمسان را طی سه دهه و در تلاش برای جمع‌آوری داده‌های مهم پزشکی جمع‌آوری کرده است. دوقلوهایی که بخشی از این تحقیق هستند می‌توانند اطلاعات مربوط به سلامت خود را ثبت کرده و در صورت مشاهده نشانه‌های کووید-۱۹، کیت آزمایش برایشان فرستاده می‌شود که امکان درک بهتر نشانه‌ها را فراهم می‌آورد.

پرفسور اسپکتور گفت:‌ «همه دوران نگران‌کننده‌ای را سپری می‌کنند. دوقلوهای ما تعهد فوق‌العاده‌ای دارند. مشارکت کنندگان مشتاقی که پیشتر با دقت و جزئیات مورد مطالعه قرار گرفته‌اند و فرصتی منحصربه‌فرد در اختیار ما گذاشته‌اند تا پاسخ‌های مهمی بدهیم و مبارزه جهانی علیه کووید-۱۹ را حمایت کنیم. هرچه مردم بیشتری از این اپ استفاده کنند، داده‌های زنده بهتری داریم تا در کشور با شیوع بیماری مقابله کنیم.»

شرکت‌کنندگانی که از طریق این اپلیکیشن در تحقیق حضور دارند، به بخش مرکزی آزمایش آن دسترسی نخواهند داشت.

نرم‌افزار کاربردی فوق در حال حاضر در بریتانیا در اپ استور اپل و گوگل قابل دسترس است و به گفته زوئی، ۲۶ مارس در آمریکا در دسترس خواهد بود.

همزمان با این، سرویس سلامت همگانی بریتانیا، نرم‌افزار خود برای ثبت‌نام داوطلبان کمک‌رسانی را راه انداخته و تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار نفر از مردم در آن ثبت‌نام کرده‌اند.

 

منبع: www.independentpersian.com

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بازاریابی تأثیرگذار چطور در دُبی رشد می‌کند؟


  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


  7 راهکار برای اینکه کارها به موقع انجام شوند


  پنجمین گردهمایی روابط عمومی های هیئت های بدنسازی و پرورش اندام استان ها در اصفهان برگزار شد


  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان: روابط عمومی به عنوان خط مقدم یک مجموعه، نماد شفافیت و عملگرایی است


  تقدیر مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی


  از میان ابرها تا فضا؛ آمازون AWS از راه اندازی سرویس هوافضا و ماهواره خبر داد


  پنج بانک کانادایی به جمع برندهای تحریم کننده تبلیغات در فیس‌بوک پیوستند


  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا