درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 17:43   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل

  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


ادامه ادامه مطلب دو

استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش

  استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قدردانی دانشگاه علوم پزشکی قم از بانک رفاه
  هشدارهای امنیتی درباره نرم‌افزار ارتباطی زوم
  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا
  استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش
  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند
  روابط عمومی در هنگامه کرونا/ 6 توصیه
  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹
  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل
  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس
  نخستین اجرای آنلاین تئاتر افتتاح شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42178صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 6 فروردین 1399 - 17:30
توصیه یک پزشک درباره نحوه پیگیری اخبار کرونا
معاون آموزشی دانشگاه و رئیس کارگروه آموزش، پیشگیر ی و مقابله با بیماری کووید ۱۹گفت: تا حد امکان از شنیدن مداوم اخبار از رسانه‌های مختلف و به ویژه شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی پیرامون بیماری کرونا دوری کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون آموزشی دانشگاه و رئیس کارگروه آموزش، پیشگیر ی و مقابله با بیماری کووید ۱۹گفت: تا حد امکان از شنیدن مداوم اخبار از رسانه‌های مختلف و به ویژه شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی پیرامون بیماری کرونا دوری کنید.

به گزارش شارا به نقل از وبدا، دکتر اکبر سلیمانی درخصوص نحوه مراقبت از کودکان در مقابله با ویروس
کرونا، براساس تحقیقات و پیام‌های آموزشی که توسط روانشناسان و روانپزشکان دانشگاهی عضو کارگروه آموزش، پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ تهیه شده است، افزود: از بررسی بیش ازحد رسانه‌های اجتماعی و اخبار خودداری کنید، سعی کنید برخی گروه‌ها و کانال‌ها را که هر خبری را بدون بررسی صحت و سقم آن منتشر می‌کنند از دسترس خارج کنید.
وی ادامه داد: بهتر است در طول روز برای مدتی گوشی همراه خود را خاموش یا از خود دور کنید و در عوض درگیر یک فعالیت جایگزین و لذت بخش شوید، خلاصه آنکه در استفاده از رسانه‌ها و فضاهای مجازی زیاده‌روی نکنید.


معاون آموزشی دانشگاه و رئیس کارگروه آموزش، پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ با اشاره به اینکه رسانه‌های اجتماعی و کانال‌های مختلف خبری که صرفاً به دنبال انتشار اخبار هیجانی و احساسی هستند را در گوشی خود از دسترس خارج کنید، یادآور شد: اگر می خواهید از اخبار روز مطلع باشید و به قول معروف به روز باشید، صرفاً از یک منبع خبری معتبر استفاده کنید.


دکتر سلیمانی تاکید کرد: از بررسی و پیگیری بیش ازحد رسانه های اجتماعی و اخبار خودداری کنید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"