درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 12 فروردین 1399 - 11:56   

خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان

  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم

  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


ادامه ادامه مطلب دو

نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها

  نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها


ادامه ادامه مطلب سه

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی

  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه
  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان
  کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند
  نشریات کاغذی تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نمی شوند
  پوشش بیمه ای ایالت اوتاراکند برای "رزمندگان Covid-19"
  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی
  یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید
  نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها
  موگویی رئیس روابط عمومی جیتسو شد
  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42177صفحه نخست » فناوری نوچهارشنبه، 6 فروردین 1399 - 17:01
ابتکار جدید اینستاگرام برای سرگرمی کاربران در دوران قرنطینه
اندرو گریفین - اینستاگرام به دنبال همه‌گیری کروناویروس ابزار جدیدی را به نام «کو-واچینگ» راه‌اندازی کرده است. این به‌روزرسانی جدید، بخشی از رشته تغییرات اینستاگرم است که با هدف ترغیب مردم به ماندن در خانه، مقابله با اخبار جعلی، و استفاده سالم از این شبکه اجتماعی تدوین شده‌ است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اینستاگرام به دنبال همه‌گیری کروناویروس ابزار جدیدی را به نام «کو-واچینگ» راه‌اندازی کرده است.

این به‌روزرسانی جدید، بخشی از رشته تغییرات اینستاگرم است که با هدف ترغیب مردم به ماندن در خانه، مقابله با اخبار جعلی، و استفاده سالم از این شبکه اجتماعی تدوین شده‌ است.

ابزار «کو-واچینگ» به افراد امکان می‌دهد تا «پست»ها را همراه با دوستانشان نگاه کنند. این ابزار امکان می‌دهد تا افراد از طریق گپ‌وگفت صوتی، گردهم آیند و همزمان و با هم عکس‌ها یا ویدیوها را تماشا کنند، و امکان حرف زدن درباره آنچه می‌بینند را برای کاربران فراهم می‌کند.

این امکان، در ابزار «گپ‌وگفت» (چت) ویدیویی تعبیه شده است که می‌توان آن را از قسمت پیام مستقیم اجرا کرد. این ابزار مثل یک «چت ویدیویی» معمولی، با یک یا چند کاربر باز می‌شود، و بعد می‌توان در آنجا عکس‌ها را به اشتراک گذاشت.

برای شروع، باید روی علامت «گپ‌وگفت ویدیویی» کلیک کنید که در «این‌باکس» یا در بخش مربوط به پیام‌های خصوصی پیدا می‌شود، و مکالمه را آغاز می‌کند. سپس گزینه ذخیره، پسند، و یا پیشنهاد عکس و ویدیو به شکل یک علامت تصویری در گوشه سمت چپ و پایین صفحه ظاهر می‌شود که امکان مشارکت را فراهم می‌کند.

این امکان نرم‌افزاری به این امید تدوین شده است که به مردم امکان دهد وقتی برای دوری گزیدن اجتماعی در خانه مانده‌اند، احساس با هم بودن و در ارتباط بودن داشته باشند.

همزمان با تلاش‌های فیسبوک، شرکت مادر اینستاگرم، برای کنار آمدن با انتشار ویروس کرونا، این اقدام یکی از به‌روزرسانی‌های اعلام شده اینستاگرم به شمار می‌رود.

این تلاش‌ها همچنین شامل تصمیم به ارائه منابع آموزشی بیشتر در بخش جست‌وجوی اینستاگرم، و ارائه برچسب‌های جدید برای تشویق به ارائه اطلاعات دقیق، و نیز به اشتراک‌گذاری سخن‌واره‌ها یا «استوری»‌هایی است که زیر برچسب «در خانه بمانید» گروه‌بندی شده‌اند.

اینستاگرم همچنین گفته است که مطالبی با محتوای مربوط به کووید-۱۹ را از بخش «پیشنهاد»ها برمی‌دارد، مگر آن که آن محتوا «از سوی یک سازمان معتبر سلامتی» منتشر شده باشد. »

شاید بارزترین بخش این امکان نرم‌افزاری جدید، علامتی باشد که در بالای بخش «فید» و جست‌وجو به چشم می‌خورد. این علامت، در داخل نرم‌افزار (اپلیکیشن) دیده می‌شود و افراد را به جست‌وجوی اطلاعات رسمی از سازمان‌هایی چون خدمات سلامت همگانی و سازمان بهداشت جهانی ترغیب می‌کند.

 

منبع: www.independentpersian.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تولید محتوای مخاطب محور، پاشنه آشیل رسانه های امروزی


  مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا


  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


  چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟


  اطلاع‌رسانی متفاوت درباره ویروس کرونا در هند


  خبررسان واتس‌اپی سازمان جهانی بهداشت در خدمت میلیون‌ها کاربر


  کمک 25 میلیون دلاری زاکربرگ به پروژه تحقیقاتی گیتس برای کشف درمان کرونا


  سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی


  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟


  احتمال تاخیر چند ماهه در رونمایی از آیفون ۱۲


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"