شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جهان تا به حال هرگز مانند کروناویروس را در مدت زمان طولانی به خود ندیده است. به گفته کارشناسان این وضعیت می تواند تا 18 ماه ادامه داشته باشد. صاحبان مشاغل برای عملیاتی ماندن، محافظت از مشتریان و کارکنان خود و حفظ قدرت بالا، به یک راه حل بلند مدت نیاز دارند.
اما در شرایطی که همه نگران سلامتی و ایمنی هستند، طبق معمول تجارت و تاکتیک های بازاریابی می توانند به صورت ناکارآمد جلوه کنند. در عین حال، ما باید در معرض دید مثبت قرار بگیریم تا بتوانیم سودآوری کسب و کار خود را حفظ کنیم. در اینجا سه نکته وجود دارد که هر یک از صاحبان مشاغل یا کارآفرینان کوچک ممکن است برای کمک به کسانی که به آن احتیاج دارند، بهبود شهرت برند خود را رقم بزنند و منجر به تولید جدید شود.
در اینجا سه روش برای محافظت از شهرت، خدمت به مشتریان و ارتقاء نام تجاری ارائه می شود:
ارزش مخاطب را ارائه بده
ارائه چیزی با ارزش برای مخاطبان، اولین روش برای کمک همزمان در هنگام ارتقای خدمات به مردم است.
یک مساله حل کن
چه مشکلی مانع تجارت و مشتریان شما می شود؟ اگر کارآفرین هستید، می توانید مشکلاتی مانند مشکلات مربوط به یک محصول یا خدمات یا فقدان روابط عمومی یا بازاریابی را حل کنید. به مشتریان کمک کنید در ضمن انجام کارهایی که شما انجام داده اید مشکلات خود را نیز حل کنند.
محتوای آینده را ایجاد کن
برای خوانندگان و مشتریان خود راه حل های قابل قبولی برای مشکلات شان فراهم کنید. اگر می توانید چیزی مانند کلاس، درس یا مشاوره مقدماتی رایگان را ارائه دهید، این کار را انجام دهید. اگر قبلاً حساب های رسانه های اجتماعی خود را تنظیم نکرده اید، و اگر لیست خبرنامه ندارید، از لینکداین و بایگانی ایمیل خود استفاده کنید تا آدرس های ایمیل هدف را پیدا کنید.
در زمان بحران، همه چیز در مورد ارتباط و معنا و مفهوم انسان در رابطه است. روابط عمومی یک کارکرد مهم است، اما برای اثربخش کار کردن باید معتبر باشد. در حالی که بسیاری از مشاغل و کارآفرینان منتظر زنگ تلفن هستند، یک مشاور روابطعمومی می تواند با روزنامه نگاران درگیر تعامل شود و تولید محتوا را کنترل کند. خواه خودتان این کار را انجام دهید یا از آنها کمک بخواهید، لازم است اطمینان حاصل کنید که این کار برای بقا انجام شده است.
|