درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:25   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42169صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 6 فروردین 1399 - 01:36
روابط عمومی در همه گیری
در زمان بحران، همه چیز در مورد ارتباط و معنا و مفهوم انسان در رابطه است. روابط عمومی یک کارکرد مهم است، اما برای اثربخش کار کردن باید معتبر باشد. در حالی که بسیاری از مشاغل و کارآفرینان منتظر زنگ تلفن هستند، یک مشاور روابط‌عمومی می تواند با روزنامه نگاران درگیر تعامل شود و تولید محتوا را کنترل کند. خواه خودتان این کار را انجام دهید یا از آنها کمک بخواهید، لازم است اطمینان حاصل کنید که این کار برای بقا انجام شده است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جهان تا به حال هرگز مانند کروناویروس را در مدت زمان طولانی به خود ندیده است. به گفته کارشناسان این وضعیت می تواند تا 18 ماه ادامه داشته باشد. صاحبان مشاغل برای عملیاتی ماندن، محافظت از مشتریان و کارکنان خود و حفظ قدرت بالا، به یک راه حل بلند مدت نیاز دارند.

اما در شرایطی که همه نگران سلامتی و ایمنی هستند، طبق معمول تجارت و تاکتیک های بازاریابی می توانند به صورت ناکارآمد جلوه کنند. در عین حال، ما باید در معرض دید مثبت قرار بگیریم تا بتوانیم سودآوری کسب و کار خود را حفظ کنیم. در اینجا سه ​​نکته وجود دارد که هر یک از صاحبان مشاغل یا کارآفرینان کوچک ممکن است برای کمک به کسانی که به آن احتیاج دارند، بهبود شهرت برند خود را رقم بزنند و منجر به تولید جدید شود.

 

در اینجا سه ​​روش برای محافظت از شهرت، خدمت به مشتریان و ارتقاء نام تجاری ارائه می شود:

ارزش مخاطب را ارائه بده
ارائه چیزی با ارزش برای مخاطبان، اولین روش برای کمک همزمان در هنگام ارتقای خدمات به مردم است.

یک مساله حل کن
چه مشکلی مانع تجارت و مشتریان شما می شود؟ اگر کارآفرین هستید، می توانید مشکلاتی مانند مشکلات مربوط به یک محصول یا خدمات یا فقدان روابط عمومی یا بازاریابی را حل کنید. به مشتریان کمک کنید در ضمن انجام کارهایی که شما انجام داده اید مشکلات خود را نیز حل کنند.

محتوای آینده را ایجاد کن
برای خوانندگان و مشتریان خود راه حل های قابل قبولی برای مشکلات شان فراهم کنید. اگر می توانید چیزی مانند کلاس، درس یا مشاوره مقدماتی رایگان را ارائه دهید، این کار را انجام دهید. اگر قبلاً حساب های رسانه های اجتماعی خود را تنظیم نکرده اید، و اگر لیست خبرنامه ندارید، از لینکداین و بایگانی ایمیل خود استفاده کنید تا آدرس های ایمیل هدف را پیدا کنید.

در زمان بحران، همه چیز در مورد ارتباط و معنا و مفهوم انسان در رابطه است. روابط عمومی یک کارکرد مهم است، اما برای اثربخش کار کردن باید معتبر باشد. در حالی که بسیاری از مشاغل و کارآفرینان منتظر زنگ تلفن هستند، یک مشاور روابط‌عمومی می تواند با روزنامه نگاران درگیر تعامل شود و تولید محتوا را کنترل کند. خواه خودتان این کار را انجام دهید یا از آنها کمک بخواهید، لازم است اطمینان حاصل کنید که این کار برای بقا انجام شده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد