درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 12 فروردین 1399 - 11:15   

خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان

  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم

  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


ادامه ادامه مطلب دو

نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها

  نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها


ادامه ادامه مطلب سه

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی

  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه
  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان
  کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند
  نشریات کاغذی تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نمی شوند
  پوشش بیمه ای ایالت اوتاراکند برای "رزمندگان Covid-19"
  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی
  یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید
  نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها
  موگویی رئیس روابط عمومی جیتسو شد
  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42169صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 6 فروردین 1399 - 01:36
روابط عمومی در همه گیری
در زمان بحران، همه چیز در مورد ارتباط و معنا و مفهوم انسان در رابطه است. روابط عمومی یک کارکرد مهم است، اما برای اثربخش کار کردن باید معتبر باشد. در حالی که بسیاری از مشاغل و کارآفرینان منتظر زنگ تلفن هستند، یک مشاور روابط‌عمومی می تواند با روزنامه نگاران درگیر تعامل شود و تولید محتوا را کنترل کند. خواه خودتان این کار را انجام دهید یا از آنها کمک بخواهید، لازم است اطمینان حاصل کنید که این کار برای بقا انجام شده است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جهان تا به حال هرگز مانند کروناویروس را در مدت زمان طولانی به خود ندیده است. به گفته کارشناسان این وضعیت می تواند تا 18 ماه ادامه داشته باشد. صاحبان مشاغل برای عملیاتی ماندن، محافظت از مشتریان و کارکنان خود و حفظ قدرت بالا، به یک راه حل بلند مدت نیاز دارند.

اما در شرایطی که همه نگران سلامتی و ایمنی هستند، طبق معمول تجارت و تاکتیک های بازاریابی می توانند به صورت ناکارآمد جلوه کنند. در عین حال، ما باید در معرض دید مثبت قرار بگیریم تا بتوانیم سودآوری کسب و کار خود را حفظ کنیم. در اینجا سه ​​نکته وجود دارد که هر یک از صاحبان مشاغل یا کارآفرینان کوچک ممکن است برای کمک به کسانی که به آن احتیاج دارند، بهبود شهرت برند خود را رقم بزنند و منجر به تولید جدید شود.

 

در اینجا سه ​​روش برای محافظت از شهرت، خدمت به مشتریان و ارتقاء نام تجاری ارائه می شود:

ارزش مخاطب را ارائه بده
ارائه چیزی با ارزش برای مخاطبان، اولین روش برای کمک همزمان در هنگام ارتقای خدمات به مردم است.

یک مساله حل کن
چه مشکلی مانع تجارت و مشتریان شما می شود؟ اگر کارآفرین هستید، می توانید مشکلاتی مانند مشکلات مربوط به یک محصول یا خدمات یا فقدان روابط عمومی یا بازاریابی را حل کنید. به مشتریان کمک کنید در ضمن انجام کارهایی که شما انجام داده اید مشکلات خود را نیز حل کنند.

محتوای آینده را ایجاد کن
برای خوانندگان و مشتریان خود راه حل های قابل قبولی برای مشکلات شان فراهم کنید. اگر می توانید چیزی مانند کلاس، درس یا مشاوره مقدماتی رایگان را ارائه دهید، این کار را انجام دهید. اگر قبلاً حساب های رسانه های اجتماعی خود را تنظیم نکرده اید، و اگر لیست خبرنامه ندارید، از لینکداین و بایگانی ایمیل خود استفاده کنید تا آدرس های ایمیل هدف را پیدا کنید.

در زمان بحران، همه چیز در مورد ارتباط و معنا و مفهوم انسان در رابطه است. روابط عمومی یک کارکرد مهم است، اما برای اثربخش کار کردن باید معتبر باشد. در حالی که بسیاری از مشاغل و کارآفرینان منتظر زنگ تلفن هستند، یک مشاور روابط‌عمومی می تواند با روزنامه نگاران درگیر تعامل شود و تولید محتوا را کنترل کند. خواه خودتان این کار را انجام دهید یا از آنها کمک بخواهید، لازم است اطمینان حاصل کنید که این کار برای بقا انجام شده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تولید محتوای مخاطب محور، پاشنه آشیل رسانه های امروزی


  مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا


  چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟


  اطلاع‌رسانی متفاوت درباره ویروس کرونا در هند


  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


  خبررسان واتس‌اپی سازمان جهانی بهداشت در خدمت میلیون‌ها کاربر


  کمک 25 میلیون دلاری زاکربرگ به پروژه تحقیقاتی گیتس برای کشف درمان کرونا


  سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی


  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟


  احتمال تاخیر چند ماهه در رونمایی از آیفون ۱۲


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"