درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 - 08:21   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت

  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها)
  دومین نشست هم‌اندیشی مدیران گروه روابط‌عمومی‌های شرکت مس برگزار شد
  توصیه استاد دانشگاه ملی سنگاپور در مورد هوش مصنوعی
  در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است
  نشست تخصصی روابط‌عمومی‌ها و سنجش افکار عمومی برگزار می‌شود
  ابوالحسن صفرپور مدیر روابط عمومی خانه صنعتکاران ایران شد
  نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان
  اصول انتشار کتاب در روابط‌عمومی
  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت
  مدیر روابط عمومی وزارت اقتصاد نماینده ایران در بانک جهانی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42169صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 6 فروردین 1399 - 01:36
روابط عمومی در همه گیری
در زمان بحران، همه چیز در مورد ارتباط و معنا و مفهوم انسان در رابطه است. روابط عمومی یک کارکرد مهم است، اما برای اثربخش کار کردن باید معتبر باشد. در حالی که بسیاری از مشاغل و کارآفرینان منتظر زنگ تلفن هستند، یک مشاور روابط‌عمومی می تواند با روزنامه نگاران درگیر تعامل شود و تولید محتوا را کنترل کند. خواه خودتان این کار را انجام دهید یا از آنها کمک بخواهید، لازم است اطمینان حاصل کنید که این کار برای بقا انجام شده است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جهان تا به حال هرگز مانند کروناویروس را در مدت زمان طولانی به خود ندیده است. به گفته کارشناسان این وضعیت می تواند تا 18 ماه ادامه داشته باشد. صاحبان مشاغل برای عملیاتی ماندن، محافظت از مشتریان و کارکنان خود و حفظ قدرت بالا، به یک راه حل بلند مدت نیاز دارند.

اما در شرایطی که همه نگران سلامتی و ایمنی هستند، طبق معمول تجارت و تاکتیک های بازاریابی می توانند به صورت ناکارآمد جلوه کنند. در عین حال، ما باید در معرض دید مثبت قرار بگیریم تا بتوانیم سودآوری کسب و کار خود را حفظ کنیم. در اینجا سه ​​نکته وجود دارد که هر یک از صاحبان مشاغل یا کارآفرینان کوچک ممکن است برای کمک به کسانی که به آن احتیاج دارند، بهبود شهرت برند خود را رقم بزنند و منجر به تولید جدید شود.

 

در اینجا سه ​​روش برای محافظت از شهرت، خدمت به مشتریان و ارتقاء نام تجاری ارائه می شود:

ارزش مخاطب را ارائه بده
ارائه چیزی با ارزش برای مخاطبان، اولین روش برای کمک همزمان در هنگام ارتقای خدمات به مردم است.

یک مساله حل کن
چه مشکلی مانع تجارت و مشتریان شما می شود؟ اگر کارآفرین هستید، می توانید مشکلاتی مانند مشکلات مربوط به یک محصول یا خدمات یا فقدان روابط عمومی یا بازاریابی را حل کنید. به مشتریان کمک کنید در ضمن انجام کارهایی که شما انجام داده اید مشکلات خود را نیز حل کنند.

محتوای آینده را ایجاد کن
برای خوانندگان و مشتریان خود راه حل های قابل قبولی برای مشکلات شان فراهم کنید. اگر می توانید چیزی مانند کلاس، درس یا مشاوره مقدماتی رایگان را ارائه دهید، این کار را انجام دهید. اگر قبلاً حساب های رسانه های اجتماعی خود را تنظیم نکرده اید، و اگر لیست خبرنامه ندارید، از لینکداین و بایگانی ایمیل خود استفاده کنید تا آدرس های ایمیل هدف را پیدا کنید.

در زمان بحران، همه چیز در مورد ارتباط و معنا و مفهوم انسان در رابطه است. روابط عمومی یک کارکرد مهم است، اما برای اثربخش کار کردن باید معتبر باشد. در حالی که بسیاری از مشاغل و کارآفرینان منتظر زنگ تلفن هستند، یک مشاور روابط‌عمومی می تواند با روزنامه نگاران درگیر تعامل شود و تولید محتوا را کنترل کند. خواه خودتان این کار را انجام دهید یا از آنها کمک بخواهید، لازم است اطمینان حاصل کنید که این کار برای بقا انجام شده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان


  انتصاب پیمان میراب آستانه به سمت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد


  ضریب نفوذ تلفن‌همراه در کشور به ۱۵۰ درصد رسید


  در هفته روابط‌عمومی 1400 انجام خواهد شد: تقدیر از روابط‌عمومی‌های برتر در حوزه مقابله با کرونا


  اصول و اجرای گوش دادن عمیق


  مدیر روابط عمومی وزارت اقتصاد نماینده ایران در بانک جهانی شد


  افق جهان‌شمولی در حوزه روابط‌عمومی


  معرفی‌نامه/ راجر لاندری، فعال روابط‌عمومی


  معرفی‌نامه/ میرخلیل الرحمان روزنامه‌نگار پاکستانی


  انتصاب مسئول روابط عمومی و مشاور مدیر شبکه آموزش


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد