درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 مهر 1399 - 15:33   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است

  افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آغاز فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) در بانک رفاه کارگران
  تقدیر وزارت ورزش و جوانان از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان
  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد
  گوگل قابلیت اسکن فایل‌‌های مشکوک را به برنامه محافظت پیشرفته اضافه کرد
  نشریات دانشگاه گیلان برتر شدند
  گزارش ششمین اجلاس مدیران شعب دانشگاهی پایگاه‌ خبری مفدا
  ورود روزنامه همشهری به بورس با فوریت!
  خبرنگار زن افغان چگونه با وجود تهدیدها و مخالفت خانواده به کار ادامه می‌دهد؟
  پایگاه داده مایکروسافت، پس از دو سال از زیر آب بیرون کشیده شد
  9 درس برتر روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42163صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 15 فروردین 1399 - 09:04
چگونه اقدامات ما می توانند تأثیر بسیار گسترده ای روی مشاغل کوچک داشته باشند؟/ 3 نکته
کروناویروس به سرعت در سراسر جهان گسترش یافته و به مهمترین تهدید قابل تصور برای کارفرمایان، از جمله نزدیک به 30 میلیون شغل کوچک در ایالات متحده تبدیل شده است. با توجه به بیماری همه گیر کروناویروس، می توان فرض کرد که همه 30 میلیون اکنون نگرانی فزاینده ای از بروز اختلالات اقتصادی در پیش رو دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کروناویروس به سرعت در سراسر جهان گسترش یافته و به مهمترین تهدید قابل تصور برای کارفرمایان، از جمله نزدیک به 30 میلیون شغل کوچک در ایالات متحده تبدیل شده است. با توجه به بیماری همه گیر کروناویروس، می توان فرض کرد که همه 30 میلیون اکنون نگرانی فزاینده ای از بروز اختلالات اقتصادی در پیش رو دارند.

درنهایت، هدف مشاغل کوچک از جمله آژانس رسانه ای و روابط عمومی ما حفظ سودآوری است. در مواقع بحران و عدم اطمینان مالی - چگونه اقدامات ما می توانند تأثیر بسیار گسترده ای روی مشاغل مورد نظر داشته باشند؟ چگونه می توانیم به جلو برویم، تفاوت واقعی ایجاد کنیم و از نظر مالی زنده بمانیم؟

در زیر نکاتی را ارائه داده ایم که با شما به اشتراک می گذاریم:


یک تفاوت کیفی ایجاد کنید: شفقت و درک داشته باشید
در مواقع بی سابقه ای مانند حالا، پشتیبانی از مشتری را به مشتریان خود پیشنهاد دهید. به عبارت دیگر، از انتظارات توافق شده فراتر بروید. برای مثال وظیفه خودمان بدانیم که خدمات روابط عمومی مانند مدیریت بحران را به مشتریان خود پیشنهاد دهیم تا تاثیرات بحران کروناویروس به حداقل برسد.
 

به جلو بروید: برای دریافت وام مدیریت تجارت کوچک اقدام کنید
SBA به مشاغل کوچک و رسانه ها و آژانس های روابط عمومی کمک می کند تا روند بهبود اقتصادی را از اثرات کروناویروس هدایت کنند. روز دوشنبه، 17 مارس، رابر داسانتیس، فرماندار فلوریدا، برنامه وام فوری کسب و کارهای کوچک فلوریدا را فعال کرد که وام های کوتاه مدت و بدون بهره به مشاغل کوچک ارائه می دهد.

با این حال، بررسی اینکه چه برنامه هایی در ایالت شما موجود است، ضروری است. در صورت واجد شرایط بودن، درخواست کنید و با مشتریان مشاغل کوچک خود که ممکن است از وجود وام های فاجعه فدرال آگاهی نداشته باشند، به اشتراک بگذارید - و در صورت آگاهی، ممکن است از نحوه اقدام به درخواست آنها مطمئن نباشید.

 

منظره آینده نگرانه را حفظ کنید
داشتن نگرش آینده نگرانه در زمان بحران اقتصادی بر خلاف پیش فرض اقدامات خودخواهانه ضروری است. به عنوان مثال، آشنایی با چشم انداز مشاغل کوچک و آگاهی از منابع موجود، از وام های فاجعه ای تا مشاوره در زمینه تجارت، می تواند در نجات آنها از تخریب و یا اخراج کارمندان کمک کند. در تصمیم گیری برای داشتن یک ذهنیت آینده نگرانه، ما به مشتریان خود کمک می کنیم تا به بهترین شکل ممکن تجارت خود را ادامه دهند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  9 درس برتر روابط عمومی


  جمع‌آوری بازخورد‌ها و نظرات مشتریان


  انتصاب مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان


  «سنگاپور»، برترین شهر هوشمند جهان در مقابله با کرونا


  گزارش دومین جلسه از سری وبینارهای روابط‌عمومی حرفه‌ای


  ترامپ: اگر کنترل تیک‌تاک به هر نحوی دست چین باشد، آمریکا قرارداد خرید آن را تأیید نمی‌کند


  انتصاب مدیرکل حوزه دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت


  جایگاه رسانه‌ها در آموزش‌های کرونایی به جامعه


  مسئول روابط عمومی بیمارستان سینا: روابط عمومی در بحران ها از لحاظ مدیریت رسانه ای و افکار عمومی در جایگاه خاصی قرار دارد


  نشست مشترک شورای هماهنگی سیستان و بلوچستان با حضور سخنگوی دولت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی