درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 - 15:47   

انطباق با فناوری تبدیل به یک الزام می‌شود

  انطباق با فناوری تبدیل به یک الزام می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟

  چگونه خلاقیت خود را تقویت کنیم؟


ادامه ادامه مطلب دو

فرصت‌های شغلی تازه برای روبات‌ها

  فرصت‌های شغلی تازه برای روبات‌ها


ادامه ادامه مطلب سه

«کرونا» حضور کاربران در شبکه های اجتماعی را افزایش داد

  «کرونا» حضور کاربران در شبکه های اجتماعی را افزایش داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳معرفی شد
  روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی
  سرپرست دانشکده علوم ارتباطات معرفی شد
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر
  دیدار مدیرعامل بانک رفاه کارگران با وزیر صنعت، معدن و تجارت
  تأکید معاون اول رییس جمهور در نشست شورای‌ عالی اجرای سیاست های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی: بخش خصوصی باید میدان دار اقتصاد کشور باشد
  وبینار «نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار می‌شود
  مدیر جدید روابط عمومی هلال احمر گیلان منصوب شد
  تالیف دو جلد کتاب توسط رئیس روابط عمومی منطقه استان مرکزی
  «کارشناسی ارشد رشتۀ روابط عمومی» تصویب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42163صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 15 فروردین 1399 - 09:04
چگونه اقدامات ما می توانند تأثیر بسیار گسترده ای روی مشاغل کوچک داشته باشند؟/ 3 نکته
کروناویروس به سرعت در سراسر جهان گسترش یافته و به مهمترین تهدید قابل تصور برای کارفرمایان، از جمله نزدیک به 30 میلیون شغل کوچک در ایالات متحده تبدیل شده است. با توجه به بیماری همه گیر کروناویروس، می توان فرض کرد که همه 30 میلیون اکنون نگرانی فزاینده ای از بروز اختلالات اقتصادی در پیش رو دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کروناویروس به سرعت در سراسر جهان گسترش یافته و به مهمترین تهدید قابل تصور برای کارفرمایان، از جمله نزدیک به 30 میلیون شغل کوچک در ایالات متحده تبدیل شده است. با توجه به بیماری همه گیر کروناویروس، می توان فرض کرد که همه 30 میلیون اکنون نگرانی فزاینده ای از بروز اختلالات اقتصادی در پیش رو دارند.

درنهایت، هدف مشاغل کوچک از جمله آژانس رسانه ای و روابط عمومی ما حفظ سودآوری است. در مواقع بحران و عدم اطمینان مالی - چگونه اقدامات ما می توانند تأثیر بسیار گسترده ای روی مشاغل مورد نظر داشته باشند؟ چگونه می توانیم به جلو برویم، تفاوت واقعی ایجاد کنیم و از نظر مالی زنده بمانیم؟

در زیر نکاتی را ارائه داده ایم که با شما به اشتراک می گذاریم:


یک تفاوت کیفی ایجاد کنید: شفقت و درک داشته باشید
در مواقع بی سابقه ای مانند حالا، پشتیبانی از مشتری را به مشتریان خود پیشنهاد دهید. به عبارت دیگر، از انتظارات توافق شده فراتر بروید. برای مثال وظیفه خودمان بدانیم که خدمات روابط عمومی مانند مدیریت بحران را به مشتریان خود پیشنهاد دهیم تا تاثیرات بحران کروناویروس به حداقل برسد.
 

به جلو بروید: برای دریافت وام مدیریت تجارت کوچک اقدام کنید
SBA به مشاغل کوچک و رسانه ها و آژانس های روابط عمومی کمک می کند تا روند بهبود اقتصادی را از اثرات کروناویروس هدایت کنند. روز دوشنبه، 17 مارس، رابر داسانتیس، فرماندار فلوریدا، برنامه وام فوری کسب و کارهای کوچک فلوریدا را فعال کرد که وام های کوتاه مدت و بدون بهره به مشاغل کوچک ارائه می دهد.

با این حال، بررسی اینکه چه برنامه هایی در ایالت شما موجود است، ضروری است. در صورت واجد شرایط بودن، درخواست کنید و با مشتریان مشاغل کوچک خود که ممکن است از وجود وام های فاجعه فدرال آگاهی نداشته باشند، به اشتراک بگذارید - و در صورت آگاهی، ممکن است از نحوه اقدام به درخواست آنها مطمئن نباشید.

 

منظره آینده نگرانه را حفظ کنید
داشتن نگرش آینده نگرانه در زمان بحران اقتصادی بر خلاف پیش فرض اقدامات خودخواهانه ضروری است. به عنوان مثال، آشنایی با چشم انداز مشاغل کوچک و آگاهی از منابع موجود، از وام های فاجعه ای تا مشاوره در زمینه تجارت، می تواند در نجات آنها از تخریب و یا اخراج کارمندان کمک کند. در تصمیم گیری برای داشتن یک ذهنیت آینده نگرانه، ما به مشتریان خود کمک می کنیم تا به بهترین شکل ممکن تجارت خود را ادامه دهند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جلسه کمیته روابط عمومی زنجیره فولاد برگزار شد


  اپلیکیشن خبری «تهران رسانه» در راه است


  تغییر مدیریت یا مدیریت تغییر در سازمان ها


  چرا رساندن اطلاعات دقیق به مردم روز به روز سخت‌تر می‌شود؟


  «کارشناسی ارشد رشتۀ روابط عمومی» تصویب شد


  بررسی نقش و عملکرد روابط‌عمومی‌ها در دوران کرونا


  مدیر جدید روابط عمومی هلال احمر گیلان منصوب شد


  فرصت‌های شغلی تازه برای روبات‌ها


  وبینار «نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر» برگزار می‌شود


  تالیف دو جلد کتاب توسط رئیس روابط عمومی منطقه استان مرکزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد