درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 03:42   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42162صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 7 فروردین 1399 - 09:08
شما چه راهنمایی یا توصیه ای را به شرکت ها ارائه می دهید تا اطمینان حاصل کنند که کارمندانشان در این بحران احساس حمایت و ارتباط دارند؟
هر زمان که اطلاعات یا تحولات جدیدی برای به اشتراک گذاشتن وجود داشته باشد، مهم است که این کار را برای خنثی کردن و از بین بردن ترس ها و ایجاد یک محیط کاری آرام تر انجام دهید. کارمندان به اطلاعاتی که می گیرند برای درک وضعیت در حال توسعه و تصمیم گیری در مورد آنچه باید در پاسخ انجام دهند، اعتماد می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اغلب ارتباط برقرار کنید. هر زمان که اطلاعات یا تحولات جدیدی برای به اشتراک گذاشتن وجود داشته باشد، مهم است که این کار را برای خنثی کردن و از بین بردن ترس ها و ایجاد یک محیط کاری آرام تر انجام دهید. کارمندان به اطلاعاتی که می گیرند برای درک وضعیت در حال توسعه و تصمیم گیری در مورد آنچه باید در پاسخ انجام دهند، اعتماد می کنند.


در ارتباطات، کارکنان همچنین باید احساس کنند که درگیر یک گفتگوی دو طرفه هستند، جایی که آنها فضای امن برای ارائه پیشنهادات و ابراز نگرانی ها دارند. این کمک می کند تا یک محیط کار باز، شفاف و قابل اعتماد ایجاد شود. علاوه بر این، ارتباط شما باید مجدداً تأیید کند که شرکت شما از کلیه پروتکل ها و دستورالعمل های مقامات بهداشتی و دولتی، مانند CDC یا WHO پیروی می کند، بنابراین مردم می دانند که توصیه شما معتبر است.


به خاطر داشته باشید که این اوقات به سرعت تغییر می کند و بسیاری از کارمندان شما ممکن است به دلیل نگرانی های بهداشتی و تغییر در مراقبت از کودکان در کار آنها اختلال ایجاد شود. انعطاف پذیری در برنامه های کاری و برقراری ارتباط همدلی مشترک با چالش هایی که همه ما با آن روبرو هستیم، در ساخت اعتماد و احترام بسیار موثر است.

راه های خوبی برای اطمینان از اینکه ارتباط با کارمندان بویژه کسانی که از راه دور کار می کنند، سازگار و پشتیبان است، چیست؟
یک کمیته یا کارگروه برای مدیریت کلیه ارتباطات با ذینفعان از جمله کارمندان و مشتریان تعیین کنید. این نهاد باید توسط رهبری ارشد هدایت شود، بنابراین مشخص است که مدیران شرکت در صدر مشاغل و استراتژی هستند.


برای تسهیل همکاری و ایجاد احساس اجتماع در مقابل انزوا برای کارکنان خود، از ابزارهای آنلاین و دیجیتال استفاده کنید.

چگونه مشاغل می توانند به بهترین وجه شفافیت و اصالت را در این محیط بی ثبات نشان دهند؟
در دسترس باشید و ضمن حل مشکلات، به نگرانی های کارمندان گوش دهید. خبر بد را با خبر خوب به اشتراک بگذارید. اگر کارمندان فقط خبرهای خوبی را از شما بشنوند، اعتمادشان به سازمان از بین می رود و شروع به زیر سوال بردن شفافیت شما می کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد