درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 16:13   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل

  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


ادامه ادامه مطلب دو

استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش

  استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قدردانی دانشگاه علوم پزشکی قم از بانک رفاه
  هشدارهای امنیتی درباره نرم‌افزار ارتباطی زوم
  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا
  استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش
  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند
  روابط عمومی در هنگامه کرونا/ 6 توصیه
  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹
  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل
  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس
  نخستین اجرای آنلاین تئاتر افتتاح شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42154صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 6 فروردین 1399 - 09:04
کروناویروس: چیزهایی که کسب و کارهای کوچک باید انجام دهند
در اینجا نکات برتر توصیه شده CDC که صاحبان مشاغل کوچک می توانند برای کاهش ریسک، محافظت از کارکنان و پشتیبانی از مشتریان در طی همه گیری کروناویروس استفاده کنند، آورده شده است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا نکات برتر توصیه شده CDC که صاحبان مشاغل کوچک می توانند برای کاهش ریسک، محافظت از کارکنان و پشتیبانی از مشتریان در طی همه گیری کروناویروس استفاده کنند، آورده شده است.

اتاق بازرگانی ایالات متحده یک مجموعه ابزار coronavirus را با تلفیقی از توصیه های CDC برای مشاغل و کارگران در سراسر کشور ارائه می دهد. در اینجا نکات کلیدی و مراحل فوری CDC توصیه می شود:


یک گزینه کار از راه دور ایجاد کنید
با وجود تعداد زیادی از افراد که در حال حاضر از راه دور کار می کنند، بسیاری از ابزارهای رایگان تجاری وجود دارند که صاحبان مشاغل می توانند از آن استفاده کنند تا تیم ها بتوانند در صورتی که در شرکت نباشند با هم در تماس باشند و به کار خود ادامه دهند.

یک سیاست کار از راه دور را اجرا کنید که انتظار دارید تیم شما آنلاین یا در دسترس باشد، چگونگی برقراری ارتباط (از طریق ایمیل یا تماس ویدیویی) و آنچه که هر یک از اعضای تیم وظیفه انجام آن را بر عهده دارد، تحت پوشش قرار می دهد.

جلسات و سفر را کاهش دهید
سعی کنید فرصت های مواجهه با ویروس را به حداقل برسانید. هر جلسه تیمی را به تعویق بیندازید یا آنها را به صورت مجازی برگزار کنید. هر کنفرانس یا سایر سفرهای برنامه ریزی شده را لغو کنید.


انعطاف پذیری را به کارمندان بدهید
مدارس در سراسر کشور مانند دفاتر، فروشگاه ها، مشاغل و مراکز تجاری بسته می شوند. در صورتی که کشور با حرکت آهسته به سمت خاموشی و تعطیلی کامل پیش می رود، باید با زمان کارمندان خود انعطاف پذیر باشید. در صورت بسته شدن مهد کودک، ممکن است برخی از اعضای تیم مجبور به ترک غیر منتظره شوند. برخی دیگر ممکن است دانش آموزانی داشته باشند که برای تعطیلات بهاری از مدرسه به خانه می آیند و قادر به بازگشت نیستند. اگر موردی پیش آمد برنامه اضطراری داشته باشید. تا حد امکان درک کنید.


با مشتریان خود ارتباط شفاف برقرار کنید
همه با هم با این بحران روبرو هستند، بنابراین در مورد آنچه بر تجارت شما می گذرد شفاف باشید. مشتریان تا زمانی که به طور صحیح با آنها ارتباط برقرار کنید می توانند با شما همدلی کنند.

 

در مورد بهداشت وسواس داشته باشید
گسترش ویروس را با پیروی از نکات بهداشتی و ایمنی CDC متوقف کنید:

- از دست دادن خودداری کنید: برای سلام و احوالپرسی از روش غیر تماسی استفاده کنید.
- دستان خود را بشویید: کارمندان باید هنگام ورود و همچنین به طور مکرر در طول روز، دست های خود را بشویند.
- سعی کنید صورت خود را لمس نکنید و به کارمندان یادآوری کنید که همین کار را انجام دهند.
- به طور مرتب سطوح را ضد عفونی کنید؛ از جمله میز کار، دستگیره، میز و غیره.

استراتژی فروش خود را به صورت آنلاین تغییر دهید
از آنجا که فروشگاه ها؛ درهای خود را بسته و کارگران در جای خود باقی مانده اند، صاحبان مشاغل زرنگ و دانا، راهبرد فروش خود را تغییر دادند تا از ضررهای سنگین جلوگیری کنند.

اگر فروشگاه خود را می بندید، با فروش در رسانه های اجتماعی یا استفاده از یک ابزار ویدئویی برای دستیابی به موارد جدید، راه هایی را برای نگه داشتن کارمندان خود پیدا کنید.


بیمه وقفه در تجارت را در نظر بگیرید
در صورت خسارت در کسب و کار، بیمه وقفه در تجارت ممکن است گزینه ای برای شما باشد.

برای بلند مدت برنامه ریزی کنید
27 درصد از مشاغل انتظار دارند که کروناویروس تأثیر متوسط ​​تا زیاد بر درآمد آنها داشته باشد. 30 درصد دیگر انتظار دارند که ویروس دارای تأثیر متوسط ​​تا زیاد بر زنجیره تأمین آنها باشد. (SmallBizTrends)

به طور روزانه با تهیه کنندگان، سرمایه گذاران، شرکاء و مقامات محلی صحبت کنید تا بدانید که چگونه می توانید شروع به اجرای ضمانت هایی کنید که به شما کمک می کند تا بالاتر از حد قرمز بمانید.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


  نحوه حمایت دولت از فعالان حوزه نشر اعلام شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"