درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 مهر 1399 - 12:28   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است

  افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آن نغمه که مردم می‌سپارند به یاد
  فیس بوک خود را برای هرج و مرج های بعد از انتخابات 2020 آماده می کند
  ۱۰ ترفند طلایی برای رشد کسب و کار
  با کمک هوش مصنوعی/ فضای یوتیوب برای کودکان امن تر می شود
  چارچوبی برای مدیریت بازاریابی پایدار
  پیش به سوی بازاریابی پایداری
  پلیس ترکیه در مورد مرگ مشکوک خبرنگار روسی-آمریکایی تحقیق می‌کند
  فروش سهام عدالت تا سقف 60 درصد در بانک رفاه کارگران امکان پذیر است
  مدرسه شهدای بانک رفاه کارگران در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد
  عملکرد روابط عمومی و تلاش کارکنان فنی انتقال خون هرمزگان ستودنی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42154صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 6 فروردین 1399 - 09:04
کروناویروس: چیزهایی که کسب و کارهای کوچک باید انجام دهند
در اینجا نکات برتر توصیه شده CDC که صاحبان مشاغل کوچک می توانند برای کاهش ریسک، محافظت از کارکنان و پشتیبانی از مشتریان در طی همه گیری کروناویروس استفاده کنند، آورده شده است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا نکات برتر توصیه شده CDC که صاحبان مشاغل کوچک می توانند برای کاهش ریسک، محافظت از کارکنان و پشتیبانی از مشتریان در طی همه گیری کروناویروس استفاده کنند، آورده شده است.

اتاق بازرگانی ایالات متحده یک مجموعه ابزار coronavirus را با تلفیقی از توصیه های CDC برای مشاغل و کارگران در سراسر کشور ارائه می دهد. در اینجا نکات کلیدی و مراحل فوری CDC توصیه می شود:


یک گزینه کار از راه دور ایجاد کنید
با وجود تعداد زیادی از افراد که در حال حاضر از راه دور کار می کنند، بسیاری از ابزارهای رایگان تجاری وجود دارند که صاحبان مشاغل می توانند از آن استفاده کنند تا تیم ها بتوانند در صورتی که در شرکت نباشند با هم در تماس باشند و به کار خود ادامه دهند.

یک سیاست کار از راه دور را اجرا کنید که انتظار دارید تیم شما آنلاین یا در دسترس باشد، چگونگی برقراری ارتباط (از طریق ایمیل یا تماس ویدیویی) و آنچه که هر یک از اعضای تیم وظیفه انجام آن را بر عهده دارد، تحت پوشش قرار می دهد.

جلسات و سفر را کاهش دهید
سعی کنید فرصت های مواجهه با ویروس را به حداقل برسانید. هر جلسه تیمی را به تعویق بیندازید یا آنها را به صورت مجازی برگزار کنید. هر کنفرانس یا سایر سفرهای برنامه ریزی شده را لغو کنید.


انعطاف پذیری را به کارمندان بدهید
مدارس در سراسر کشور مانند دفاتر، فروشگاه ها، مشاغل و مراکز تجاری بسته می شوند. در صورتی که کشور با حرکت آهسته به سمت خاموشی و تعطیلی کامل پیش می رود، باید با زمان کارمندان خود انعطاف پذیر باشید. در صورت بسته شدن مهد کودک، ممکن است برخی از اعضای تیم مجبور به ترک غیر منتظره شوند. برخی دیگر ممکن است دانش آموزانی داشته باشند که برای تعطیلات بهاری از مدرسه به خانه می آیند و قادر به بازگشت نیستند. اگر موردی پیش آمد برنامه اضطراری داشته باشید. تا حد امکان درک کنید.


با مشتریان خود ارتباط شفاف برقرار کنید
همه با هم با این بحران روبرو هستند، بنابراین در مورد آنچه بر تجارت شما می گذرد شفاف باشید. مشتریان تا زمانی که به طور صحیح با آنها ارتباط برقرار کنید می توانند با شما همدلی کنند.

 

در مورد بهداشت وسواس داشته باشید
گسترش ویروس را با پیروی از نکات بهداشتی و ایمنی CDC متوقف کنید:

- از دست دادن خودداری کنید: برای سلام و احوالپرسی از روش غیر تماسی استفاده کنید.
- دستان خود را بشویید: کارمندان باید هنگام ورود و همچنین به طور مکرر در طول روز، دست های خود را بشویند.
- سعی کنید صورت خود را لمس نکنید و به کارمندان یادآوری کنید که همین کار را انجام دهند.
- به طور مرتب سطوح را ضد عفونی کنید؛ از جمله میز کار، دستگیره، میز و غیره.

استراتژی فروش خود را به صورت آنلاین تغییر دهید
از آنجا که فروشگاه ها؛ درهای خود را بسته و کارگران در جای خود باقی مانده اند، صاحبان مشاغل زرنگ و دانا، راهبرد فروش خود را تغییر دادند تا از ضررهای سنگین جلوگیری کنند.

اگر فروشگاه خود را می بندید، با فروش در رسانه های اجتماعی یا استفاده از یک ابزار ویدئویی برای دستیابی به موارد جدید، راه هایی را برای نگه داشتن کارمندان خود پیدا کنید.


بیمه وقفه در تجارت را در نظر بگیرید
در صورت خسارت در کسب و کار، بیمه وقفه در تجارت ممکن است گزینه ای برای شما باشد.

برای بلند مدت برنامه ریزی کنید
27 درصد از مشاغل انتظار دارند که کروناویروس تأثیر متوسط ​​تا زیاد بر درآمد آنها داشته باشد. 30 درصد دیگر انتظار دارند که ویروس دارای تأثیر متوسط ​​تا زیاد بر زنجیره تأمین آنها باشد. (SmallBizTrends)

به طور روزانه با تهیه کنندگان، سرمایه گذاران، شرکاء و مقامات محلی صحبت کنید تا بدانید که چگونه می توانید شروع به اجرای ضمانت هایی کنید که به شما کمک می کند تا بالاتر از حد قرمز بمانید.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  9 درس برتر روابط عمومی


  انتصاب مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان


  گزارش دومین جلسه از سری وبینارهای روابط‌عمومی حرفه‌ای


  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات


  آقای غلامعباس افشار عزادار شد


  پایگاه داده مایکروسافت، پس از دو سال از زیر آب بیرون کشیده شد


  ورود روزنامه همشهری به بورس با فوریت!


  انتصاب سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی


  نشریات دانشگاه گیلان برتر شدند


  انتصاب سرپرست کمیته روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی