درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 12 فروردین 1399 - 10:21   

خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان

  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم

  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


ادامه ادامه مطلب دو

نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها

  نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها


ادامه ادامه مطلب سه

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی

  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه
  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان
  کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند
  نشریات کاغذی تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نمی شوند
  پوشش بیمه ای ایالت اوتاراکند برای "رزمندگان Covid-19"
  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی
  یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید
  نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها
  موگویی رئیس روابط عمومی جیتسو شد
  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42151صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 6 فروردین 1399 - 11:11
5 روش برای اینکه کارمند جدید خود را مانند بخشی از تیم احساس کنید
وقتی یک کارمند جدید استخدام می کنید، ضروری است که آن را به عنوان بخشی از تیم حس کنید. این کاری است که توسط بیشتر کارفرمایان نادیده گرفته می شود، اما در واقع انجام این کار بسیار آسان و ثمربخش است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وقتی یک کارمند جدید استخدام می کنید، ضروری است که آن را به عنوان بخشی از تیم حس کنید. این کاری است که توسط بیشتر کارفرمایان نادیده گرفته می شود، اما در واقع انجام این کار بسیار آسان و ثمربخش است.

با چند برنامه ریزی ساده، می توانید راه هایی را یاد بگیرید که باعث شود کارمند جدید خود مانند قسمت مهمی از تیم خود احساس کند.

 

در اینجا چند نکته آورده شده است:
 

به کارمند خود اجازه دهید فضای کاری خود را تزئین کند
یک کار کوچک که می توانید انجام دهید تا کارمندان تان احساس کنند که جزئی از تیم هستند این است که به آنها اجازه دهید فضای کاری خود را تزئین کنند. این امر به آنها امکان می دهد تا استعداد شخصی خود را به داخل دفتر بیاورند. آنها به زودی احساس می کنند شخصیت شان در محیط کار شناخته می شود. تزئینات جدید آنها همچنین برای شما و سایر اعضای تیم،شروع یک مکالمه عالی خواهد بود تا اطلاعات بیشتری در مورد این کارمند کسب کنید.


فعالیت های تفریحی را در داخل و خارج از دفتر انجام دهید
وقتی فعالیت های تفریحی را در داخل و خارج از دفتر برگزار می کنید، کارمندان بیشتر با یکدیگر آشنا می شوید. بازی های المپیک اداری، سفرها و مهمانی ها می تواند راهی عالی برای آشنایی باشد. می توانید از کارمندان خود سؤال کنید که آیا آنها ایده های خوبی برای فعالیت هایی دارند که لذت بخش باشد.


از برنامه های پرواز استفاده کامل کنید
سوار شدن، فرایندی است که هفته ها و ماه ها طول می کشد تا کاملاً مؤثر باشد. شما با استفاده از یک راهنمای مؤثر می توانید به کارمند جدید خود کمک کنید که مانند یک عضو تمام عیار تیم احساس شود.


وقت بگذارید تا کارمند جدید خود را با اعضای دیگر تیم معرفی کنید
هنگامی که کارمند جدید خود را به اعضای تیم معرفی می کنید ممکن است برخی از اتصالات شروع به شکل گیری کنند. این می تواند در آینده هم افزایی ایجاد کند.


اطمینان حاصل کنید که صدای کارمندتان شنیده می شود
هر کارمند می خواهد احساس کند صدایش شنیده می شود. آنها می خواهند بدانند که اگر ایده خوبی داشته باشند، می توانند به شرکت کمک کنند تا به جلو حرکت کند. وقت بگذارید تا با کارمندان خود جلساتی داشته باشید تا در مورد ایده ها و نگرانی های آنها از آنها سؤال کنید.

 

همچنین یک جلسه با کارمند جدید خود داشته باشید تا از آنها بپرسید که در محل کار جدید خود چه احساسی دارند. شما می توانید با آنها برنامه ای تنظیم کنید تا در مورد هر یک از نگرانی هایشان به آنها کمک کنید یا برخی از ایده های جدید آنها را که ممکن است در حال توسعه باشد به اجرا درآورید.


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تولید محتوای مخاطب محور، پاشنه آشیل رسانه های امروزی


  مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا


  چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟


  اطلاع‌رسانی متفاوت درباره ویروس کرونا در هند


  خبررسان واتس‌اپی سازمان جهانی بهداشت در خدمت میلیون‌ها کاربر


  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


  کمک 25 میلیون دلاری زاکربرگ به پروژه تحقیقاتی گیتس برای کشف درمان کرونا


  سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی


  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟


  احتمال تاخیر چند ماهه در رونمایی از آیفون ۱۲


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"