درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 15:15   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل

  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


ادامه ادامه مطلب دو

استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش

  استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش
  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند
  روابط عمومی در هنگامه کرونا/ 6 توصیه
  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹
  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل
  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس
  نخستین اجرای آنلاین تئاتر افتتاح شد
  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب
  ابتکارات بازاریابی و روابط عمومی
  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42151صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 6 فروردین 1399 - 11:11
5 روش برای اینکه کارمند جدید خود را مانند بخشی از تیم احساس کنید
وقتی یک کارمند جدید استخدام می کنید، ضروری است که آن را به عنوان بخشی از تیم حس کنید. این کاری است که توسط بیشتر کارفرمایان نادیده گرفته می شود، اما در واقع انجام این کار بسیار آسان و ثمربخش است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وقتی یک کارمند جدید استخدام می کنید، ضروری است که آن را به عنوان بخشی از تیم حس کنید. این کاری است که توسط بیشتر کارفرمایان نادیده گرفته می شود، اما در واقع انجام این کار بسیار آسان و ثمربخش است.

با چند برنامه ریزی ساده، می توانید راه هایی را یاد بگیرید که باعث شود کارمند جدید خود مانند قسمت مهمی از تیم خود احساس کند.

 

در اینجا چند نکته آورده شده است:
 

به کارمند خود اجازه دهید فضای کاری خود را تزئین کند
یک کار کوچک که می توانید انجام دهید تا کارمندان تان احساس کنند که جزئی از تیم هستند این است که به آنها اجازه دهید فضای کاری خود را تزئین کنند. این امر به آنها امکان می دهد تا استعداد شخصی خود را به داخل دفتر بیاورند. آنها به زودی احساس می کنند شخصیت شان در محیط کار شناخته می شود. تزئینات جدید آنها همچنین برای شما و سایر اعضای تیم،شروع یک مکالمه عالی خواهد بود تا اطلاعات بیشتری در مورد این کارمند کسب کنید.


فعالیت های تفریحی را در داخل و خارج از دفتر انجام دهید
وقتی فعالیت های تفریحی را در داخل و خارج از دفتر برگزار می کنید، کارمندان بیشتر با یکدیگر آشنا می شوید. بازی های المپیک اداری، سفرها و مهمانی ها می تواند راهی عالی برای آشنایی باشد. می توانید از کارمندان خود سؤال کنید که آیا آنها ایده های خوبی برای فعالیت هایی دارند که لذت بخش باشد.


از برنامه های پرواز استفاده کامل کنید
سوار شدن، فرایندی است که هفته ها و ماه ها طول می کشد تا کاملاً مؤثر باشد. شما با استفاده از یک راهنمای مؤثر می توانید به کارمند جدید خود کمک کنید که مانند یک عضو تمام عیار تیم احساس شود.


وقت بگذارید تا کارمند جدید خود را با اعضای دیگر تیم معرفی کنید
هنگامی که کارمند جدید خود را به اعضای تیم معرفی می کنید ممکن است برخی از اتصالات شروع به شکل گیری کنند. این می تواند در آینده هم افزایی ایجاد کند.


اطمینان حاصل کنید که صدای کارمندتان شنیده می شود
هر کارمند می خواهد احساس کند صدایش شنیده می شود. آنها می خواهند بدانند که اگر ایده خوبی داشته باشند، می توانند به شرکت کمک کنند تا به جلو حرکت کند. وقت بگذارید تا با کارمندان خود جلساتی داشته باشید تا در مورد ایده ها و نگرانی های آنها از آنها سؤال کنید.

 

همچنین یک جلسه با کارمند جدید خود داشته باشید تا از آنها بپرسید که در محل کار جدید خود چه احساسی دارند. شما می توانید با آنها برنامه ای تنظیم کنید تا در مورد هر یک از نگرانی هایشان به آنها کمک کنید یا برخی از ایده های جدید آنها را که ممکن است در حال توسعه باشد به اجرا درآورید.


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


  چرا تجارت شما بیش از هر زمان دیگری به روابط عمومی و بازاریابی احتیاج دارد


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"