درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 12 فروردین 1399 - 11:51   

خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان

  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم

  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


ادامه ادامه مطلب دو

نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها

  نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها


ادامه ادامه مطلب سه

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی

  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه
  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان
  کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند
  نشریات کاغذی تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نمی شوند
  پوشش بیمه ای ایالت اوتاراکند برای "رزمندگان Covid-19"
  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی
  یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید
  نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها
  موگویی رئیس روابط عمومی جیتسو شد
  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42141صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 5 فروردین 1399 - 11:02
3روش برای بدست آوردن نتایج مثبت هنگام انجام روابط عمومی
اگرچه روش های زیادی برای بدست آوردن نتایج مثبت هنگام انجام روابط‌عمومی وجود دارد، اما اصول اساسی وجود دارد که هر حرفه ای می تواند از آنها استفاده کند. در این یادداشت، برخی نکات مهم برای اعمال روابط عمومی موثر آورده شده است:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اگرچه روش های زیادی برای بدست آوردن نتایج مثبت هنگام انجام روابط‌عمومی وجود دارد، اما اصول اساسی وجود دارد که هر حرفه ای می تواند از آنها استفاده کند. در این یادداشت، برخی نکات مهم برای اعمال روابط عمومی موثر آورده شده است:


بر ایجاد روابط متمرکز شوید
اولین نکته برای روابط عمومی موثر، تمرکز بر ایجاد روابط است. روابط عمومی محور ارتباطات است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که با افراد مناسب ارتباط برقرار کرده اید.


تشویق آگاهی از برند
برای آگاهی از برند، شما اغلب باید درگیر تعدادی فعالیت شوید و داستان صحیحی را در رسانه ها مطرح کنید. این شکل دیگری از آگاهی از برند است زیرا نه تنها درک برند تجاری را بهبود می بخشد بلکه همزمان آگاهی را نیز افزایش می دهد.

پیشنهاد دیگر برای روابط عمومی مؤثر، دریافت هدایای مختلف شرکتهای بزرگ است. این موارد ممکن است به برخی از شرکای رسانه شما به عنوان روشی برای ابراز قدردانی استفاده شود. نکته خوب در مورد هدایای شرکت این است که آنها به اشکال مختلفی عرضه می شوند و می توانند در کارکردهای روزمره مفید باشند. اگر می خواهید هدیه ای متفاوت باشد، یک جادوی سفارشی را در نظر بگیرید.


از بهترین فناوری استفاده کنید
این روزها، بدون فن آوری، بعید به نظر می رسد که بتوانید به همان اندازه کارآمد عمل کنید. با این گفته، در مورد انواع فناوری هایی که می تواند به شما در انجام بهتر کار کمک کند، فکر کنید. یکی از ابزارهای فناوری روابط عمومی که باید در نظر بگیرید Boomerang است که به شما کمک می کند به موقع به ایمیل ها پاسخ دهید. با توجه به اینکه مدیریت زمان بسیار مهم است، می خواهید به دنبال ابزاری باشید که به شما در ماندن در مسیر کمک می کند.

 

ایجاد زمینه های داده محور، ایده دیگری است، بنابراین Qualtrics را برای این منظور در نظر بگیرید. کاری که این ابزار انجام می دهد، جریان و همچنین داده های دقیقی را که می تواند در اینفوگرافیک ها و سایر مطالب مرتبط شما به کار رود، فراهم می کند.

برای دستیابی به نتایج مورد نظر خود باید خود را با ابزار و دانش درست تجهیز کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تولید محتوای مخاطب محور، پاشنه آشیل رسانه های امروزی


  مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا


  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


  چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟


  اطلاع‌رسانی متفاوت درباره ویروس کرونا در هند


  خبررسان واتس‌اپی سازمان جهانی بهداشت در خدمت میلیون‌ها کاربر


  کمک 25 میلیون دلاری زاکربرگ به پروژه تحقیقاتی گیتس برای کشف درمان کرونا


  سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی


  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟


  احتمال تاخیر چند ماهه در رونمایی از آیفون ۱۲


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"