درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 9 آبان 1399 - 12:21   

به گروه واتس‌اپ شارا بپیوندید

  به گروه واتس‌اپ شارا بپیوندید


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی کوروش

  روز جهانی کوروش


ادامه ادامه مطلب دو

فاصله گذاری اجتماعی 2 متر نیز برای ممانعت از انتشار ویروس کرونا کافی نیست

  فاصله گذاری اجتماعی 2 متر نیز برای ممانعت از انتشار ویروس کرونا کافی نیست


ادامه ادامه مطلب سه

10 باور غلط در مورد کووید19 که می‌تواند به مرگ بیانجامد

  10 باور غلط در مورد کووید19 که می‌تواند به مرگ بیانجامد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شیوه اقناع
  تقویم روز ارتباطات/ زندگی پرماجرای یک بازیگر فیلم که مورد علاقه «گوبلز» رئیس تبلیغات هیتلر قرار گرفته بود
  نوآوری پویا
  ناشران برتر برای کسب درآمد از موبایل، از تبلیغات ویدئویی بهره می‌گیرند
  راهنمای جدید استفاده کارکنان بی‌بی‌سی از شبکه‌های اجتماعی
  مدیرعامل آمازون به دنبال خریدن سی‌ان‌ان است
  مدیر روابط عمومی هیات انجمن های ورزش رزمی خوزستان منصوب شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای زنجان
  گام بلند«گوگل» در بازیافت «زباله های الکترونیک»
  اینستاگرام مدت زمان ویدئوهای لایو را به ۴ ساعت افزایش داد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42141صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 5 فروردین 1399 - 11:02
3روش برای بدست آوردن نتایج مثبت هنگام انجام روابط عمومی
اگرچه روش های زیادی برای بدست آوردن نتایج مثبت هنگام انجام روابط‌عمومی وجود دارد، اما اصول اساسی وجود دارد که هر حرفه ای می تواند از آنها استفاده کند. در این یادداشت، برخی نکات مهم برای اعمال روابط عمومی موثر آورده شده است:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اگرچه روش های زیادی برای بدست آوردن نتایج مثبت هنگام انجام روابط‌عمومی وجود دارد، اما اصول اساسی وجود دارد که هر حرفه ای می تواند از آنها استفاده کند. در این یادداشت، برخی نکات مهم برای اعمال روابط عمومی موثر آورده شده است:


بر ایجاد روابط متمرکز شوید
اولین نکته برای روابط عمومی موثر، تمرکز بر ایجاد روابط است. روابط عمومی محور ارتباطات است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که با افراد مناسب ارتباط برقرار کرده اید.


تشویق آگاهی از برند
برای آگاهی از برند، شما اغلب باید درگیر تعدادی فعالیت شوید و داستان صحیحی را در رسانه ها مطرح کنید. این شکل دیگری از آگاهی از برند است زیرا نه تنها درک برند تجاری را بهبود می بخشد بلکه همزمان آگاهی را نیز افزایش می دهد.

پیشنهاد دیگر برای روابط عمومی مؤثر، دریافت هدایای مختلف شرکتهای بزرگ است. این موارد ممکن است به برخی از شرکای رسانه شما به عنوان روشی برای ابراز قدردانی استفاده شود. نکته خوب در مورد هدایای شرکت این است که آنها به اشکال مختلفی عرضه می شوند و می توانند در کارکردهای روزمره مفید باشند. اگر می خواهید هدیه ای متفاوت باشد، یک جادوی سفارشی را در نظر بگیرید.


از بهترین فناوری استفاده کنید
این روزها، بدون فن آوری، بعید به نظر می رسد که بتوانید به همان اندازه کارآمد عمل کنید. با این گفته، در مورد انواع فناوری هایی که می تواند به شما در انجام بهتر کار کمک کند، فکر کنید. یکی از ابزارهای فناوری روابط عمومی که باید در نظر بگیرید Boomerang است که به شما کمک می کند به موقع به ایمیل ها پاسخ دهید. با توجه به اینکه مدیریت زمان بسیار مهم است، می خواهید به دنبال ابزاری باشید که به شما در ماندن در مسیر کمک می کند.

 

ایجاد زمینه های داده محور، ایده دیگری است، بنابراین Qualtrics را برای این منظور در نظر بگیرید. کاری که این ابزار انجام می دهد، جریان و همچنین داده های دقیقی را که می تواند در اینفوگرافیک ها و سایر مطالب مرتبط شما به کار رود، فراهم می کند.

برای دستیابی به نتایج مورد نظر خود باید خود را با ابزار و دانش درست تجهیز کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «پولیتزر Pulitzer» به مناسبت سالگرد درگذشت او


  تقویم روز ارتباطات/ زندگی پرماجرای یک بازیگر فیلم که مورد علاقه «گوبلز» رئیس تبلیغات هیتلر قرار گرفته بود


  نوآوری پویا


  هفت اشتباه که منجر به توقف کسب‌و‌کار شما می‌شود


  موج آینده استراتژی فرآیند


  انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری مرکزی


  انتصاب مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای زنجان


  به گروه واتس‌اپ شارا بپیوندید


  روابط عمومی جمعیت هلال احمر وظیفه دارد درخواست ها و انتقادات مردم را به گوش مسئولان سازمان نیز برساند


  10 باور غلط در مورد کووید19 که می‌تواند به مرگ بیانجامد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی