درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 12:52   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42140صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 17 بهمن 1400 - 10:25
4 توصیه روابط عمومی برای هر کسب و کار
روابط‌عمومی یک واحد مهم در هر کسب و کار است. این امر باعث افزایش شهرت برندها می شود. گزارش ها نشان می دهد که صنعت روابط عمومی در سال های آینده رشد چشمگیری خواهد داشت - با روندهای خاصی که رشد را تسریع می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی یک واحد مهم در هر کسب و کار است. این امر باعث افزایش شهرت برندها می شود.

گزارش ها نشان می دهد که صنعت روابط عمومی در سال های آینده رشد چشمگیری خواهد داشت - با روندهای خاصی که رشد را تسریع می کنند.

در اینجا برخی از روندهایی که برند شما را برجسته می کند آمده است:


1. انسانی سازی برند


انسان سازی یک نام تجاری مدت هاست که مورد استقبال قرار گرفته است. با این حال، این روند شدت یافته است.

2. تولید بیشتر محتوای بصری


 مطالعات نشان می دهد که مغز انسان می تواند یک تصویر کامل را در 13 میلی ثانیه پردازش کند - کمتر از آنکه بتواند چشمک بزند.

محتوای بصری ارتباط عمیقی بین یک برند و مردم ایجاد می کند. هرچه این فیلم کوتاه تر باشد، جذاب تر و مورد توجه واقع می شود. احتمال زیادی وجود دارد که مخاطبان شما بیشتر از خواندن متن از طریق تماشای یک ویدیو صرف کنند.


3- استفاده از رسانه های اجتماعی و تأثیرگذار


امروزه رسانه های اجتماعی همچنان در بسیاری از مشاغل نقش اساسی دارند. رسانه های اجتماعی صدایی به مصرف کنندگان داده اند که نباید از آن غافل شوید.

فضای رسانه های اجتماعی شما نباید در خلاء وجود داشته باشد.

4. ادغام بازاریابی و روابط عمومی


هدف اصلی بازاریابی، افزایش فروش است. در حالیکه روابط عمومی مرکز مدیریت شهرت یک شرکت است. با این حال، خط بین بازاریابی و روابط عمومی در حال کمرنگ شدن است. هر دو صنعت با هم همپوشانی دارند.
 

واقعیت مجازی، هوش مصنوعی و رهبری فکری، روندهای دیگری هستند که باید از آنها استفاده کرد. برند شما چقدر خوب این روندها را اجرا می کند؟

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد