درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 12 فروردین 1399 - 10:10   

خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان

  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم

  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


ادامه ادامه مطلب دو

نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها

  نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها


ادامه ادامه مطلب سه

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی

  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه
  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان
  کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند
  نشریات کاغذی تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نمی شوند
  پوشش بیمه ای ایالت اوتاراکند برای "رزمندگان Covid-19"
  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی
  یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید
  نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها
  موگویی رئیس روابط عمومی جیتسو شد
  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42140صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 4 فروردین 1399 - 10:25
4 روند روابط عمومی برای هر کسب و کار
روابط‌عمومی یک واحد مهم در هر کسب و کار است. این امر باعث افزایش شهرت برندها می شود. گزارش ها نشان می دهد که صنعت روابط عمومی در سال های آینده رشد چشمگیری خواهد داشت - با روندهای خاصی که رشد را تسریع می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی یک واحد مهم در هر کسب و کار است. این امر باعث افزایش شهرت برندها می شود.

گزارش ها نشان می دهد که صنعت روابط عمومی در سال های آینده رشد چشمگیری خواهد داشت - با روندهای خاصی که رشد را تسریع می کنند.

در اینجا برخی از روندهایی که برند شما را برجسته می کند آمده است:


1. انسانی سازی برند
انسان سازی یک نام تجاری مدت هاست که مورد استقبال قرار گرفته است. با این حال، این روند شدت یافته است.

2. تولید بیشتر محتوای بصری
 مطالعات نشان می دهد که مغز انسان می تواند یک تصویر کامل را در 13 میلی ثانیه پردازش کند - کمتر از آنکه بتواند چشمک بزند.

محتوای بصری ارتباط عمیقی بین یک برند و مردم ایجاد می کند. هرچه این فیلم کوتاه تر باشد، جذاب تر و مورد توجه واقع می شود. احتمال زیادی وجود دارد که مخاطبان شما بیشتر از خواندن متن از طریق تماشای یک ویدیو صرف کنند.


3- استفاده از رسانه های اجتماعی و تأثیرگذار
امروزه رسانه های اجتماعی همچنان در بسیاری از مشاغل نقش اساسی دارند. رسانه های اجتماعی صدایی به مصرف کنندگان داده اند که نباید از آن غافل شوید.

فضای رسانه های اجتماعی شما نباید در خلاء وجود داشته باشد.

4. ادغام بازاریابی و روابط عمومی
هدف اصلی بازاریابی، افزایش فروش است. در حالیکه روابط عمومی مرکز مدیریت شهرت یک شرکت است. با این حال، خط بین بازاریابی و روابط عمومی در حال کمرنگ شدن است. هر دو صنعت با هم همپوشانی دارند.
 

واقعیت مجازی، هوش مصنوعی و رهبری فکری، روندهای دیگری هستند که باید از آنها استفاده کرد. برند شما چقدر خوب این روندها را اجرا می کند؟

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تولید محتوای مخاطب محور، پاشنه آشیل رسانه های امروزی


  مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا


  چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟


  اطلاع‌رسانی متفاوت درباره ویروس کرونا در هند


  خبررسان واتس‌اپی سازمان جهانی بهداشت در خدمت میلیون‌ها کاربر


  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


  کمک 25 میلیون دلاری زاکربرگ به پروژه تحقیقاتی گیتس برای کشف درمان کرونا


  سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی


  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟


  احتمال تاخیر چند ماهه در رونمایی از آیفون ۱۲


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"