شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یادگیری در مورد فرهنگ مخاطب به خودی خود یک استراتژی روابطعمومی و بازاریابی است و در صورت استفاده صحیح، می تواند شگفتی هایی رخ دهد.
در اینجا سه روش وجود دارد که می توانید از آن سود ببرید:
1. قابلیت استفاده محصول را به زندگی مصرف کنندگان پیوند دهید
وقتی از محصولات/ خدمات شما استفاده می کنند، ذهن مصرف کنندگان شما چه می شود؟ این اطلاعات می تواند یک معدن طلا باشد زیرا هنگامی که متوجه شدید مصرف کنندگان از محصولات شما چگونه استفاده می کنند، ایجاد یک استراتژی بازاریابی که حول نیازهای آنها باشد، برای شما آسان تر خواهد شد. با انجام این کار، زندگی جدیدی در مبارزات شما به وجود می آید و مصرف کنندگان جدید را به انجام تجارت با برند شما جلب می کند.
تعمیق هر چه بیشتر رابطه بین محصول و مصرف کنندگان، به شما کمک می کند تصمیمات محاسبه شده ای را برای دستیابی به محصول خود استفاده کنید. بنابراین، از اصول اولیه شروع کنید و مخاطبان خود را مورد بررسی قرار دهید تا بفهمید چه چیزی محصول شما را از نظر آنها متمایز می کند.
2. تطبیق پذیری را برای ارتباط با خرده فرهنگ مخاطب اتخاذ کنید
از یک زاویه، این خوب است زیرا آگاهی از برند را ایجاد می کند. اما از طرف دیگر، چسبیدن به یک موضوع یا ایده واحد می تواند منحصر به فرد تلقی شود و باعث شود افراد دیگر احساس بی قراری کنند.
شما به تطبیق پذیری نیاز دارید - پیامی که باعث می شود چهره برند شما به عنوان فراگیرتر در ذهن مصرف کنندگان تقویت شود. در نظر بگیرید که هر شخص برای تأمین نیازهای منحصر به فرد از محصولات شما استفاده می کند و اگر پیام برند شما از آنها استقبال نمی کند، ممکن است در نهایت مشتریان خود را از دست بدهید.
3. عادت مخاطبان خود را برای رشد نام تجاری خود مشخص کنید
گاهی اوقات، برای پیدا کردن یک روش برنده باید کمی بیشتر حفاری کنید. بنابراین، به جای اینکه فقط نگرش و ارزشهای مخاطبان خود را مشخص کنید، باید الگوهای عادت آنها را بررسی کنید تا برند شما را به سمت آنها سوق دهید.
|