درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 08:05   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42138صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 4 فروردین 1399 - 01:05
3 مرحله برای استفاده از فرهنگ مخاطبان برای بهبود روابط عمومی
یادگیری در مورد فرهنگ مخاطب به خودی خود یک استراتژی روابط‌عمومی و بازاریابی است و در صورت استفاده صحیح، می تواند شگفتی هایی رخ دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یادگیری در مورد فرهنگ مخاطب به خودی خود یک استراتژی روابط‌عمومی و بازاریابی است و در صورت استفاده صحیح، می تواند شگفتی هایی رخ دهد.

 

در اینجا سه ​​روش وجود دارد که می توانید از آن سود ببرید:

1. قابلیت استفاده محصول را به زندگی مصرف کنندگان پیوند دهید
وقتی از محصولات/ خدمات شما استفاده می کنند، ذهن مصرف کنندگان شما چه می شود؟ این اطلاعات می تواند یک معدن طلا باشد زیرا هنگامی که متوجه شدید مصرف کنندگان از محصولات شما چگونه استفاده می کنند، ایجاد یک استراتژی
بازاریابی که حول نیازهای آنها باشد، برای شما آسان تر خواهد شد. با انجام این کار، زندگی جدیدی در مبارزات شما به وجود می آید و مصرف کنندگان جدید را به انجام تجارت با برند شما جلب می کند.

تعمیق هر چه بیشتر رابطه بین محصول و مصرف کنندگان، به شما کمک می کند تصمیمات محاسبه شده ای را برای دستیابی به محصول خود استفاده کنید. بنابراین، از اصول اولیه شروع کنید و مخاطبان خود را مورد بررسی قرار دهید تا بفهمید چه چیزی محصول شما را از نظر آنها متمایز می کند.

2. تطبیق پذیری را برای ارتباط با خرده فرهنگ مخاطب اتخاذ کنید
از یک زاویه، این خوب است زیرا آگاهی از برند را ایجاد می کند. اما از طرف دیگر، چسبیدن به یک موضوع یا ایده واحد می تواند منحصر به فرد تلقی شود و باعث شود افراد دیگر احساس بی قراری کنند.

شما به تطبیق پذیری نیاز دارید - پیامی که باعث می شود چهره برند شما به عنوان فراگیرتر در ذهن مصرف کنندگان تقویت شود. در نظر بگیرید که هر شخص برای تأمین نیازهای منحصر به فرد از محصولات شما استفاده می کند و اگر پیام برند شما از آنها استقبال نمی کند، ممکن است در نهایت مشتریان خود را از دست بدهید.

3. عادت مخاطبان خود را برای رشد نام تجاری خود مشخص کنید
گاهی اوقات، برای پیدا کردن یک روش برنده باید کمی بیشتر حفاری کنید. بنابراین، به جای اینکه فقط نگرش و ارزشهای مخاطبان خود را مشخص کنید، باید الگوهای عادت آنها را بررسی کنید تا برند شما را به سمت آنها سوق دهید.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد