درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 12 فروردین 1399 - 10:13   

خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان

  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم

  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


ادامه ادامه مطلب دو

نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها

  نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها


ادامه ادامه مطلب سه

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی

  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه
  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان
  کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند
  نشریات کاغذی تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نمی شوند
  پوشش بیمه ای ایالت اوتاراکند برای "رزمندگان Covid-19"
  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی
  یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید
  نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها
  موگویی رئیس روابط عمومی جیتسو شد
  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42138صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 4 فروردین 1399 - 01:05
3 مرحله برای استفاده از فرهنگ مخاطبان برای بهبود روابط عمومی
یادگیری در مورد فرهنگ مخاطب به خودی خود یک استراتژی روابط‌عمومی و بازاریابی است و در صورت استفاده صحیح، می تواند شگفتی هایی رخ دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یادگیری در مورد فرهنگ مخاطب به خودی خود یک استراتژی روابط‌عمومی و بازاریابی است و در صورت استفاده صحیح، می تواند شگفتی هایی رخ دهد.

 

در اینجا سه ​​روش وجود دارد که می توانید از آن سود ببرید:

1. قابلیت استفاده محصول را به زندگی مصرف کنندگان پیوند دهید
وقتی از محصولات/ خدمات شما استفاده می کنند، ذهن مصرف کنندگان شما چه می شود؟ این اطلاعات می تواند یک معدن طلا باشد زیرا هنگامی که متوجه شدید مصرف کنندگان از محصولات شما چگونه استفاده می کنند، ایجاد یک استراتژی
بازاریابی که حول نیازهای آنها باشد، برای شما آسان تر خواهد شد. با انجام این کار، زندگی جدیدی در مبارزات شما به وجود می آید و مصرف کنندگان جدید را به انجام تجارت با برند شما جلب می کند.

تعمیق هر چه بیشتر رابطه بین محصول و مصرف کنندگان، به شما کمک می کند تصمیمات محاسبه شده ای را برای دستیابی به محصول خود استفاده کنید. بنابراین، از اصول اولیه شروع کنید و مخاطبان خود را مورد بررسی قرار دهید تا بفهمید چه چیزی محصول شما را از نظر آنها متمایز می کند.

2. تطبیق پذیری را برای ارتباط با خرده فرهنگ مخاطب اتخاذ کنید
از یک زاویه، این خوب است زیرا آگاهی از برند را ایجاد می کند. اما از طرف دیگر، چسبیدن به یک موضوع یا ایده واحد می تواند منحصر به فرد تلقی شود و باعث شود افراد دیگر احساس بی قراری کنند.

شما به تطبیق پذیری نیاز دارید - پیامی که باعث می شود چهره برند شما به عنوان فراگیرتر در ذهن مصرف کنندگان تقویت شود. در نظر بگیرید که هر شخص برای تأمین نیازهای منحصر به فرد از محصولات شما استفاده می کند و اگر پیام برند شما از آنها استقبال نمی کند، ممکن است در نهایت مشتریان خود را از دست بدهید.

3. عادت مخاطبان خود را برای رشد نام تجاری خود مشخص کنید
گاهی اوقات، برای پیدا کردن یک روش برنده باید کمی بیشتر حفاری کنید. بنابراین، به جای اینکه فقط نگرش و ارزشهای مخاطبان خود را مشخص کنید، باید الگوهای عادت آنها را بررسی کنید تا برند شما را به سمت آنها سوق دهید.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تولید محتوای مخاطب محور، پاشنه آشیل رسانه های امروزی


  مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا


  چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟


  اطلاع‌رسانی متفاوت درباره ویروس کرونا در هند


  خبررسان واتس‌اپی سازمان جهانی بهداشت در خدمت میلیون‌ها کاربر


  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


  کمک 25 میلیون دلاری زاکربرگ به پروژه تحقیقاتی گیتس برای کشف درمان کرونا


  سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی


  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟


  احتمال تاخیر چند ماهه در رونمایی از آیفون ۱۲


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"