درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:32   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42109صفحه نخست » ادامه مطلب چهارپنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 22:43
توییتر نشر توصیه‌های نادرست درباره ویروس کرونا را ممنوع کرد
شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرده مطالبی را که شامل اطلاعات نادرست و ادعاهای تأیید نشده درباره ویروس کرونا باشد حذف خواهد کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرده مطالبی را که شامل اطلاعات نادرست و ادعاهای تأیید نشده درباره ویروس کرونا باشد حذف خواهد کرد.
 
 به گفته توییتر طبق مقررات تازه این شبکه، انتشار توییت هایی که مردم را در معرض خطر بیشتر ابتلا به کووید ۱۹ قرار بدهد، ممنوع است.
 
 از جمله این گونه مطالب، ادعاهایی است مبنی بر اینکه بعضی گروه های خاص بیشتر مستعد بیماری
کرونا هستند.
 
 این مقررات شامل توییت هایی نیز می شود که در رد توصیه های کارشناسی یا حاوی توصیه های غیررسمی درباره تشخیص و درمان بیماری باشد.
 
 این شبکه اجتماعی در پُستی که در وبسایتش منتشر کرده، آورده است: ما این مقررات را با هماهنگی کامل با شرکای قابل اعتماد خود از جمله دست اندر کاران بهداشت عمومی و دولت ها اعمال خواهیم کرد و در ارزیابی محتوای منتشر شده، از اطلاعات ارائه شده توسط این نهادها بهره خواهیم جست.
 
 با سیاست جدید، محتوای مخرب مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و توییت هایی که "بیشترین خطر آسیب رسانی" را برای کاربران دیگر را به همراه داشته باشد، حذف خواهد شد.
 
 البته روری کِتلان-جونز، خبرنگار حوزه فن آوری بی بی سی، می گوید وقتی با چنین توییتی هایی برخورد کنیم، امکانی برای ارسال شکایت وجود ندارد.
 
 به گفته او با توجه به حجم بالای اطلاعات غلط از طرف خیلی از کاربران، از مخالفان نسل پنجم اینترنت تلفن همراه گرفته تا کسانی که درمان های دروغین ارائه می دهند، به نظر می رسد اجرای مقررات تازه توییتر غیرممکن باشد.
 
 "ممکن است توییتر حتی متهم به اتخاذ سیاست تبعیض آمیز به نفع باورهای غربی یا لیبرال بشود، همانطور که در گذشته هم در مورد سختگیری در انتشار سایر اطلاعات غلط چنین شد."
 
 "به علاوه مشخص نیست توییتر از کاربران این شبکه انتظار چه کمکی دارد. هیچکدام از دلایلی که برای ارسال شکایت از توییت ها هست، به نشر اطلاعات غلط مربوط نمی شود."
 
 این اعلام توییتر، در پی اتخاذ سیاست های مشابهی از سوی فیسبوک، گوگل، مایکروسافت و رِدیت در اوایل هفته جاری صورت می گیرد. این شرکت ها هم گفته اند که با دولت ها در مقابله با نشر اطلاعات نادرست همکاری می کنند.
 
 در بیانیه مشترک آنها آمده است: ما در ارتباط با کووید ۱۹ در این زمینه ها با یکدیگر همکاری نزدیکی داریم: به میلیون ها نفر از مردم کمک می کنیم تا با یکدیگر ارتباط داشته باشند، با فریب کاری و نشر اطلاعات غلط درباره ویروس مقابله می کنیم، به محتوای قابل اتکا در سایت های خود اولویت داده و اخبار مهم را در هماهنگی با نهادهای بهداشتی دولتی در سرتاسر جهان به روز رسانی می کنیم.
 
 از مدتی قبل، شبکه های اجتماعی و جستجوگرهای اینترنتی توصیه های رسمی از جمله از طرف سازمان بهداشت جهانی را در بالای نتایج جست وجوی خود قرار می دهند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد