درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 12 تیر 1399 - 16:45   

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت

  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه تماس تصویری «گوگل میت» در رقابت با زوم

  برنامه تماس تصویری «گوگل میت» در رقابت با زوم


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین تحریم فیس بوک ۷ میلیارد دلار زیان زاکربرگ

  کمپین تحریم فیس بوک ۷ میلیارد دلار زیان زاکربرگ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی هیات والیبال شهرستان چالوس معرفی شد
  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت
  نقش شبکه‌های اجتماعی در شکل‌دهی افکار عامه در افغانستان
  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها
  گام موثر روابط عمومی‌ها با هوشمندی و استفاده از ابزارهای نوین در راستای تولید محتوای کیفی
  انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کرج برگزار می شود
  چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟
  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد
  تجلیل از مقاله برتر مسوول روابط عمومی و آموزشی فنی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران
  دیدار مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار با رئیس دادگستری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42103صفحه نخست » بانک و بیمهپنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 15:38
بانک صادرات ایران و ارتقای زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، بانک صادرات ایران در راستای سیاست‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی، با شیوع ویروس کرونا، ارتقای زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و ترغیب استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری را در دستور کار قرار داد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با ویروس کرونای وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد(۱۲):
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، بانک صادرات ایران در راستای سیاست‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی، با شیوع ویروس
کرونا، ارتقای زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و ترغیب استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری را در دستور کار قرار داد


کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با ویروس کرونای وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد (۱۲): بانک صادرات ایران در راستای سیاست‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی، با شیوع ویروس کرونا، ارتقای زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و ترغیب استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری را در دستور کار قرار داد/ استقبال مشتریان و هموطنان از خدمات بانکداری غیرحضوری بانک صادرات ایران، موجب رشد قابل توجه استفاده از اپلیکیشن های این بانک شد/ ابزارهای بانکداری الکترونیک از جمله نرم‌افزارهای موبایلی و درگاه‌های مختلف اینترنتی مانند اپلیکیشن «صاپ»، «همراه‌بانک»، «اینترنت‌بانک»، « همبانک»، «خودپرداز»، «تلفن‌بانک»، «پایانه‌های فروش» و ... بانک صادرات ایران شرایط استفاده و بهره‌مندی از انواع خدمات بانکی غیرحضوری را برای مشتریان و هموطنان فراهم کرده که نیاز به مراجعه حضوری به شعب را به حداقل رسانده است.

بانک صادرات ایران در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و ممانعت از گسترش آن هشت اقدام محوری را برای ارتقای سلامت مشتریان و کارکنان خود در دستور کار قرار داد.


به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای سیاست‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی، توجه به ارتقای زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و ترغیب استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری را مد نظر قرار داد.


ترغیب استفاده از خدمات بانکی غیر حضوری بانک صادرات ایران، به عنوان محوری‌ترین اقدام این بانک با استقبال مشتریان و هموطنان مواجه شد به نحوی که استقبال از خدمات بانکداری غیرحضوری بانک صادرات ایران توسط مشتریان و هموطنان موجب رشد قابل توجه استفاده از اپلیکیشن «صاپ»، «اینترنت‌بانک» و «همبانک» در هفته گذشته شد.


تلاش برای توجه دادن مشتریان و عموم هموطنان به استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری بانک صادرات ایران در شرایط تشدید شیوع بیماری کرونا موجب رشد ٤٧ درصد مبلغ تراکنش‌های اینترنت‌بانک، افزایش ٢٤ درصدی مبلغ تراکنش‌های اپلیکیشن «صاپ» و بالا رفتن تعداد تراکنش‌های «همبانک» صادرات ایران شد.


سایر سامانه‌های بانکداری الکترونیکی بانک صادرات ایران نیز با توجه به هشدارهای اعلام شده در خصوص لزوم استفاده از خدمات غیرحضوری و عدم مراجعه به شعب، همچنان در بستری امن مورد استفاده مشتریان قرار گرفته به نحوی که همراه‌بانک، تلفنبانک، پایانه‌های فروش، خودپرداز و سایر درگاه‌های پرداخت نیز مورد توجه قرار گرفته و نشان از رغبت مشتریان به استفاده هرچه بیشتر از آنها دارد.


پرهیز از توزیع پول نو از طریق شعب بانک صادرات ایران در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز از جمله این اقدامات بود. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، توزیع پول اسکناس نو، ایران چک و مسکوک توسط شعب این بانک به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در ایام پایانی سال صورت نخواهد گرفت.


گسترش ویروس کرونا از طریق مبادله اسکناس و وجوه نقد، از جمله هشدارهای مسئولان از زمان اپیدمی ویروس کرونا بوده و در همین راستا بانک صادرات ایران برای کمک به کاهش شیوع این بیماری، در ایام پایانی سال از توزیع اسکناس نو از طریق شعب خودداری خواهد کرد.


همچنین در همین راستا، سقف انتقال وجه تا ١٠٠ میلیون ریال از طریق این ابزارهای متنوع بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران برای تسهیل مبادلات مالی و تراکنش‌های بانکی افزایش یافت.


افزایش سقف برداشت نقدی از خودپردازهای بانک در این ایام تا ٥ میلیون ریال از دیگر محورهای این اقدامات بود.


تمدید سه ماهه تاریخ انقضای سپهرکارت‌های بانک صادرات ایران بدون حضور مشتری نیز دیگر اقدام بانک در این مسیر بود.مهلت استفاده از سپهرکارت‌های منقضی شده بانک صادرات ایران در اسفند ٩٨ و فروردین ٩٩ به مدت سه ماه بدون نیاز حضوری در شعب تمدید شد.


تمامی سپهرکارت‌های این بانک که در اسفندماه سال جاری و فروردین سال ٩٩ تاریخ انقضای آنها به پایان می‌رسد، بدون نیاز به حضور مشتری در شعب بانک، به ترتیب تا پایان خرداد و پایان تیر ٩٩ تمدید می‌شود.


سپهرکارت‌هایی که تاریخ انقضای درج شده بر روی آنها ۹۸/۱۲ بوده به صورت خودکار به۹۹/۰۳ تبدیل خواهند شد و کارت‌هایی که تاریخ انقضای درج شده بر روی آنها ۹۹/۰۱بوده به ۹۹/۰۴ تغییر خواهد یافت و دارندگان این کارت‌ها می‌توانند برای استفاده از آنها و انجام تراکنش‌های اینترنتی، تاریخ تمدید شده را در درگاه‌های اینترنتی درج کنند.


بانک صادرات ایران برای هماهنگی بیشتر در تجمیع کمک‌های نقدی هموطنان از طریق سامانه‌های بانکداری الکترونیک، درخواست کرد تا هموطنان کمک‌های نقدی خود را برای کمک پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مناطق محروم به شماره حساب ٩٩٩٩٩ جمعیت هلال‌احمر نزد بانک صادرات ایران واریز کنند.


همچنین هموطنان عزیز می‌توانند به منظور صرفه‌جویی در وقت و عدم‌مراجعه به شعب، کمک‌های خود را از طریق حساب سپهری به شماره ٠٢٩٩٩٩٩٩٩٩٠٠٤ و یا شماره کارت ٦٠٣٧٦٩١٩٩٠٣١١٠٧٨ به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی نزد بانک صادرات ایران واریز کنند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها


  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


  تقویم روز ارتباطات/ کشته شدن دو فتو ژورنالیست در جریان تهیه عکس خبری


  ارتباطات اقناعی


  هشت مهارت ضروری برای ارتباطات مردمی


  ارتباطات و روانکاوی


  گزارش برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور


  دومین رویداد گراف‌دی برگزار شد: شفافیت، راهی برای مقابله با بحران در روابط عمومی


  چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟


  افغانستان؛ مسئولیت آگهی‌ در مورد مبارزه با کرونا به اداره ارتباطات عامه واگذار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا