درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:58   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42102صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 18 بهمن 1400 - 02:00
روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی باعث افزایش شهرت برند می شود؟
مصرف کنندگان و کارمندان به طور یکسان سازمانهایی را ترجیح می دهند که مأموریت های آنها، ارزش های خود را منعکس کند: "با انجام کارهای خوب" یک بررسی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت نشان داد که تقریباً سه چهارم مردم احتمالاً با سازمانی درگیر هستند که از موضوعی که به آن اعتقاد دارند پشتیبانی می کند.
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مصرف کنندگان و کارمندان به طور یکسان سازمانهایی را ترجیح می دهند که مأموریت های آنها، ارزش های خود را منعکس کند: "با انجام کارهای خوب"
 
 در شرایط امروز، برندها وفاداری مصرف کننده را به خود جذب می کنند - و وقتی ارزش ها را به عمل متصل می کنند، به خوبی عمل می کنند. یک بررسی روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت در سال 2019 نشان داد که تقریباً سه چهارم مردم احتمالاً با سازمانی درگیر هستند که از موضوعی که به آن اعتقاد دارند پشتیبانی می کند.
 
 انجام کار خوب به این معنا نیست که مردم از آن آگاه باشند. روابط عمومی در اینجا به عنوان ابزاری قدرتمند برای آگاهی بخشی از تلاشهای مسئولیت اجتماعی CSR و ایجاد شهرت برند در حال بازی است.
 
 ارتباطات استراتژیک یک داستان CSR می تواند نسبت به گذشته برند مطلوب تری را به شما نشان دهد و باعث ماندگاری شود. با این حال، داستان صحیح بدون استفاده از بهترین شیوه های روابط عمومی احیا نمی شود.
 
 در اینجا سه ​​نکته برتر ذکر شده است:
 
 یک موضع معتبر بگیرید


 موضع فرومایه در مورد یک مسئله اجتماعی، خودکشی و آتش سوزی خواهد کرد. نه تنها مردم متوجه خواهند شد، بلکه چنین نابسامانی می تواند اعتبار یک برند را خراب کند. قصه گویی معتبر در بین بهترین شیوه های روابط عمومی رتبه بالایی دارد، اما هنگام روایت داستان مسئولیت اجتماعی شرکت بسیار مهم است. برای اطمینان از اصالت، ابتدا به ارزش ها و رسالت اصلی سازمان خود فکر کنید و سپس تلاش های CSR خود را در مورد آن متمرکز کنید. این رویکرد نه تنها استراتژیک است بلکه قابل اعتقاد است و این به شما کمک می کند تا تعهد عمومی خود را نسبت به یک دلیل خاص که بسیار مؤثرتر است، نشان دهید
 
 با پیام رسانی سازگار باشید


 شرکتی که  CSR اش در حال گسترش است دارای یک زاویه دید رسانه ای قوی است. برای برقراری ارتباط، متون رسانه ای را با دقت توزیع کنید تا خبرنگاران را مطلع و درگیر کنید.
 
 علاوه بر این، پیام رسانی مداوم در هر ارتباط ضروری است تا اطمینان حاصل شود که همه مخاطبان تصویر واضح و روشن از داستان CSR شما را به دست می آورند. این همچنین به شما کمک می کند تا اطلاعات لازم را برای تأثیرگذاری واقعی متبلور کنید. توسعه یک شخصیت تجاری با نام تجاری ثابت بهترین عملکرد است که اعتبار را می افزاید و برند را به عنوان یک منبع قابل اعتماد قرار می دهد.
 
 درخشش یک نورافکن


 فرصت های اعطای جایزه صنعت CSR روشهای خوبی برای برجسته کردن اقدامات خارجی و تقویت روحیه شرکت در داخل است. برنده جوایز به همان روال با تأیید شخص ثالث است. این اعتبار را تثبیت می کند، اعتماد می افزاید و پیام رسانی را برای مخاطبان جدید گسترش می دهد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد