درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 3 آبان 1400 - 00:20   

فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری

  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری

  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
  بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری
  نشست مشترک مسئولین روابط عمومی شرکت های پالایشی در شرکت پالایش نفت اصفهان
  سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان منصوب شد
  وادکست چیست؟
  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی
  12 قاعده روابط رسانه ای
  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان
  بانک رفاه کارگران، مسابقات دوره ای "هوش حفاظتی" برگزار می کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42056صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 26 اسفند 1398 - 19:24
پیام رییس انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت فرا رسیدن سال نو
متاسفانه از زمانی که روابط عمومی خود را معرفی کرد این مهمترین نهاد اجتماعی که برای ایجاد ارتباط و تعامل ارگانها با ذینفعان، مردمداری، بردباری، صداقت، استدلال و انصاف و پاسخگویی است به دلایل مختلف هنوز در جامعه ما مظلوم است و نتوانسته جایگاه واقعی خود را بدست آورد.
  

خانواده بزرگ روابط عمومی ایران
فرا رسیدن سال نو و عید نوروز باستانی را به پیشروان ارتباط و شفاف سازی جامعه به کارشناسان و همکاران عزیزم در روابط‌عمومیهای کشور صمیمانه تبریک می گویم.


سال 1398 را با همه سختیها سپری کردیم، آلودگی هوا، سیل، زلزله، از دست دادن هموطنان عزیزمان در این حادثه ناگوار، مشکلات اقتصادی جامعه، تحریم و بلای پایان سال (کرونا)


آنچه امروز مهم است اندیشیدن به فردای بهتر، بهبود شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مردم و از همه مهمتر اعتمادسازی و تقویت باور مردم عزیزمان است.


متاسفانه از زمانی که روابط عمومی خود را معرفی کرد این مهمترین نهاد اجتماعی که برای ایجاد ارتباط و تعامل ارگانها با ذینفعان، مردمداری، بردباری، صداقت، استدلال و انصاف و پاسخگویی است به دلایل مختلف هنوز در جامعه ما مظلوم است و نتوانسته جایگاه واقعی خود را بدست آورد.


بطور کلی عدم رقابت، انحصار، رانت و مدیریت خود شیفته نه تنها اجازه نمی دهد روابط عمومی علمی و واقعی را به عنوان عصای دست، مشاور و پشتوانه مدیریت و سازمان در کنار خود داشته باشد بلکه به عنوان رقیب و مزاحم مدیریت تلقی می شود و روابط عمومی را فقط برای بازاریابی، تبلیغات و تشریفات پنداشته و برای خود می خواهند.


روابط عمومی ها باید با قدرت و توان بالای خود این باور پوسیده را بازسازی، اصلاح و احیا کنند.

اگر این کهکشان در هم نمی ریزد
اگر این آسمان از هم نمی پاشد
بیا تا مافلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم

امسال بر آنیم تا با یاری یکدیگر و دست در دست هم برای ارتقا و پیشرفت روابط عمومی بتوانیم گامهای اساسی برداشته و حرکت جدیدی را پایه ریزی کنیم. همگان و افکار عمومی را از فلسفه وجودی، ضرورت، نقش، اهمیت و فعالیت روابط عمومی آگاه و زمینه و شرایط مناسب توسعه و پیشرفت آن را جستجو و با رسانه ها و افکار عمومی در میان گذاشته و مشکلات و مسائل روابط عمومی را تجزیه و تحلیل و برای آن راه حل انتخاب کنیم.


در مقابل انتقادها از سوی ذینفعان و مخاطبان از رشته و حرفه روابط عمومی بطور منطقی دفاع کنیم و معیارها و استانداردهای حرفه روابط عمومی را به طور مستمر ارتقا داده و در پیشبرد و تصمیم فرهنگ تعامل، گفتگو ، تفهیم و تفاهم و ارتباطات در جامعه که بستر فعالیتهای روابط عمومی است گام برداریم.


اگر در ابتدای دوره دهم انجمن با بحران ویروس «کرونا» مواجه شدیم و ضرورت زمان و مکان ایجاب کرد نتوانیم با هم بوده، مجامع و گردهمایی های انجمن را مجدداً برگزار کنیم عذر خواهی کرده و به هیچ عنوان راضی نیستیم هیچ ایرانی عزیزی با حادثه ناگواری روبرو شوند.

 

با آرزوی آنکه در سال جدید این گرفتاری بزرگ که موجب نگرانی و از دست دادن هموطنان عزیزمان گردیده از دیار ما رخت بر بندد و بتوانیم با تلاش مضاعف و با برگزاری جلسات پی در پی آنرا جبران کرده و در خدمت همراهان روابط عمومی و دوستان خوب رسانه ای خود باشیم.


بار دیگر عید سعید نوروز را حضور همه اهالی روابط عمومی و رسانه ای کشور تبریک و تهنیت عرض کرده و آرزوی سلامتی شما را از پروردگار یکتا خواستارم.


خسرو رفیعی
رییس انجمن روابط عمومی ایران

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان


  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  وادکست چیست؟


  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست


  12 قاعده روابط رسانه ای


  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی


  از مدی پیروی کنید که شما را از دیگران متمایز کند


  3 مسئله ارتباطی بزرگ که توجه فوری می طلبد


  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی