درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 - 06:30   

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب یک

ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد

  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


ادامه ادامه مطلب دو

کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟

  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


ادامه ادامه مطلب سه

رسانه‌ یا روابط عمومی؟

  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر عامل بانک رفاه کارگران در نشست شورای معاونان تأکید کرد: آمادگی این بانک برای تحقق شعار سال
  بانک رفاه کارگران گزارش تسهیلات پرداختی در سال گذشته را تشریح کرد: سهم زوج های جوان از تسهیلات ازدواج 47 هزار فقره
  مدیر عامل بانک رفاه کارگران در نشست مجازی با کارکنان مدیریت شعب خوزستان: در شرایط کنونی، برگزاری جلسات آنلاین جزء برنامه های اصلی این بانک است
  رسانه های برتر دنیا در سال 2021
  توسط شورای هماهنگی روابط عمومی کرمان؛ جشنواره "چراغ روشن رابطه" برگزار می شود
  اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!
  تجربیات آستانه‌ای
  مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت: تلاش وزارت صمت راه اندازی هرچه سریعتر پروژه نورد گرم 2 است
  تاکید رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ بر توسعه روش های ارتباطی روابط عمومی با بهره گیری از شبکه های نوین اجتماعی
  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42056صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 26 اسفند 1398 - 19:24
پیام رییس انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت فرا رسیدن سال نو
متاسفانه از زمانی که روابط عمومی خود را معرفی کرد این مهمترین نهاد اجتماعی که برای ایجاد ارتباط و تعامل ارگانها با ذینفعان، مردمداری، بردباری، صداقت، استدلال و انصاف و پاسخگویی است به دلایل مختلف هنوز در جامعه ما مظلوم است و نتوانسته جایگاه واقعی خود را بدست آورد.
  

خانواده بزرگ روابط عمومی ایران
فرا رسیدن سال نو و عید نوروز باستانی را به پیشروان ارتباط و شفاف سازی جامعه به کارشناسان و همکاران عزیزم در روابط‌عمومیهای کشور صمیمانه تبریک می گویم.


سال 1398 را با همه سختیها سپری کردیم، آلودگی هوا، سیل، زلزله، از دست دادن هموطنان عزیزمان در این حادثه ناگوار، مشکلات اقتصادی جامعه، تحریم و بلای پایان سال (کرونا)


آنچه امروز مهم است اندیشیدن به فردای بهتر، بهبود شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مردم و از همه مهمتر اعتمادسازی و تقویت باور مردم عزیزمان است.


متاسفانه از زمانی که روابط عمومی خود را معرفی کرد این مهمترین نهاد اجتماعی که برای ایجاد ارتباط و تعامل ارگانها با ذینفعان، مردمداری، بردباری، صداقت، استدلال و انصاف و پاسخگویی است به دلایل مختلف هنوز در جامعه ما مظلوم است و نتوانسته جایگاه واقعی خود را بدست آورد.


بطور کلی عدم رقابت، انحصار، رانت و مدیریت خود شیفته نه تنها اجازه نمی دهد روابط عمومی علمی و واقعی را به عنوان عصای دست، مشاور و پشتوانه مدیریت و سازمان در کنار خود داشته باشد بلکه به عنوان رقیب و مزاحم مدیریت تلقی می شود و روابط عمومی را فقط برای بازاریابی، تبلیغات و تشریفات پنداشته و برای خود می خواهند.


روابط عمومی ها باید با قدرت و توان بالای خود این باور پوسیده را بازسازی، اصلاح و احیا کنند.

اگر این کهکشان در هم نمی ریزد
اگر این آسمان از هم نمی پاشد
بیا تا مافلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم

امسال بر آنیم تا با یاری یکدیگر و دست در دست هم برای ارتقا و پیشرفت روابط عمومی بتوانیم گامهای اساسی برداشته و حرکت جدیدی را پایه ریزی کنیم. همگان و افکار عمومی را از فلسفه وجودی، ضرورت، نقش، اهمیت و فعالیت روابط عمومی آگاه و زمینه و شرایط مناسب توسعه و پیشرفت آن را جستجو و با رسانه ها و افکار عمومی در میان گذاشته و مشکلات و مسائل روابط عمومی را تجزیه و تحلیل و برای آن راه حل انتخاب کنیم.


در مقابل انتقادها از سوی ذینفعان و مخاطبان از رشته و حرفه روابط عمومی بطور منطقی دفاع کنیم و معیارها و استانداردهای حرفه روابط عمومی را به طور مستمر ارتقا داده و در پیشبرد و تصمیم فرهنگ تعامل، گفتگو ، تفهیم و تفاهم و ارتباطات در جامعه که بستر فعالیتهای روابط عمومی است گام برداریم.


اگر در ابتدای دوره دهم انجمن با بحران ویروس «کرونا» مواجه شدیم و ضرورت زمان و مکان ایجاب کرد نتوانیم با هم بوده، مجامع و گردهمایی های انجمن را مجدداً برگزار کنیم عذر خواهی کرده و به هیچ عنوان راضی نیستیم هیچ ایرانی عزیزی با حادثه ناگواری روبرو شوند.

 

با آرزوی آنکه در سال جدید این گرفتاری بزرگ که موجب نگرانی و از دست دادن هموطنان عزیزمان گردیده از دیار ما رخت بر بندد و بتوانیم با تلاش مضاعف و با برگزاری جلسات پی در پی آنرا جبران کرده و در خدمت همراهان روابط عمومی و دوستان خوب رسانه ای خود باشیم.


بار دیگر عید سعید نوروز را حضور همه اهالی روابط عمومی و رسانه ای کشور تبریک و تهنیت عرض کرده و آرزوی سلامتی شما را از پروردگار یکتا خواستارم.


خسرو رفیعی
رییس انجمن روابط عمومی ایران

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رنج مضاعف رسانه های محلی از مصائب فضای مجازی


  ویروس کرونا در فضاهای بسته در کمین است نه در هوای آزاد


  اشتباهات روابط عمومی، تکراری اما حل شدنی!


  کدام کشورهای اروپایی در استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی پیشروترند؟


  اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی برگزار می شود


  مدیرکل روابط‌عمومی استانداری سمنان: عقب‌ماندگی‌های حوزه روابط عمومی در سمنان جبران شود


  دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی


  رسانه‌ یا روابط عمومی؟


  رسانه های برتر دنیا در سال 2021


  تبیین برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت در سال ۱۴۰۰


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400