درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 09:29   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42031صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 25 اسفند 1398 - 13:25
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران: نقش روابط عمومی در فضای جدید رسانه‌ای اهمیت دوچندان پیدا کرده است
اطلاع رسانی شفاف، انتقال صحیح اخبار، اطلاعات و عملکرد شرکت و آگاهی بخشی منصفانه، دائمی و امیدآفرین به مردم از دیگر وظایف و مسئولیت‌های این حوزه است که بایستی با شدت و حدت و استفاده از تمامی امکانات موجود پیگیری و اجرایی شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی از عملکرد روابط‌عمومی این شرکت در سال ۹۸ تقدیر کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی NIOC، در پیام مسعود کرباسیان خطاب به مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران آمده است: نقش روابط عمومی به عنوان حلقه اصلی اتصال مابین کارکنان و سازمان، مدیریت و سازمان‌های بیرونی بسیار مهم است و در فضای جدید رسانه‌ای و تغییرات شگرف این حوزه به همراه استفاده روز افزون عمومی از شبکه‌های اجتماعی، این مسئله اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.
 
 اطلاع رسانی شفاف، انتقال صحیح اخبار، اطلاعات و عملکرد شرکت و آگاهی بخشی منصفانه، دائمی و امیدآفرین به مردم از دیگر وظایف و مسئولیت‌های این حوزه است که بایستی با شدت و حدت و استفاده از تمامی امکانات موجود پیگیری و اجرایی شود.
 
 بدین وسیله از تلاش جمعی و مستمر جنابعالی و همکاران محترم و ارجمندتان در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبین و همچنین تهیه و انتشار مناسب عملکرد شرکت در حوزه‌های مسئولیت اجتماعی و به خصوص حادثه سیل فروردین و آبان سال ۹۸ در استان خوزستان تقدیر و تشکر نموده و از خداوند بزرگ برای شما و همه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران توفیق روزافزون توام با سلامتی و تندرستی خواستارم.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد