درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 مهر 1399 - 12:35   

مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش

  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


ادامه ادامه مطلب یک

4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند

  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


ادامه ادامه مطلب دو

نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران

  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


ادامه ادامه مطلب سه

دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان

  دستیابی به سطح نهایی انگیزه کارکنان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مبارزه کارآفرین اینترنتی با اخبار غلط و ناامنی‌های سایبری
  تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از سنتی به الکترونیک
  مدیر روابط عمومی استانداری خراسان شمالی: روابط عمومی ها برای انعکاس خدمات دولت نیازمند حمایت ویژه هستند
  ترامپ همه مناظره با جو بایدن را در یک عکس به تصویر کشید
  چهار ویژگی برای روابط عمومی بانک مرکزی
  آشنایی با روابط عمومی
  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش
  ششمین کنفرانس بین المللی ارتباطات و مطالعات رسانه ای
  برگزاری چهارمین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا
  ستایش حقیقت در زمانه اخبار جعلی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42024صفحه نخست » فناوری نوسه شنبه، 13 خرداد 1399 - 14:42
بلاکچین باعث تغییر صنعت روابط عمومی می شود
استفاده از این فناوری به شما این فرصت را می دهد تا با مسئولیت پذیری از اطلاعات خصوصی که می تواند یکی از مهمترین دارایی های شما باشد، متعلق به شما یا مشتریان خود، محافظت کنید.
  

 فناوری بلاکچین (blockchain)، در حالی که موضوعی نسبتاً غیر قابل بحث در خارج از دنیای مالی است، اما قدرت تغییر شکل مجدد فعالیتهای روزانه بسیاری از صنایع - از جمله روابط عمومی - را دارد.
 
 جنا کوک به عنوان یک حرفه ای روابط‌عمومی تأثیر مثبتی را که فناوری بلاکچین می تواند بر صنعت روابط عمومی داشته باشد، نشان می دهد.
 
 انتظار می رود بلاکچین نقش بسیار بزرگی را در نحوه ایجاد، ذخیره و محافظت از اطلاعات در آینده ایفا کند. برای درک دقیق چگونگی دستیابی به همه اینها، برای شما بسیار مهم است که ابتدا به این نکته توجه کنید که این فناوری چیست و چگونه کار می کند.
 
 به طور خلاصه، این فناوری به عنوان یک دفترچه دیجیتال ایجاد شده است که در چندین رایانه توزیع می شود. این شبکه قادر به ضبط هر گونه اطلاعات با ارزش، از معاملات مالی گرفته تا داده های شخصی است.
 
 هر بار که قطعه جدیدی از داده ایجاد می شود، بخشی از یک بلوک جدید را تشکیل می دهد که به زنجیره اضافه می شود. آنچه در مورد این فناوری منحصر به فرد است این است که به محض افزودن داده های شما به زنجیره، تغییر آن غیرممکن می شود.
 
 در اینجا نگاهی گذرا به سه عنصر چشم انداز روابط عمومی می پردازیم که بلاکچین آن را تغییر خواهد داد:
 1. بلاکچین به روابط عمومی ها در شناسایی رباتها کمک می کند
 به عنوان یک حرفه ای روابط عمومی، می خواهید مطمئن شوید که افراد واقعی در پشت کلیک وجود دارند.
 
 بلاکچین قادر است هویت بازدید کننده وب سایت را تأیید کند و اگر در رابطه با یادگیری ماشین مورد استفاده قرار گیرد، توانایی تشخیص رباتها با استفاده از پروتکل بلاکچین را خواهد داشت، بنابراین می توانید تعیین کنید که چه موقع از رباتها برای به صورت دروغین کردن آمار استفاده می کنید.
 
 دسترسی به این نوع اطلاعات به شما این فرصت را می دهد تا اطمینان حاصل کنید که تلاشهای بازاریابی شما درگیر واقعی و انسانی است.
 
 2. بلاکچین به روابط عمومی ها اجازه می دهد تا داده های مشتری را به طور ایمن ذخیره کنند
 به عنوان روابط عمومی، می توانید از این فناوری برای تنظیم میزان داده های در دسترس مردم استفاده کنید و به دنبال رسوایی های محافظت از داده های اخیر، جای تعجب نیست که مشاغل واقعاً باید چگونگی ذخیره داده های شخصی مشتریان خود را در نظر بگیرند.
 
 بلاکچین روشی مطمئن و بدون مشکل برای روابط عمومی ها برای ذخیره داده های مشتری فراهم می کند، با اطمینان از اینکه هیچ کدام از این داده ها توسط کسی جز مشتری قابل تغییر نیستند.
 
 استفاده از این فناوری به شما این فرصت را می دهد تا با مسئولیت پذیری از اطلاعات خصوصی که می تواند یکی از مهمترین دارایی های شما باشد، متعلق به شما یا مشتریان خود، محافظت کنید.
 
 3. بلاکچین فرصت های جدیدی را برای روابط عمومی و مشتری فراهم می کند
 شما می دانید که ماندن در صنعت روابط عمومی به معنای اطمینان از ماندن در بالای فرصت ها برای شما و مشتریانتان است.
 
 فناوری بلاکچین تصویری دقیق از کاربر را ترسیم می کند زیرا یک فرد می تواند یک بلوک از داده های شخصی داشته باشد. این بلوک قابل مشاهده است و به شما امکان می دهد بینش عمیق تری از نیازها، خواسته ها و رفتارهای آنلاین مخاطبان و مشتریان خود بدست آورید.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


  آشنایی با راه‌های حفظ اعتبار در فعالیت‌های آنلاین


  مهارت‌های جدید برای موفقیت در فروش


  4 نکته که مشتریان تمایلی به شنیدن آنها ندارند


  انتصاب سرپرست روابط عمومی بانک مرکزی


  ارتباطات موثر و تعامل با رسانه ها اساسی ترین وظیفه روابط عمومی هاست


  روابط عمومی شرکت پست استان ایلام برتر شد


  اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان تهران


  فراخوان عمومی جهت انتخاب مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی