درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 15:25   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل

  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


ادامه ادامه مطلب دو

استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش

  استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا
  استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش
  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند
  روابط عمومی در هنگامه کرونا/ 6 توصیه
  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹
  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل
  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس
  نخستین اجرای آنلاین تئاتر افتتاح شد
  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب
  ابتکارات بازاریابی و روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42017صفحه نخست » رادیو روابط عمومیپنجشنبه، 7 فروردین 1399 - 23:10
یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ تأثیرگذارهای محلی و مرتبط
اینفلوئنسرها، پدیده ای نسبتاً جدید هستند و مانند بسیاری از موارد، مردم همگی به آن دامن می زنند و کمی نسبت به آنها تردید می کنند. این مطمئناً در شرایطی رخ می دهد که از تأثیر گذارهای بزرگ، آن دسته از افراد مشهور که ​​محصولات بی شماری را تبلیغ می کنند و می توانند مبالغ هنگفتی را تهیه کنند، باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||اینفلوئنسرها، پدیده ای نسبتاً جدید هستند و مانند بسیاری از موارد، مردم همگی به آن دامن می زنند و کمی نسبت به آنها تردید می کنند. این مطمئناً در شرایطی رخ می دهد که از تأثیر گذارهای بزرگ، آن دسته از افراد مشهور که ​​محصولات بی شماری را تبلیغ می کنند و می توانند مبالغ هنگفتی را تهیه کنند، باشد.

کسب و کارها در حال شروع به زیر سوال بردن ارزش افزوده این تأثیرگذارهای بزرگ و مشهور هستند، اما این بدان معنی نیست که هنوز فضایی برای آنها وجود ندارد. تأثیرگذارهای محلی و مرتبط، افراد "عادی" که در واقع از محصولات استفاده می کنند، هنوز هم می توانند ارزش زیادی را ارائه دهند و می توانند برای تجارت های بزرگ مفید باشند.

بدون توجه به آنچه انجام می دهید، می توانید از تأثیرگذارهای محلی و مرتبط برای پخش پیام خود استفاده کنید. اگر تجارت شما تولید فرش است، پس افرادی را پیدا کنید که فرش شما را خریداری کرده اند و کارهایی را که انجام داده اید دوست دارند. اگر آنها دارای مخاطبین محلی باشند، می توانند به شما در انتشار پیام خود و به دست آوردن مشتریان جدید کمک کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


  چرا تجارت شما بیش از هر زمان دیگری به روابط عمومی و بازاریابی احتیاج دارد


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"