درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 9 آبان 1399 - 13:09   

به گروه واتس‌اپ شارا بپیوندید

  به گروه واتس‌اپ شارا بپیوندید


ادامه ادامه مطلب یک

روزنامه نگاری دولتی نویسی

  روزنامه نگاری دولتی نویسی


ادامه ادامه مطلب دو

فاصله گذاری اجتماعی 2 متر نیز برای ممانعت از انتشار ویروس کرونا کافی نیست

  فاصله گذاری اجتماعی 2 متر نیز برای ممانعت از انتشار ویروس کرونا کافی نیست


ادامه ادامه مطلب سه

10 باور غلط در مورد کووید19 که می‌تواند به مرگ بیانجامد

  10 باور غلط در مورد کووید19 که می‌تواند به مرگ بیانجامد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روزنامه نگاری دولتی نویسی
  ثروتمندترین مرد جهان تنها در یک روز 8.6 میلیارد دلار ضرر کرد
  شیوه اقناع
  تقویم روز ارتباطات/ زندگی پرماجرای یک بازیگر فیلم که مورد علاقه «گوبلز» رئیس تبلیغات هیتلر قرار گرفته بود
  نوآوری پویا
  ناشران برتر برای کسب درآمد از موبایل، از تبلیغات ویدئویی بهره می‌گیرند
  راهنمای جدید استفاده کارکنان بی‌بی‌سی از شبکه‌های اجتماعی
  مدیرعامل آمازون به دنبال خریدن سی‌ان‌ان است
  مدیر روابط عمومی هیات انجمن های ورزش رزمی خوزستان منصوب شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای زنجان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41998صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 25 اسفند 1398 - 08:05
5 نکته مفید برای اجرای مشارکت موثر کارمندان
صرفنظر از اینکه موقعیت شما در شرکت کجا باشد، هر کارمند این فرصت را دارد که از تغییرات مثبت سخن بگوید. فکر کنید که چگونه می توانید این نقش را ایفا کنید و عامل واقعی تغییر شرکت خود باشید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بسیاری از مکانهای کاری باعث می شوند کارمندان احساس نارضایتی کنند. با این حال، کارکنان منحصر به فرد، واجد شرایط برای شناسایی مشکلات و ارائه راه حل هستند. نکات زیر را در نظر بگیرید هنگامی که می خواهید در مقیاس بزرگتر در محیط کاری تان، تغییری مثبت ایجاد کنید:

ساختار قدرت را درک کنید
در درون سازمان، سطوح مختلف قدرت می توانند وجود داشته باشند. در هنگام پرداختن به موضوعات درون شرکت، شناختن ساختارهای قدرت و تأثیر آنها بر سازمان بسیار مهم است. با درک قدرت هایی که وجود دارند و تأثیر می گذارند، می توانید یک رویکرد متناسب ارائه دهید که با شرایط خاص شما مطابقت داشته باشد.

گوش دادن، کلید درک موضوعات اصلی است
بسیاری از کارمندان، بویژه سطح پایین ممکن است احساس کنند که تمام کارهایی که انجام می دهند این است که به دستورات مقامات سطح بالا گوش دهند، زیرا توانایی هدایت و مسئولیت پذیری اغلب در موقعیت های سطح بالاتر محدود است. اما زمینه باید برای کارکنانی که احساس می کنند ایده ای برای گوش دادن و کمک به تغییر مثبت در سازمان دارند وجود داشته باشد. البته با گوش دادن قبل از ارائه راه حل، می توان مسائل اساسی را درک کرد و به درستی به آنها پرداخت تا نتیجه بهتری حاصل شود.

تحقیق خود را انجام دهید
درک مسائل کلیدی و مشکلات اساسی می تواند با یادگیری کمی بیشتر، بهتر درک شود. البته این امر مستلزم تحقیق است. یکی از راهبردهای مهم، مصاحبه کیفی است. با جمع آوری داده های مربوط به تجربه ای که می توان از طریق این مصاحبه ها انجام داد، می توان در زمینه رفع مشکلات در محل کار اطلاعات زیادی بدست آورد.

پیشنهادات خود را ارائه دهید، اما یک ذهن باز داشته باشید
در حالی که جمع آوری داده ها و اطلاعات در مراحل اولیه می تواند اطلاعات زیادی را برای اطلاع رسانی راه حل های شما به همراه داشته باشد، مهم است که راه حل ها را نیز پیشنهاد دهید. هر چند شناسایی مشکلاتی که در محیط کار وجود دارد یک جزء اصلی است، اما هیچ کس نمی خواهد در آن جا بنشیند و فقط از مشکلات شکایت کند.

 

مدیران و شرکت ها از تلاش اندیشمندان متمرکز بر راه حل قدردانی می کنند؛ کسانی که یک مسئله را شناسایی می کنند و سپس پیشنهادهایی در مورد چگونگی مقابله با آن ارائه می دهند. با این حال، حتی پس از شناسایی یک مشکل، بسیار مهم است که ذهن خود را نسبت به عقاید دیگران باز کنید. مراحل تحقیق و برنامه ریزی بسیار مفید است، اما هنگام به اشتراک گذاشتن داده های خود، ممکن است خودتان را به فکر و ایده برتر و مفید یک کارمند متمرکز کنید.

ارتباط موثر
ارتباطات یکی از مؤلفه های لازم در کلیه مراحل این فرآیند است. درک ضرورت برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار بسیار مهم است.

صرفنظر از اینکه موقعیت شما در شرکت کجا باشد، هر کارمند این فرصت را دارد که از تغییرات مثبت سخن بگوید. فکر کنید که چگونه می توانید این نقش را ایفا کنید و عامل واقعی تغییر شرکت خود باشید.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «پولیتزر Pulitzer» به مناسبت سالگرد درگذشت او


  تقویم روز ارتباطات/ زندگی پرماجرای یک بازیگر فیلم که مورد علاقه «گوبلز» رئیس تبلیغات هیتلر قرار گرفته بود


  نوآوری پویا


  هفت اشتباه که منجر به توقف کسب‌و‌کار شما می‌شود


  موج آینده استراتژی فرآیند


  روزنامه نگاری دولتی نویسی


  انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری مرکزی


  انتصاب مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای زنجان


  به گروه واتس‌اپ شارا بپیوندید


  روابط عمومی جمعیت هلال احمر وظیفه دارد درخواست ها و انتقادات مردم را به گوش مسئولان سازمان نیز برساند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی