درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 14:54   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41992صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 22 اسفند 1398 - 15:17
توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت
سازمان جهانی بهداشت می‌گوید کشورها باید بین حفاظت از سلامت شهروندان، کاستن از آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی و احترام به حقوق بشر توازن ایجاد کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سازمان جهانی بهداشت می‌گوید کشورها باید بین حفاظت از سلامت شهروندان، کاستن از آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی و احترام به حقوق بشر توازن ایجاد کنند.
 
 مدیرکل سازمان جهانی بهداشت بر چهار نکته کلیدی در شرایط پیش رو تاکید کرده‌است:
 
 - آماده بودن
 - تشخیص (موارد ابتلا)، مراقبت و محافظت، و درمان
 - کاستن از شیوع بیماری
 - نوآوری و آموختن
 
 رئیس سازمان جهانی بهداشت در عین حال تاکید کرده مهم‌تر از تاکید بر واژه «همه‌گیری جهانی» این است که بر «جلوگیری از شیوع، آمادگی، سلامت همگانی، رهبری سیاسی و مهم‌تر از همه: مردم» تمرکز شود.
 
 دکتر تدروس همچنین افزوده است «ما همه در این روزها با هم شریک هستیم: برای این‌که در آرامش اقدامات درست را انجام دهیم و از شهروندان جهان حفاظت کنیم».
 
 سازمان جهانی بهداشت راهنمایی را برای انجام اقدامات لازم جهت جلوگیری از شیوع بیشتر، آمادگی‌ها و واکنش‌ها منتشر کرده‌است که دربرگیرنده چهار گروه از کشورهاست: بدون مورد ابتلا، با موارد ابتلای نه چندان زیاد، کشورهایی که در آن‌ها چند گلوگاه یا مرکز اصلی شیوع وجود دارد و کشورهایی که دچار شیوع گسترده و محلی شده‌اند.
 
 این مورد آخر به‌طور مشخص شامل کشورهایی مانند ایران یا ایتالیا می‌شود. پیشتر مدیر اجرایی سازمان جهانی بهداشت، گفته بود «ایران و ایتالیا هم‌اکنون در خط مقدم ویروس
کرونا قرار دارند».
 
 در مورد کشورهای رده چهارم، یعنی با شیوع گسترده و محلی، سازمان جهانی بهداشت، چنین توصیه‌هایی را پیشنهاد می‌کند:
 
 هدف:
 کاستن از سرعت شیوع، کاستن از موارد ابتلا، پایان دادن به شیوع محلی ویروس.
 
 اولویت‌های کاری:
 - ارتقا مکانیزم اقدامات و واکنش‌های اضطراری.
 - آموزش و برقراری ارتباط پایدار با عموم مردم، از طریق ارائه اطلاعات، نظرات و توصیه‌های علمی و همچنین ایجاد تعامل و همکاری بین مراکز درگیر با بیماری، مردم، و تیم‌های بهداشتی، پزشکی و امدادگران. به این شکل که افراد هر محله، بخش یا گروهی از مردم، خود در کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری نقش ایفا کنند.
 - ادامه ردیابی بیماران و تماس‌هایی که با دیگران داشته‌اند هرجا که شدنی‌ست، به‌ویژه در مناطقی که ویروس به‌تازگی شیوع پیدا می‌کند، قرنطینه کردن افرادی که با بیمار در تماس بودند، و جدا کرن افراد مبتلا به ویروس از دیگران و درخواست از کسانی که علائم بیماری را دارند تا خودشان را از تماس با دیگران دور نگه دارند.
 - استفاده از سازوکارها و سیستم‌های موجود ردیابی و اطلاعاتی، برای رصد پایدار مسیر بیماری.
 - ادامه تمهیدات بهداشتی، شست‌وشوی درست دست‌ها، نحوه درست عطسه و سرفه (در دستمال یک بار مصرف یا در بازو، و رعایت فاصله لازم بین خود شهروندان.
 
 توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت به افراد سالخورده‌تر و در خطر بیشتر (این موارد عمومی هستند و ممکن است در کشورهای مختلف، از جمله در ایران، همه آن‌ها شدنی یا در دسترس نباشد. با این حال سازمان جهانی بهداشت اقدام به ارائه موارد ضروری و تا جای ممکن همگانی می‌کند)
 
 - اگر مهمان دارید، فاصله دست‌کم یک متری را رعایت کنید، از دست دادن خودداری کنید.
 - از مهمانان و کسانی که با شما زندگی می‌کنند، بخواهید دست‌های خود را به طور مرتب بشویند.
 - به‌طور منظم نقاط مختلف خانه، به‌ویژه بخش‌هایی که بیشتر به آن‌ها دست زده می‌شود (مثال: دستگیره در، یا کنترل راه دور تلویزیون و موارد مشابه) را ضد عفونی کنید.
 - اگر فردی هم‌خانه شما احساس کسالت یا بیماری دارد (به ویژه با علائم کرونا مانند تب، سرفه خشک و تنگی نفس)، از استفاده از اماکن مشترک محل زندگی بکاهید.
 - اگر احساس بیماری می‌کنید، پیش از رفتن به درمانگاه، با مرکز درمانی مربوط به محل زندگی خود، با آن مرکز تماس تلفنی بگیرید.
 - از قبل برای آمادگی‌های لازم در مقابل شیوع ویروس در محل یا منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید طرح و برنامه‌ای بریزید.
 - اگر به اماکن عمومی می‌روید، همان راهنمایی را به‌کار ببرید که در خانه به‌کار می‌برید. (مثال: فاصله، پاکیزه نگه داشتن دست‌ها، دست ندادن و موارد مشابه)
 - از اخبار و رخدادهای روز مطلع باشید و آن‌ها را از منابع قابل اعتماد دریافت کنید.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد