درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 12 فروردین 1399 - 11:48   

خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان

  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم

  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


ادامه ادامه مطلب دو

نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها

  نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها


ادامه ادامه مطلب سه

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی

  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه
  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان
  کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند
  نشریات کاغذی تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نمی شوند
  پوشش بیمه ای ایالت اوتاراکند برای "رزمندگان Covid-19"
  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی
  یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید
  نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها
  موگویی رئیس روابط عمومی جیتسو شد
  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41966صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 20 اسفند 1398 - 15:35
نشست اعضای ارشد کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا
اعضای ارشد کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با #کرونا، در نشست با نائب رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور، در خصوص ابعاد مختلف روند اطلاع رسانی مبارزه با شیوع بیماری کرونا تبادل نظر کردند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اعضای ارشد کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با #کرونا، در نشست با نائب رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور، در خصوص ابعاد مختلف روند اطلاع رسانی مبارزه با شیوع بیماری کرونا تبادل نظر کردند.

به گزارش شارا، عبدالرضا رحمانی فضلی در این نشست پس از تبادل نظر اعضاء، ضمن تقدیر از تلاش‌های بعمل آمده در عرصه اطلاع رسانی شیوع بیماری کرونا و وروند مبارزه با آن، بخصوص از سوی بخش‌های مختلف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر ضرورت تحقق مرجعیت اطلاع رسانی تأکید کرد.

وی دوگانه هراس غیرواقع‌بینانه و بی توجهی غیرمسئولانه نسبت به شیوع بیماری کرونا را کاذب و مخرب برشمرد و مهمترین هدف و نتیجه توأمان اطلاع رسانی را ایجاد ادراک واقع بینانه و تحقق رفتار مسئولانه در عموم مخاطبان بر شمرد.

رحمانی فضلی با مرور برخی زمینه‌های پیشینی که موجبات ایجاد تردید و بی اعتمادی نسبت به اخبار و اطلاعات منتشر شده را فراهم می‌سازد، ابراز امیدواری کرد؛ با مبنا قرارگرفتن اصول اطلاع رسانی و همچنین تقدم اقدام بر اعلام، از دل تهدید ایجاد شده در اثر ورود ویروس جدید، فرصتی برای تقویت اعتماد عمومی، فراهم شود.

وزیر کشور در همین زمینه، ضمن تأکید بر استمرار اطلاع رسانی صادقانه از سوی مسئولین و البته توجه بیش از پیش به ارائه جزئیات مورد نیاز افکار عمومی، اقدامات تبلیغاتی نمایشی برخی عناصر غیر مسئول را غیر قابل قبول بر شمرد و با توجه به اهمیت صیانت از آرامش و طمأنینه در فضای عمومی جامعه به عنوان مقدمه و شرط لازم برای حفظ سلامت و بهداشت، خواستار واکنش بهنگام مراجع قانونی به رفتارهاو اقدامات غیر مسئولانه از جمله عدم توجه به مرجعیت و نهاد‌های رسمی متولی انتشار اطلاعات تخصصی شد.

رحمانی فضلی همچنین آموزش عمومی و آگاهی بخشی فراگیر را از جمله اصلی‌ترین نیاز‌ها برای مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس برشمرد و مسئولیت رسانه ملی و مجموعه رسانه‌های برخوردار از منابع عمومی یا وابسته به دستگاه‌های مختلف را دارای مسئولیت تاریخی در این عرصه برشمرد و تدکید کرد: همه این مجموعه‌ها بایستی نقش تاریخی خود در این عرصه را به احسن وجه ایفا کنند و البته در محتوای آموزش ها، محوریت نظارتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را مورد توجه کامل قرار دهند.

در این نشست که با میزبانی وزارت کشور و با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و نائب رئیس شورای عالی مدیریت بحران برگزار شد، صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ربیعی سخنگوی دولت، فیروزآبادی رئیس مرکز ملی فضای مجازی و معاونین ذیربط وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشریک مساعی داشتند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تولید محتوای مخاطب محور، پاشنه آشیل رسانه های امروزی


  مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا


  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


  چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟


  اطلاع‌رسانی متفاوت درباره ویروس کرونا در هند


  خبررسان واتس‌اپی سازمان جهانی بهداشت در خدمت میلیون‌ها کاربر


  کمک 25 میلیون دلاری زاکربرگ به پروژه تحقیقاتی گیتس برای کشف درمان کرونا


  سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی


  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟


  احتمال تاخیر چند ماهه در رونمایی از آیفون ۱۲


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"