درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:32   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41952صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 29 خرداد 1400 - 10:46
5 نکته در باره نحوه آماده سازی مدیران اجرایی برای سخنرانی عمومی
برای متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنند پیامهایی که مدیران در هنگام صحبت در ملاء عام با مخاطبان به اشتراک می گذارند، مطابق با نام تجاری سازمان آنهاست:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنند پیامهایی که مدیران در هنگام صحبت در ملاء عام با مخاطبان به اشتراک می گذارند، مطابق با نام تجاری سازمان آنهاست:


تمرین، تمرین، تمرین
تماس چشمی با مخاطبان بسیار مهم است. سخنرانان احساس اطمینان بیشتری نسبت به حفظ ارتباط چشمی با مخاطبان خواهند داشت، هنگامی که سخنرانی خود را تمرین کرده و نکات مهم را به خاطر سپردند. در حین تمرین، او می تواند سعی در تقلید خصوصیاتی داشته باشد که تأثیر ماندگاری بر مخاطبان خواهد گذاشت. تمرین همچنین به خلاص شدن از شر کلمات زائد از قبیل "مانند" یا "در واقع" کمک می کند.


قوام برند را در سخنان خود حفظ کنید
مدیران اجرایی غالباً به عنوان چهره یک شرکت شناخته می شوند و مهم است که آنها در هر گونه اظهارنظر عمومی، از ارزش های اصلی سازمان، شعار و اصطلاحات برجسته سازمان خود استفاده کنند. مطمئن شوید که پیام برند شما با علاقه مخاطبان مطابقت دارد.


از تکنیک های اثبات شده برای غلبه بر ترس خود در سخنرانی عمومی استفاده کنید
در این مرحله، شما مدیر اجرایی را برای تمرین آماده کرده اید و به هموار کردن مسیرهای برند تجاری برای پوشش در هنگام سخنرانی کمک کرده اید.

 

سخنرانی خود را مرور کنید
همه سخنرانان باید سخنرانی خود را مرور کنند و سؤالاتی را که ممکن است بعد از ارائه دریافت نمایند، آماده کنند. سخنرانی خود را با همکاران و دوستان خود به اشتراک بگذارید و ببینید چه سؤالاتی ممکن است وجود داشته باشد.

خلاصه این که تعامل اجرایی با مخاطبان چگونه می تواند اعتبار برند را افزایش دهد، این می تواند شنوندگان را تحت تأثیر قرار داده تا اقدامی انجام دهند و ببینند برند شما چه چیز دیگری دارد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد