درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:01   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41915صفحه نخست » خبر یکجمعه، 16 اسفند 1398 - 19:02
رسانه‌های گیلان خواستار ارائه آمار واقعی قربانیان کرونا به مردم شدند
شماری از دست‌اندرکاران رسانه‌ها در استان گیلان خواستار ارائه آمار واقعی مبتلایان و جان‌باختگان کرونا در این استان برای آگاه کردن شهروندان از میزان خطر این ویروس شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شماری از دست‌اندرکاران رسانه‌ها در استان گیلان خواستار ارائه آمار واقعی مبتلایان و جان‌باختگان کرونا در این استان برای آگاه کردن شهروندان از میزان خطر این ویروس شدند.


به گزارش شارا، در این نامه که یکصد نفر آن را امضا کرده‌اند و خطاب به ارسلان زارع، استاندار گیلان نوشته شده، ضمن قدردانی از جانفشانی کادر درمانی استان و تسلیت به خانواده‌های داغدار و قدردانی از مدیران تلاشگر، 7 درخواست عنوان شده است:

۱. قرنطینه کامل شهر به صورت تعطیلی اجباری تمامی بنگاه‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و تفریحی غیرضروری و بستن گذرگاه‌های ورودی و جلوگیری از ورود مسافران تا اطلاع ثانوی


۲. ارائه تسهیلات مالی و کمک به اقشار کم درآمد و مساعدت با کارفرمایان در حوزه‌های بانکی و تامین اجتماعی که در روز‌های قرنطینه باید تعطیل باشند. مانند درخواست از بانک‌ها درباره تعامل با بدهکاران اقساط بانکی و دریافت تضمین در این رابطه و تلاش برای جبران هزینه‌های معیشتی شهروندان از طریق پرداخت یارانه به ویژه به اقشار و دهک‌های پائین جامعه و هنرمندانی که مجبور به تعطیلی برنامه‌های خود شدند.


۳. کاستن از ساعت کاری ادارات دولتی و تعطیلی هفتگی ادارات و شرکت‌ها از یک روز به چند روز


۴. اطلاع رسانی گسترده و ارایه آمار واقعی به مردم برای آگاه کردنشان به میزان خطر و دعوتشان به قرنطینه خانگی


۵. امکان برخورداری عادلانه بیماران از آزمایشگاه‌ها و واحد‌های درمانی برای انجام تست کرونا


۶. ضرورت ایجاد بیمارستان صحرایی که پیش از این توسط نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت رد شده بود و نیازمند بررسی دوباره است


۷. رفع انحصار توزیع دارو در داروخانه‌ها برای جلوگیری از تشدید و ازدحام و درگیری‌های احتمالی همان طور که در چند روز گذشته مشاهده شده است.

اصحاب رسانه در پایان آمادگی خود را برای کمک رسانی بی شائبه در زمینه‌های مختلف اطلاع رسانی اعلام داشته و ابراز امیدواری کرده اند که در سایه تلاش و توانمندی همه مدیران استان و همچنین دعای خیر مردم و زحمات بی شائبه کادر درمانی بلایای اخیر از استان و کشور رخت بربندد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد