درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 12 فروردین 1399 - 12:06   

خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان

  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم

  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


ادامه ادامه مطلب دو

نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها

  نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها


ادامه ادامه مطلب سه

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی

  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه
  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان
  کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند
  نشریات کاغذی تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نمی شوند
  پوشش بیمه ای ایالت اوتاراکند برای "رزمندگان Covid-19"
  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی
  یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید
  نحوه مدیریت پیچیدگی سبد دارایی ها
  موگویی رئیس روابط عمومی جیتسو شد
  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41910صفحه نخست » خبر یکجمعه، 16 اسفند 1398 - 17:30
ابلاغ اولویت‌های اطلاع رسانی مقابله با کرونا در مازندران
مدیرکل روابط‌عمومی استانداری مازندران از ابلاغ دستورالعمل اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم از سوی مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و شهرداری‌های استان خبر داد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||مدیرکل روابط‌عمومی استانداری مازندران از ابلاغ دستورالعمل اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم از سوی مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و شهرداری‌های استان خبر داد. ‎
 
 به گزارش شارا، عباس مهدوی شامگاه روز گذشته ۱۵ اسفند ماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، عزم و تصمیمات متخذه در ستاد ملی و استانی مبارزه با شیوع کرونا ویروس و تاکیدات استاندار مازندران مبنی بر بهره‌گیری از همه امکانات و ظرفیت‌ها در این راستا بویژه فرصت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم؛ دستورالعملی با تاکید بر نوآوری و خلاقیت به مدیران فرمانداری‌ها و مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شد.
 
 وی تصریح کرد: تولید محتواهای موثر و کوتاه در قالب‌های مختلف، بهره‌گیری از فضای مجازی برای اطلاع رسانی بهنگام و سریع، استفاده از ظرفیت شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان جهت برنامه ریزی، ارائه برنامه‌های آموزشی و تبلیغی برای مردم جهت رعایت بیش از پیش اصول بهداشتی تا کنترل بیماری، ارائه برنامه در دستگاه متبوع برای آگاهی بیش از پیش همکاران و ارباب رجوع با اهمیت رعایت اصول بهداشتی بخشی از این برنامه خواهد بود.
 
 دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های مازندران اظهار کرد: همکاری مستمر و مداوم و دوسویه با رسانه‌ها در راستای جلوگیری از موازی کاری و آگاهی بخشی به مردم و اطلاع رسانی و تقویت حساسیت همه گروه‌های اجتماعی به رعایت مسائل و الزامات ابلاغی قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل، ارتقاء سطح آگاهی مردم و پرسنل مجموعه خود نسبت به راهکارهای پیشگیری و کاهش انتشار این ویروس، فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم و کارکنان مجموعه خود نسبت به پرهیز از رفتارها و مراودات ارتباطی و اجتماعی و فردی، تولید محتوا در قالب های مختلف به منظور کاهش آشفتگی‌ها و استرس‌های مرتبط با مشورت های تخصصی، ایجاد لینک یا صفحه جداگانه در امکانات رسانه‌ای تحت اختیار خود به منظور ارائه راهکارهای بهداشتی و پوشش سریع اخبار مرتبط، تولید محتوای آموزشی و آگاهی بخش به منظور انتشار در رسانه‌ها، تهیه برچسب‌ها و علائم مرتبط با لزوم رعایت نکات بهداشتی، مدیریت و کنترل شایعات و نظارت بر رسانه‌های مجازی و عادی سازی و کمک به تامین آرامش روانی مردم و پرسنل از دیگر برنامه‌های ابلاغی به مدیران روابط عمومی ها است.
 
 مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: بدیهی است با عنایت به تصمیمات ستاد مدیریت و کنترل کرونای استان در طی روزهای آینده، برنامه‌ها و مصوبات آتی این ستاد نیز برای اجرا در حوزه روابط عمومی اعلام خواهد شد.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تولید محتوای مخاطب محور، پاشنه آشیل رسانه های امروزی


  مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا


  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


  چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟


  اطلاع‌رسانی متفاوت درباره ویروس کرونا در هند


  خبررسان واتس‌اپی سازمان جهانی بهداشت در خدمت میلیون‌ها کاربر


  کمک 25 میلیون دلاری زاکربرگ به پروژه تحقیقاتی گیتس برای کشف درمان کرونا


  سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی


  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟


  احتمال تاخیر چند ماهه در رونمایی از آیفون ۱۲


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"