تعامل
با کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان، فرصت هایی را برای گفتگو در مورد برند و شرکت تان ایجاد کنید. به لایک و دوست داشتن طرفداران خود پیوند بزنید. آنها چه می خواهند؟ آنها به چه اهمیت می دهند؟ چه احساسی در مورد برند شما دارند؟ آیا می توانید به آنها کمک کنید؟
به دنبال فرصت هایی برای پاسخ دادن به مخاطبان خود باشید. اگر پاسخ های مثبتی وجود دارد، به این موضوع توجه کنید که چرا و چگونه می توانید پاسخگوی نیازهای آنها باشید. اگر پاسخ های منفی وجود دارد، دلیل آن را دریابید و تغییر دهید. مردم از برندهای معتبری که گوش می دهند و درگیر کار هستند قدردانی می کنند.
تفکیک
شما با استفاده از استراتژی ها و تاکتیک های رقبا می توانید به تمایز برندتان کمک کنید. کلمات کلیدی و هشتگ هایی را که سازمان شما با آنها ارتباط دارد جستجو کنید و آنچه را که دیگران در صنعت شما دارند به دست آورید. مکالماتی که افراد در مورد رقبای شما دارند می توانند به آنچه کار می کند و آنچه کار نمی کند، بینش دهند و راهنما باشند. هرگز استراتژی های دیگران را کپی نکنید بلکه آنها را مطالعه کنید تا از تحقیقات خود بیاموزید و در رقابت خود استفاده کنید. ایجاد شهرت مثبت، مهم است.
روابط عمومی اینفلوئنسرها
"اینفلوئنسر شخصی است که قدرت آن را دارد تا روی دیگران تاثیر بگذارد و این امر به خاطر مسئولیت، میزان دانش، موقعیت اجتماعی و یا رابطهاش با مخاطبین امکانپذیر است. همچنین شخصی که در یک حوزه تخصصی خاص بسیار مشهور است و به شکل فعال در آن حوزه فعالیت میکند، میتواند نوعی Influencer باشد و این مسئله به گستردگی و میزان وسعت آن حوزه بستگی دارد."
از طریق گوش دادن اجتماعی، این پرسش برای شما مطرح خواهد شد که طرفداران برندتان و تأثیرگذارهای مهم در فضای مجازی چه کسانی هستند؟
تحقیق روی تأثیرگذارهای اصلی و استفاده از حضور آنلاین آنها می تواند به ساخت داستان برند شما کمک کند. همچنین این امر شرکت شما را به طرفداران تان پیوند می زند.
|