درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 09:43   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41868صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 20 خرداد 1400 - 08:39
3 مزیت گوش دادن اجتماعی
به دنبال فرصت هایی برای پاسخ دادن به مخاطبان خود باشید. اگر پاسخ های مثبتی وجود دارد، به این موضوع توجه کنید که چرا و چگونه می توانید پاسخگوی نیازهای آنها باشید. اگر پاسخ های منفی وجود دارد، دلیل آن را دریابید و تغییر دهید. مردم از برندهای معتبری که گوش می دهند و درگیر کار هستند قدردانی می کنند.
  

 

تعامل
با کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان، فرصت هایی را برای گفتگو در مورد برند و شرکت تان ایجاد کنید. به لایک و دوست داشتن طرفداران خود پیوند بزنید. آنها چه می خواهند؟ آنها به چه اهمیت می دهند؟ چه احساسی در مورد برند شما دارند؟ آیا می توانید به آنها کمک کنید؟

 

به دنبال فرصت هایی برای پاسخ دادن به مخاطبان خود باشید. اگر پاسخ های مثبتی وجود دارد، به این موضوع توجه کنید که چرا و چگونه می توانید پاسخگوی نیازهای آنها باشید. اگر پاسخ های منفی وجود دارد، دلیل آن را دریابید و تغییر دهید. مردم از برندهای معتبری که گوش می دهند و درگیر کار هستند قدردانی می کنند.


تفکیک
شما با استفاده از استراتژی ها و تاکتیک های رقبا می توانید به تمایز برندتان کمک کنید. کلمات کلیدی و هشتگ هایی را که سازمان شما با آنها ارتباط دارد جستجو کنید و آنچه را که دیگران در صنعت شما دارند به دست آورید. مکالماتی که افراد در مورد رقبای شما دارند می توانند به آنچه کار می کند و آنچه کار نمی کند، بینش دهند و راهنما باشند. هرگز استراتژی های دیگران را کپی نکنید بلکه آنها را مطالعه کنید تا از تحقیقات خود بیاموزید و در رقابت خود استفاده کنید. ایجاد شهرت مثبت، مهم است.


روابط عمومی اینفلوئنسرها

"اینفلوئنسر شخصی است که قدرت آن را دارد تا روی دیگران تاثیر بگذارد و این امر به خاطر مسئولیت، میزان دانش، موقعیت اجتماعی و یا رابطه‌اش با مخاطبین امکان‌پذیر است. همچنین شخصی که در یک حوزه تخصصی خاص بسیار مشهور است و به شکل فعال در آن حوزه فعالیت می‌کند، می‌تواند نوعی Influencer باشد و این مسئله به گستردگی و میزان وسعت آن حوزه بستگی دارد."


از طریق گوش دادن اجتماعی، این پرسش برای شما مطرح خواهد شد که طرفداران برندتان و تأثیرگذارهای مهم در فضای مجازی چه کسانی هستند؟

 

تحقیق روی تأثیرگذارهای اصلی و استفاده از حضور آنلاین آنها می تواند به ساخت داستان برند شما کمک کند. همچنین این امر شرکت شما را به طرفداران تان پیوند می زند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد