درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 12 خرداد 1399 - 16:31   

امنیت؛ الزام بانکداری الکترونیکی

  امنیت؛ الزام بانکداری الکترونیکی


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی  (یک راهنمای جامع)/1

  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


ادامه ادامه مطلب سه

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی و نگارش: چطور خود را با آینده سازگار کنیم
  معیار تخصیص اعتبار و ارزیابی عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، میزان اثرگذاری در حوزه فضای مجازی است
  مدیر روابط عمومی شهرداری کرمان؛ جای خالی آموزش فرهنگ شهروندی در رسانه‌ای کرمان
  کسب رتبه چهارم روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ارزیابی عملکرد 98
  نشست صمیمی رئیس اداره روابط عمومی سازمان با اصحاب رسانه در تایباد برگزار شد
  تسلیت اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان درپی درگذشت روزنامه‌نگار خبرورزشی
  پروژه نصب بزرگ‌ترین تلویزیون شهری یکپارچه استان در نیشابور آماده‌سازی شد
  مجمع روابط عمومی‌های صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، درگذشت رضا طاهری را تسلیت گفت
  اوبر قابلیت Hourly را معرفی کرد
  تقدیر مدیرعامل برق لرستان از کارکنان دفتر روابط‌عمومی به‌مناسب روزارتباطات و روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41849صفحه نخست » فناوری نوشنبه، 10 اسفند 1398 - 08:13
4 روش برای بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال
انجام یک استراتژی روابط عمومی دیجیتال فرصتی عالی برای ارتباط آنلاین با مشتریان است و شما می توانید این کار را با حفظ حضور پرقدرت در رسانه های اجتماعی انجام دهید، جایی که می توانید به روز رسانی های منظم را ارسال کنید و به هرگونه اظهار نظر و اعتراض درباره مشتری خود پاسخ دهید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال، 4 روش اثبات شده زیر را پیگیری نمایید:


1. ایجاد یک وب سایت جذاب
اصلی ترین ارتباط شما با مردم، وب سایت شماست و این امر به شما امکان می دهد مستقیماً با مشتریان ارتباط برقرار کنید. نشانی وب سایت تان را در همه اقلام و تولیدات شرکت بگنجانید.


برای ایجاد رابطه خوب با مشتریان در وب سایت خود، باید از لحاظ کردن منوهای اظهار نظر و فرم های تماس اطمینان حاصل کنید تا بتوانید بازخورد دریافت کرده و پاسخگو باشید.


2. با تأثیرگذار و رسانه ارتباط برقرار کنید
اگرچه ممکن است قبلاً با مطبوعات و روزنامه نگاران سنتی رابطه برقرار کرده باشید، اما باید با مجله ها و وبلاگ های آنلاین نیز ارتباط برقرار کنید و این می تواند به ارتقاء برند شما به مخاطبان صرفاً دیجیتال کمک کند. علاوه بر این، بخش عمده تبلیغ برند اکنون توسط تأثیرگذارانی انجام می شود که می توانند به شما کمک کنند تا پیام ها و اطلاعیه های مطبوعاتی تان را در کانال های خود پخش کنند.

شما باید سعی کنید با تأثیرگذارانی که پیام مشابهی با شرکت شما دارند، ارتباط برقرار کنید، زیرا این کار با برند شما در ارتباط است و می تواند به ارتقاء خدمات شما به مخاطبان هدفمند که احتمالاً به آنچه شرکت شما ارائه می دهد، کمک کند.


3. انتشار متون مطبوعاتی را آماده و بهینه کنید
تهیه متون مطبوعات دیجیتال با نوشتن نسخه ای که برای مطبوعات سنتی ارسال می شود متفاوت است. به جای اینکه فقط از زاویه ای بنویسید که برای روزنامه ها مطلوب و جالب باشد، باید با استفاده از کلمات کلیدی و عباراتی صحیح که می تواند به انتشار آنلاین کمک کند، به راحتی آنلاین باشید. بنابراین SEO خود را تقویت کنید.


4. با مشتریان به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید
انجام یک استراتژی روابط عمومی دیجیتال فرصتی عالی برای ارتباط آنلاین با مشتریان است و شما می توانید این کار را با حفظ حضور پرقدرت در رسانه های اجتماعی انجام دهید، جایی که می توانید به روز رسانی های منظم را ارسال کنید و به هرگونه اظهار نظر و اعتراض درباره مشتری خود پاسخ دهید.


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بازنشر/ خوزستان خانه اول روابط عمومی ایران است


  چهره نام‌آشنای روابط عمومی صنعت نفت به دیار باقی شتافت


  دیپلماسی عمومی و سرمایه اجتماعی


  سیاست زندگی علیه سیاست مرگ


  نگاهی به اقدامات بانک سینا در بخش مسئولیت های اجتماعی/ زندگی با همدلی زیباست


  مایکروسافت خبرنگاران را اخراج و روبات جانشین‌شان می‌کند


  مدیرکل جدید روابط عمومی شورای عالی استان‌ها منصوب شد


  استعفای «حسن بشیر» از ریاست هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری


  استراتژی ساده برای تصمیمات سخت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2