درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:03   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41835صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 24 خرداد 1400 - 08:02
3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها
زمان آن است که بازاریابان با تلاش های موثر روابط‌عمومی و برنامه های بازاریابی استراتژیک به بازار هدف خود دسترسی پیدا کنند. در اینجا نحوه تقویت روابط عمومی در یک تجارت آورده شده است:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| زمان آن است که بازاریابان با تلاش های موثر روابط‌عمومی و برنامه های بازاریابی استراتژیک به بازار هدف خود دسترسی پیدا کنند. در اینجا نحوه تقویت روابط عمومی در یک تجارت آورده شده است:

شهرت، آبرو
یک برند تجاری به شدت تلاش می کند تا خریداران بالقوه را تحت تأثیر قرار دهد و آنها را متقاعد کند که در آن سرمایه گذاری کنند. برای دسترسی به چنین هدف بزرگی، بازاریاب ها ابتدا باید نقاط قوت محصول خود را شناسایی کرده و بر مزیت آن نسبت به رقبا تأکید کنند. شرکت های نوپا که با بودجه کمتری کار می کنند می توانند از شبکه های شخصی به عنوان سفیر نام تجاری خود استفاده کنند.

شبکه سازی
شبکه سازی یکی از مهمترین ترفندهایی است که یک برند می تواند از آن برای ایجاد روابط عمومی خود استفاده کند. کارآفرینان غالباً با راه اندازی کسب و کار خود، با افراد و سازمانهایی که با آنها تعامل دارند، شبکه ایجاد می کنند. حتی کارگران، خانواده و دوستانشان می توانند جزئی از این شبکه باشند.

رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی نقش غیرقابل انکار بزرگی در بازاریابی دارند. زمان آن فرا رسیده است که کسب و کارها برای ترویج آنلاین خود به قدرت اینترنت تکیه کنند. کسب و کارها با نظارت بر ترافیک سایت خود، می توانند ببینند که چقدر به بازار هدف نزدیک شده اند. هرچه افراد بیشتر به وب سایت تان مراجعه کنند، توییت های تان را به اشتراک بگذارند، صفحات اینستاگرام و فیس بوک تان را دنبال کنند، احتمالاً برندتان توجه آنها را جلب کرده است.

بازاریابی رسانه های اجتماعی، کانال مناسب برای اطمینان از رسیدن برند به مخاطب هدف مناسب است. با این حال، هر چند که سیستم عامل های شبکه های اجتماعی می توانند به یک برند تجاری کمک کنند، اما کسب و کارها باید سعی کنند پست ها و توییت های شان را در راستای اهداف اصلی خود تولید و منتشر کنند. برندها باید اعتبار خود را برای حفظ مشتریان وفادار حفظ کنند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد