درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 21:54   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد

  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا

  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روبات ها، سلاح موثر در برابر بیماری های مسری
  مدیر عامل بانک رفاه مطرح کرد/آثار و تبعات ویروس کرونا بر اقتصاد و صنعت بانکداری
  مشتریان خود را در آغوش بگیرید
  مجازات ۲۳ سال زندان در انتظار قاتل خبرنگار افشاگر اسلواکی
  برای کار یا آموزش در منزل، فروش تجهیزات رایانه‌ای در آمریکا افزایش یافت
  رویداد خود را در طول COVID-19 بازیابی کنید
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟
  تصویری؛ ابتکار پستچی بریتانیایی برای شاد کردن مردم در روزهاى قرنطینه کرونایى
  "رادیو اروپای آزاد" به مجارستان باز می‌گردد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41835صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 7 اسفند 1398 - 08:02
3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها
زمان آن است که بازاریابان با تلاش های موثر روابط‌عمومی و برنامه های بازاریابی استراتژیک به بازار هدف خود دسترسی پیدا کنند. در اینجا نحوه تقویت روابط عمومی در یک تجارت آورده شده است:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| زمان آن است که بازاریابان با تلاش های موثر روابط‌عمومی و برنامه های بازاریابی استراتژیک به بازار هدف خود دسترسی پیدا کنند. در اینجا نحوه تقویت روابط عمومی در یک تجارت آورده شده است:

شهرت، آبرو
یک برند تجاری به شدت تلاش می کند تا خریداران بالقوه را تحت تأثیر قرار دهد و آنها را متقاعد کند که در آن سرمایه گذاری کنند. برای دسترسی به چنین هدف بزرگی، بازاریاب ها ابتدا باید نقاط قوت محصول خود را شناسایی کرده و بر مزیت آن نسبت به رقبا تأکید کنند. شرکت های نوپا که با بودجه کمتری کار می کنند می توانند از شبکه های شخصی به عنوان سفیر نام تجاری خود استفاده کنند.

شبکه سازی
شبکه سازی یکی از مهمترین ترفندهایی است که یک برند می تواند از آن برای ایجاد روابط عمومی خود استفاده کند. کارآفرینان غالباً با راه اندازی کسب و کار خود، با افراد و سازمانهایی که با آنها تعامل دارند، شبکه ایجاد می کنند. حتی کارگران، خانواده و دوستانشان می توانند جزئی از این شبکه باشند.

رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی نقش غیرقابل انکار بزرگی در بازاریابی دارند. زمان آن فرا رسیده است که کسب و کارها برای ترویج آنلاین خود به قدرت اینترنت تکیه کنند. کسب و کارها با نظارت بر ترافیک سایت خود، می توانند ببینند که چقدر به بازار هدف نزدیک شده اند. هرچه افراد بیشتر به وب سایت تان مراجعه کنند، توییت های تان را به اشتراک بگذارند، صفحات اینستاگرام و فیس بوک تان را دنبال کنند، احتمالاً برندتان توجه آنها را جلب کرده است.

بازاریابی رسانه های اجتماعی، کانال مناسب برای اطمینان از رسیدن برند به مخاطب هدف مناسب است. با این حال، هر چند که سیستم عامل های شبکه های اجتماعی می توانند به یک برند تجاری کمک کنند، اما کسب و کارها باید سعی کنند پست ها و توییت های شان را در راستای اهداف اصلی خود تولید و منتشر کنند. برندها باید اعتبار خود را برای حفظ مشتریان وفادار حفظ کنند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟


  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا


  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


  هشدارهای امنیتی درباره نرم‌افزار ارتباطی زوم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"