درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 20:50   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد

  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا

  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روبات ها، سلاح موثر در برابر بیماری های مسری
  مدیر عامل بانک رفاه مطرح کرد/آثار و تبعات ویروس کرونا بر اقتصاد و صنعت بانکداری
  مشتریان خود را در آغوش بگیرید
  مجازات ۲۳ سال زندان در انتظار قاتل خبرنگار افشاگر اسلواکی
  برای کار یا آموزش در منزل، فروش تجهیزات رایانه‌ای در آمریکا افزایش یافت
  رویداد خود را در طول COVID-19 بازیابی کنید
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟
  تصویری؛ ابتکار پستچی بریتانیایی برای شاد کردن مردم در روزهاى قرنطینه کرونایى
  "رادیو اروپای آزاد" به مجارستان باز می‌گردد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41834صفحه نخست » ادامه مطلب دوسه شنبه، 6 اسفند 1398 - 23:36
اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد
اوبر به زودی برنامه ای را برای نمایش تبلیغات روی سقف تاکسی های خود شروع می کند که درآمد جدیدی برای رانندگان به همراه خواهد داشت.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اوبر به زودی برنامه ای را برای نمایش تبلیغات روی سقف تاکسی های خود شروع می کند که درآمد جدیدی برای رانندگان به همراه خواهد داشت.
 
 به گزارش زومیت، اوبر تصمیم گرفته است واحد کسب و کاری جدیدی راه اندازی کند که هزاران
تبلیغ دیجیتال را روی سقف خودروهای طرف قرارداد با این شرکت نمایش می دهد. ادویک (AdWeek) در گزارشی جزییات واحد تبلیغاتی اوبر موسوم به Uber OOH Powered by Adomni را شرح داد که در مرحله ابتدایی است و از آغاز آوریل سال جاری، تبلیغات را روی خودروهای فعال در آتلانتا و دالاس و فینیکس آمریکا نمایش می دهد. باتوجه به زمان انتشار گزارش و خبر، احتمال اینکه با دروغ آوریل روبه رو باشیم، بسیار اندک خواهد بود. به هرحال تصمیم اوبر برای ورود به دنیای تبلیغات (تقریبا) سنتی، جذاب و جالب به نظر می رسد.
 
 اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد
 
 رانندگان اوبر و Uber Eats در مرحله ابتدایی، برای نصب بیلبورد دیجیتالی روی سقف خودروهای‎شان ۳۰۰ دلار و در ادامه، به ازای بیش از ۲۰ ساعت رانندگی با بیلبورد در هر هفته ۱۰۰ دلار دریافت می کنند. نمایشگرها علاوه بر نشان دادن تصاویر ثابت هشت ثانیه ای، ویدئوهای تبلیغاتی نیز نمایش می دهند. ادویک در بخشی از گزارش خود می نویسد هم اکنون برخی از خودروهای فعال در سه منطقه آزمایشی اوبر، به بیلبوردهای تبلیغاتی مجهز هستند. آنها درحال حاضر فقط اعلامیه های عمومی را نمایش می دهند تا به مرور خودروهای جدید هم به برنامه اضافه شوند.
 
 زیرمجموعه Uber OOH (مخففOut Of Home) به دنبال درآمدزایی از جریان تبلیغاتی است که از مدت ها پیش شروع شد، اما اوبر درآمدی از آن کسب نکرد. یکی از استارت‎آپ های مستقر در سان فرانسیسکو از سال ۲۰۱۸ شروع به کار کرد و به رانندگان اوبر و لیفت امکان داد روی سقف خودروهای‎شان، تبلیغات نمایش دهند. استارت‏آپ مذکور اکنون به نام Firefly در پنج شهر فعالیت می کند. به هرحال، برنامه جدید اوبر باعث می شود غول تاکسی های اینترنتی به جریان درآمدی تازه وارد شود و از آن بهره ببرد.
 
 اوبر که در مه ۲۰۱۹ سهام خود را به صورت عمومی عرضه کرد، از آن زمان دشواری های متعددی برای تبدیل به کسب وکاری سودده پشت سر گذاشت. آنها با ساختارشکنی جهانی در صنعت تاکسیرانی، نیروی کار ارزان قیمت را به کسب وکار خود جذب کردند. البته اوبر هنوز به سودآوری نرسیده است و تنها در یک فصل از سال ۲۰۱۸، خسارت 5 میلیارددلاری گزارش کرده است. آنها در سرویس تحویل غذای خود با خسارت کامل فعالیت می کنند و اخیرا نیز مجبور شده اند ۳۵۰ نفر از نیروهای خود را تعدیل کنند. درنهایت در موقعیتی که هر دلار درآمد اهمیت دارد، توسعه جریان درآمدی جدید اهمیت زیادی خواهد داشت و شاید تبلیغات روی سقف تاکسی ها، اهمیت زیادی برای اوبر پیدا کند.
 
 درحال حاضر، شرکت Adomni روی تاکسی های سنتی در سرتاسر آمریکا تبلیغات نمایش می دهد و برای نشان دادن نحوه نمایش تبلیغات روی سقف خودروهای اوبر، ویدئوهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی منتشر می کند. تبلیغ دهندگان می توانند نمایش تبلیغ را به صورت آنلاین و برای خودروهای در دسترس بخرند. سپس، محتوای تبلیغاتی از طریق اینترنت برای بیلبورد روی خودرو طرف قرارداد ارسال می شود.
 
 برت بیکر، مدیر برنامه جدید تبلیغاتی اوبر، در ایمیلی به رسانه ها درباره استراتژی جدید گفت:
 
 پس از بررسی ایده که تقریبا بیش از یک سال طول کشید، به این نتیجه رسیدیم که اکنون بهترین زمان برای رونمایی شبکه تبلیغاتی جدید است و هیچ شریکی هم بهتر از Adomni نبود. تخصص آنها در کسب وکار نمایش تبلیغات و فروش برنامه ریزی شده تبلیغات ارزش زیادی برای ما دارد.
 
 برنامه جدید اوبر به نوعی شبیه به زنده شدن مفهومی قدیمی به نظر می رسد. اولین تاکسی ها در آمریکا در دهه ۱۹۱۰ متولد شدند و اوبر حدود یک قرن بعد و با ایده اپلیکیشن، در کسب وکار آنها ساختارشکنی کرد. تبلیغاتی که روی تاکسی ها نمایش داده می شدند، از سال ۱۹۹۰ در آمریکا وجود داشتند و ایده جدیدی نیستند. دراین میان، اوبر نمی خواهد از بازار پردرآمد آنها بی بهره بماند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا


  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟


  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"