درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 12:51   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41831صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 24 خرداد 1400 - 10:42
4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن
هر شغلی که در اقلیم مدرن فعالیت کند، برای یافتن مشتری جدید، حضور در ذهن مصرف کنندگان و حفظ مشتریان موجود، نیاز به بازاریابی، روابط‌عمومی و روابط عالی مشتری دارد و این سه نکته است که در اصل به شما کمک می کند سهم بیشتری از بازاری را که در آن کار می کنید، بدست آورید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هر شغلی که در اقلیم مدرن فعالیت کند، برای یافتن مشتری جدید، حضور در ذهن مصرف کنندگان و حفظ مشتریان موجود، نیاز به بازاریابی، روابط‌عمومی و روابط عالی مشتری دارد و این سه نکته است که در اصل به شما کمک می کند سهم بیشتری از بازاری را که در آن کار می کنید، بدست آورید.

 

در اینجا، شما می آموزید که چگونه با برخی از استراتژی های هوشمند و مقرون به صرفه عصر دیجیتال، تجارت خود را به ذهن مصرف کنندگان برسانید.


بازاریابی دیجیتال
شکی نیست که وقتی به دنبال گسترش نفوذ خود به عنوان یک تجارت و به عنوان یک برند هستید، بیشتر هزینه های شما باید در فضای بازاریابی دیجیتال، صرف شود. شرکت های بزرگ احتمالاً دارای یک بخش بازاریابی هستند که از طریق آن می توانند به طور مرتب محصولات شان را به بازار عرضه کنند.

 

سازمان های کوچکتر باید از آژانس ها استفاده کنند تا به پیشبرد تلاش های خود برای نفوذ به بازارهای جدید در دنیای دیجیتال کمک کنند. سرانجام، همیشه مراقب استخدام کارشناسان بازاریابی باشید. آنها به شما نشان می دهند که چگونه می توانید تجارت و برند تجاری خود را به دنیای خارج بفروشید.


رسانه اجتماعی
شاخه متمایز و قابل توجهی از بازاریابی دیجیتال، رسانه های اجتماعی است که به وسیله آن می توانید شخصیت و روح برندتان را نشان و معرفی کنید.

 

برای استفاده واقعی از استراتژی رسانه های اجتماعی خود، یک متخصص رسانه های اجتماعی جوان استخدام کنید تا به شما در هدایت پیام خود به مصرف کنندگان هدف کمک کند.


بهره وری روابط عمومی
این نکته بویژه برای شرکت های متوسط ​​و بزرگ که برای آنها دانش و شهرت خاصی در دنیای تجارت و آگاهی عمومی وجود دارد، بسیار مهم است. روابط عمومی، داستان شما را به منظور افزایش قرار گرفتن در معرض دید مشتریان بالقوه و بالعفل به اشتراک می گذارد.


دسترسی مشتری
سرانجام ارائه خدمات عالی بویژه بعد از فروش، تداوم ارتباط، در نظر گرفتن پاداش های مختلف و پیشنهادهای ویژه، مشتریان را برای ادامه خرید و به اشتراک گذاشتن تجارت خود با دوستان، گارانتی می کند و ابزاری هوشمندانه و مؤثر برای جذب مخاطبان بزرگتر به بازار است.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد