درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 20:48   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد

  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا

  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روبات ها، سلاح موثر در برابر بیماری های مسری
  مدیر عامل بانک رفاه مطرح کرد/آثار و تبعات ویروس کرونا بر اقتصاد و صنعت بانکداری
  مشتریان خود را در آغوش بگیرید
  مجازات ۲۳ سال زندان در انتظار قاتل خبرنگار افشاگر اسلواکی
  برای کار یا آموزش در منزل، فروش تجهیزات رایانه‌ای در آمریکا افزایش یافت
  رویداد خود را در طول COVID-19 بازیابی کنید
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟
  تصویری؛ ابتکار پستچی بریتانیایی برای شاد کردن مردم در روزهاى قرنطینه کرونایى
  "رادیو اروپای آزاد" به مجارستان باز می‌گردد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41826صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 7 اسفند 1398 - 00:27
PR Pulse: همه می گویند که رسانه ها مهم هستند
طبق یک بررسی جدید از شرکت تحقیقی Regina Corso Consulting، بیش از چهار نفر از هر پنج آمریکایی (85 درصد) می گویند که این رسانه ها برای دموکراسی آمریکایی مهم هستند و بیش از نیمی از آن ها (52 درصد) گفته اند که رسانه ها بسیار مهم هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در چند سال اخیر توجهات زیادی بر رسانه ها متمرکز بوده است. با این وجود، آن ها هر روز کار خود را انجام داده اند.

 

طبق یک بررسی جدید از شرکت تحقیقی Regina Corso Consulting، بیش از چهار نفر از هر پنج آمریکایی (85 درصد) می گویند که این رسانه ها برای دموکراسی آمریکایی مهم هستند و بیش از نیمی از آن ها (52 درصد) گفته اند که رسانه ها بسیار مهم هستند.


به گزارش شارا، گرچه برخی اختلافات حزبی وجود دارد، سه چهارم جمهوری خواهان (76 درصد)، تقریباً همه دموکرات ها (95 درصد) و نه تا از هر ده فرد مستقل (89 درصد) می گویند که رسانه ها مهم هستند. در حالی که دو سوم آمریکایی ها (68 درصد) می گویند خطرناک است که رئیس جمهور ترامپ رسانه ها را "دشمن مردم" بنامد، این عدد به کمتر از نیمی از جمهوری خواهان (46 درصد) و تقریباً به 9 نفر از هر 10 دموکرات می رسد (88 درصد). تقریباً دو سوم افراد (64 درصد) معتقدند که رسانه ها علیه کاخ سفید مغرضانه عمل می کنند.

این تعداد از هر ده جمهوری خواه به 9 نفر (90 درصد) و در هر پنج دمکرات به بیش از دو نفر(42 درصد) می رسد. افراد مستقل با سه تا از پنج نفر(62 درصد) در وسط نمودار قرار دارند و می گویند رسانه ها علیه کاخ سفید مغرضانه عمل می کنند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا


  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟


  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"