درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 20:12   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد

  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا

  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روبات ها، سلاح موثر در برابر بیماری های مسری
  مدیر عامل بانک رفاه مطرح کرد/آثار و تبعات ویروس کرونا بر اقتصاد و صنعت بانکداری
  مشتریان خود را در آغوش بگیرید
  مجازات ۲۳ سال زندان در انتظار قاتل خبرنگار افشاگر اسلواکی
  برای کار یا آموزش در منزل، فروش تجهیزات رایانه‌ای در آمریکا افزایش یافت
  رویداد خود را در طول COVID-19 بازیابی کنید
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟
  تصویری؛ ابتکار پستچی بریتانیایی برای شاد کردن مردم در روزهاى قرنطینه کرونایى
  "رادیو اروپای آزاد" به مجارستان باز می‌گردد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41825صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 5 اسفند 1398 - 23:46
آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟
با نگاهی به سه ایستگاه خبری اصلی، یک چهارم آمریکایی ها می گویند که فاکس نیوز (26 درصد) و سی ان ان (24 درصد) بهترین کار را برای ارائه اخبار مستقیم و بدون تعصب انجام می دهند در حالی که یک نفر از هر ده نفر (11 درصد) این را درباره MSNBC می گویند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با نگاهی به سه ایستگاه خبری اصلی، یک چهارم آمریکایی ها می گویند که فاکس نیوز (26 درصد) و سی ان ان (24 درصد) بهترین کار را برای ارائه اخبار مستقیم و بدون تعصب انجام می دهند در حالی که یک نفر از هر ده نفر (11 درصد) این را درباره MSNBC می گویند.

 

به گزارش شارا، با این حال، یک چهارم افراد (26 درصد) می گویند که هیچکدام از آن شبکه ها، اخبار عاری از تعصب ارائه نمی دهند و همه آنها مغرضانه هستند در حالی که بیش از یک نفر در ده نفر (14٪) اصلاً در این باره مطمئن نیستند.


در میان جمهوری خواهان، بیش از دونفر از هر پنج نفر (44 درصد) می گویند که فاکس نیوز بهترین کار را برای ارائه اخبار مستقیم انجام می دهد، تقریباً یک پنجم (17 درصد) می گویند CNN این کار را می کند و یک چهارم (24 درصد) می گویند که همه آن شبکه ها مغرضانه عمل می کنند. همانطور که انتظارمی رود، این درصدها برای دموکرات ها کمی متفاوت است.

 

بیش از یک سوم آن ها (36 درصد) می گویند CNN بهترین کار را انجام می دهد، کمتر از یک پنجم دموکرات ها (18 درصد) می گویند MSNBC و فاکس نیوز (16 درصد) کار خود را به بهترین نحو انجام می دهند.

 

یک پنجم آن ها (19 درصد) می گویند همه آنها مغرضانه عمل می کنند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا


  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟


  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"