درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 21:14   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد

  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا

  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روبات ها، سلاح موثر در برابر بیماری های مسری
  مدیر عامل بانک رفاه مطرح کرد/آثار و تبعات ویروس کرونا بر اقتصاد و صنعت بانکداری
  مشتریان خود را در آغوش بگیرید
  مجازات ۲۳ سال زندان در انتظار قاتل خبرنگار افشاگر اسلواکی
  برای کار یا آموزش در منزل، فروش تجهیزات رایانه‌ای در آمریکا افزایش یافت
  رویداد خود را در طول COVID-19 بازیابی کنید
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟
  تصویری؛ ابتکار پستچی بریتانیایی برای شاد کردن مردم در روزهاى قرنطینه کرونایى
  "رادیو اروپای آزاد" به مجارستان باز می‌گردد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41823صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 5 اسفند 1398 - 23:44
آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.
بسیاری از مردم فقط با داشتن شغل تمام وقت می توانند نیازهای مالی شان را تامین کنند، یا حتی از کارشان احساس رضایت کنند. اما آیا می توان شغل تمام وقت را در ساعت های کاری کمتری تعریف کرد؟ این سوالی است که سال ها است ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بسیاری از مردم فقط با داشتن شغل تمام وقت می توانند نیازهای مالی شان را تامین کنند، یا حتی از کارشان احساس رضایت کنند. اما آیا می توان شغل تمام وقت را در ساعت های کاری کمتری تعریف کرد؟ این سوالی است که سال ها است ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است. 


به گزارش سی اس مانیتور، در سال 1930، اقتصاددان بریتانیایی، جان مینارد کینس پیش بینی کرد یک قرن بعد، افزایش بهره وری به حدی خواهد رسید که ساعات کاری به 15 ساعت در هفته کاهش خواهد یافت. لازم به یادآوری نیست که پیش بینی او کاملا غلط از آب درآمد.


اما شاید نظر او آنقدر هم که به نظر می رسد دور از ذهن نباشد. بسیاری از شغل ها اکنون با 4 روز در هفته و در مجموع 32 ساعت کاری در حال فعالیت هستند که البته برخی موفق و بعضی دیگر ناموفق بوده اند.


نمایندگی مایکروسافت در ژاپن در تابستان 2019 این روش را پیش گرفت و 40 درصد افزایش بهره وری را در کارکنانش مشاهده کرد. اما زمانی که شرکت آموزش تکنولوژی تری هاوس این شیوه را در سال 2015 به کار گرفت، مدیرعامل شرکت اعلام کرد این روش وجدان کاری را از بین برده است.


برخی کارشناسان پیشنهاد می کنند می توان ساعات کاری را فقط برای کارمندانی که بازدهی بالایی دارند کاهش داد، چیزی شبیه پاداش در قالب اوقات فراغت! مانیفست حزب کارگر بریتانیا در سال 2019 نیز همین پیشنهاد را مطرح می کند.

اما آیا 4 روز کار در هفته یا 32 ساعت کاری کافی است؟ بسیاری از صاحبان کسب و کارها، به ویژه کسب و کارهایی که با همتایان بین المللی در رقابت هستند، در این باره تردید دارند. اما بسیاری از کارکنان و فعالان محیط زیست معتقدند این تغییری در جهت بهتر شدن وضع جهان است. حتی بعضی مورخان مانند نویسنده آلمانی، روتگر برگمن، می گویند 3 روز تعطیلی در هفته ایده ای است که زمان تحققش فرا رسیده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا


  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


  روابط عمومی چه نقشی در بهبود ارتباطات سازمانی دارد؟


  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


  تصویری؛ ابتکار پستچی بریتانیایی برای شاد کردن مردم در روزهاى قرنطینه کرونایى


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"