درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 - 15:13   

«تاثیر چشم‌گیر» فاصله‌گیری و ماسک بر کرونا

  «تاثیر چشم‌گیر» فاصله‌گیری و ماسک بر کرونا


ادامه ادامه مطلب یک

آیا ویروس کرونا با حرف زدن منتقل می شود؟

  آیا ویروس کرونا با حرف زدن منتقل می شود؟


ادامه ادامه مطلب دو

مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟

  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟


ادامه ادامه مطلب سه

خیره شدن به صفحه گوشی در تاریکی شب می‌تواند باعث افسردگی شود

  خیره شدن به صفحه گوشی در تاریکی شب می‌تواند باعث افسردگی شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  «تاثیر چشم‌گیر» فاصله‌گیری و ماسک بر کرونا
  بازار داغ اخبار جعلی در رابطه با اعتراضات آمریکا
  مصرف اینترنت؛ سبز یا ناپاک؟
  آیا ویروس کرونا با حرف زدن منتقل می شود؟
  خیره شدن به صفحه گوشی در تاریکی شب می‌تواند باعث افسردگی شود
  کتاب برگزیده مؤسسه رسمی روابط‌عمومی به چاپ دوم رسید/ خلاقیت در روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی
  آغاز به کار تیم نوسازی Core Banking بانک رفاه کارگران
  آگهی جدید نایک علیه نژادپرستی
  انتصاب مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41804صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 4 اسفند 1398 - 14:21
4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب
حرفه ای بودن فقط به معنای هوشمند بودن و احترام گذاشتن نیست. حرفه ای بودن یعنی انجام دقیقاً کاری که شغل شما وعده انجام آن را می دهد، آن را به موقع انجام دهید، مودب باشید، علاقه مند شوید و در هر کاری که انجام می دهید تصویری حرفه ای ارائه دهید.
  

روابط‌عمومی یک بخش اساسی در هر تجارت و کسب و کار است. نحوه انتخاب شغل خود- و اولین تصور مشتری از آن - برای اولین گام به سوی موفقیت بسیار مهم است. شما ممکن است یک شانس دوم برای ایجاد اولین احساس خوب به دست نیاورید.
 

در اینجا چند توصیه در مورد چگونگی ایجاد یک برداشت اول خوب ارائه شده است:


در روابط عمومی، خوب سرمایه گذاری کنید
شما می توانید به شدت به روابط عمومی تکیه کنید تا کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید و خدمات تان را به بهترین وجه ممکن به بازار عرضه نمایید.

یک موقعیت تجاری مثبت ارائه دهید
اگر مشتری دارید که از محل کار تجاری تان بازدید می کند، به آن این فرصت را بدهید تا قبل از اینکه حتی کسی را ملاقات کند، اولین تصور خود را از آنچه انجام می دهید شکل دهد. این می تواند بستگی به وضعیت ساختمان، مکان، نحوه ارائه پذیرش و فضای کلی کسب و کار شما داشته باشد به گونه ای که مشتری فوراً احساس راحتی کند.


مشارکت و تعامل را تشویق کنید
کسب و کار شما نباید صرفا به مرکز ارایه خدمات یا فروش کالا تبدیل شود. با دیگران ارتباط برقرار نمایید و پایه و اساس مثبتی برای روابط تجاری خود ایجاد کنید تا تصور اول بهتر به وجود آید. این امر سبب تعامل بیشتر و جلب اعتماد می شود.


همیشه حرفه ای باشید
حرفه ای بودن فقط به معنای هوشمند بودن و احترام گذاشتن نیست. حرفه ای بودن یعنی انجام دقیقاً کاری که شغل شما وعده انجام آن را می دهد، آن را به موقع انجام دهید، مودب باشید، علاقه مند شوید و در هر کاری که انجام می دهید تصویری حرفه ای ارائه دهید. این شامل نحوه طراحی پیام الکترونیکی، نحوه پاسخگویی کسب و کار به تلفن، طراحی کارت ویزیت، بسته بندی محصول و طراحی وب سایت و خیلی چیزهای دیگر می شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  بلاکچین باعث تغییر صنعت روابط عمومی می شود


  سرپرست روابط عمومی هما منصوب شد


  اطلاعات غلط درباره کرونا چطور جان انسان‌ها را می‌گیرد؟


  کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر شد


  پیشنهادات روابط عمومی استانداری تهران جهت ارتقاء حوزه اطلاع رسانی؛ شیوه نامه خبری واحد زمینه بهبود اخبار ارسالی را فراهم می کند


  برگزاری دومین نشست تخصصی کارشناسان روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش استان چهارمحال و بختیاری


  انتصاب سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۵تهران


  افتتاح استودیو خبری خاوران در منطقه 15


  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: فرآیند پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی ایلام ارزیابی می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2