درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 30 دی 1399 - 23:29   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایراسین مطرح کرد: عملکرد خوب فولاد مبارکه در عرصه ارزآوری موجب تحریمهای مجدد آمریکا شده است
  امام جمعه مبارکه: فولاد مبارکه در راستای دغدغه ها و منویات مقام معظم رهبری گام برداشته است
  یک تحلیلگر مسائل اقتصادی: طرح تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه یک موضوع جناحی است
  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد
  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد
  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا
  حقوق همکاران عزیز بانکهای ادغامی توسط بانک سپه بطور کامل رعایت خواهد شد
  انتصاب مدیر کل جدید روابط عمومی استانداری سمنان
  دوره آموزش «تصویربرداری» ویژه فعالان روابط عمومی های استان اردبیل برگزار شد
  نگاهی به نظارت "سالاری " بر 3070
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41804صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 4 اسفند 1398 - 14:21
4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب
حرفه ای بودن فقط به معنای هوشمند بودن و احترام گذاشتن نیست. حرفه ای بودن یعنی انجام دقیقاً کاری که شغل شما وعده انجام آن را می دهد، آن را به موقع انجام دهید، مودب باشید، علاقه مند شوید و در هر کاری که انجام می دهید تصویری حرفه ای ارائه دهید.
  

روابط‌عمومی یک بخش اساسی در هر تجارت و کسب و کار است. نحوه انتخاب شغل خود- و اولین تصور مشتری از آن - برای اولین گام به سوی موفقیت بسیار مهم است. شما ممکن است یک شانس دوم برای ایجاد اولین احساس خوب به دست نیاورید.
 

در اینجا چند توصیه در مورد چگونگی ایجاد یک برداشت اول خوب ارائه شده است:


در روابط عمومی، خوب سرمایه گذاری کنید
شما می توانید به شدت به روابط عمومی تکیه کنید تا کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید و خدمات تان را به بهترین وجه ممکن به بازار عرضه نمایید.

یک موقعیت تجاری مثبت ارائه دهید
اگر مشتری دارید که از محل کار تجاری تان بازدید می کند، به آن این فرصت را بدهید تا قبل از اینکه حتی کسی را ملاقات کند، اولین تصور خود را از آنچه انجام می دهید شکل دهد. این می تواند بستگی به وضعیت ساختمان، مکان، نحوه ارائه پذیرش و فضای کلی کسب و کار شما داشته باشد به گونه ای که مشتری فوراً احساس راحتی کند.


مشارکت و تعامل را تشویق کنید
کسب و کار شما نباید صرفا به مرکز ارایه خدمات یا فروش کالا تبدیل شود. با دیگران ارتباط برقرار نمایید و پایه و اساس مثبتی برای روابط تجاری خود ایجاد کنید تا تصور اول بهتر به وجود آید. این امر سبب تعامل بیشتر و جلب اعتماد می شود.


همیشه حرفه ای باشید
حرفه ای بودن فقط به معنای هوشمند بودن و احترام گذاشتن نیست. حرفه ای بودن یعنی انجام دقیقاً کاری که شغل شما وعده انجام آن را می دهد، آن را به موقع انجام دهید، مودب باشید، علاقه مند شوید و در هر کاری که انجام می دهید تصویری حرفه ای ارائه دهید. این شامل نحوه طراحی پیام الکترونیکی، نحوه پاسخگویی کسب و کار به تلفن، طراحی کارت ویزیت، بسته بندی محصول و طراحی وب سایت و خیلی چیزهای دیگر می شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


  حتما به فرزندان خود ""فن بیان"" یاد بدهید


  طراحی آگهی مطبوعاتی؛ ۸ قانون طلایی


  بهترین جایگزین‌ها برای واتس‌اپ در سال ۲۰۲۱


  مدیریت ضعیف تنوع قومی در محتواسازی تلویزیون


  درگذشت شیده لالمی، دبیر اجتماعی روزنامه همشهری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد